ב-2014 פרסמה חברת הבנייה בהיקף של 5.7 מיליון שקל במחירי מחירון
יו"ר מקאן פתח באחרונה בהליך פרה-רולינג סודי מול הממונה על ההגבלים, כדי לבדוק באילו תנאים יאושר לו לרכוש את השליטה בערוץ 10
יו"ר קבוצת מקאן פורש מענף הפרסום? החל בבדיקה מול הממונה על ההגבלים לגבי התנאים שיאפשרו לו לממש את המהלך לרכישת מניות הערוץ
תרכז את תקציבי הפרסום שלה בשני המשרדים הנוספים שלה - מקאן ובאומן-בר-ריבנאי
חנה רדו יוצאת נגד השיטה שלפיה תקציבי הפרסום הממשלתיים אינם יוצאים למכרז ■ לפ"מ מגלגלת תקציבי פרסום בהיקף של כ-118 מיליון שקל בשנה
בשנה החולפת פרסמה חברת הביטוח בהיקף של 63 מיליון שקל במחירי מחירון
המשרדים הגדולים נחלשו קלות, אך הדרמה האמיתית התרחשה דווקא במשרדי פרסום הבינונייים ■ LEAD, אברהם, ענבר-מרחב ושטרית מדיה רשמו גידול מרשים בהיקפים, וחלקם פוזלים לעבר העשירייה המובילה
התמורה תאפשר לערוץ 10 לייצר תזרים כספי ■ למרות האישור המוגבל בזמן שקיבל הערוץ, המו"מ מול חברות המדיה הוא על עסקאות לתקופה של שנה
התקציב מטופל כיום במקאן ■ הערכות: אנשי AIG ייפגשו עם משרדי הפרסום ראובני-פרידן ואדלר-חומסקי
מתחילת השנה פרסמה הרשת בהיקף של 73 מיליון שקל במחירי מחירון
הפרקליטות צפויה להודיע היום כי היא מאפשרת למשטרה לפתוח בהליך פלילי נגד מקורביו של שר הביטחון לשעבר, בחשד להעברת מסמכים ברמת סיווג "סודי ביותר" למשרד הפרסום מקאן-אריקסון
דרך מותג זה מקווים המתמודדים לקבל דריסת רגל בתקציב הפרסום של חברת טבע כולה ■ מקאן טיפל בעבר בתקציב
תקציב הפרסום של מנגו מנוהל בשנים האחרונות בקבוצת מקאן ■ גיתם מטפל כיום בתקציבי פוקס, בהם רשת פוקס, פוקס הום, ללין ואמריקן איגל
היא ליוותה את הקמת תנובה ברומניה, וגויסה לאחר מכן לשלוחה הרומנית של משרד הפרסום מקאן ■ אחרי 3 שנים חזרה לארץ, רק כדי להבין שהיא "מתגעגעת בטירוף" - ואז סבה על עקבותיה והתיישבה שם על כיסא המנכ"לית
קריירה ארוכה במשרדי הפרסום של תל-אביב הכינה את הקרקע לשינוי הגדול שעברה הדר גור אריה, כיום מנכ"לית מקאן וואלי ■ "המשחק השתנה. אני לא מכוונת רק לשורת הרווח"
פיקוד העורף השקיע בשנתיים האחרונות 10 מיליון שקל בפרסום שנועד להכין את הציבור לכניסה למרחבים מוגנים ■ בין השאר עלה קמפיין עם אורי גלר בהשקעה של 3 מיליון שקל ■ מקאן: גלר קיבל תשלום קטן יחסית ותרם אותו לצדקה
Effie Awardsאדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיאירועים ומינוייםמשרדי פרסוםנדב פרסמןענף הפרסוםפרסוםפרסומותתקציב פרסום