המחצית הראשונה של השנה מותירה את ענף הפרסום מוכה וחבוט ■ מי שהצליחו לקטוף את הפירות מהתדרדרות שלמור-אבנון-עמיחי, זרמון-גולדמן וגלר-נסיס, הם באומן-בר-ריבנאי וגליקמן-נטלר-סמסונוב
מוסקל שימש ב-3 השנים האחרונות כמנהל הפיתוח העסקי והמחקר בשופרסל, ובעבר כמנכ"ל רשת yellow של פז ■ יצוין, כי במקאן אריקסון משמשים כיום חמישה אנשים בתפקיד סמנכ"ל לקוחות
זאת לצידו של איתי גלאון ■ בתפקידו האחרון שימש קרמר כמנהל קריאייטיב אסטרטגי במשרד הפרסום אדלר-חומסקי
בענף המדיה טוענים כי העברת זכויות השיווק של זמן האוויר במשחקי היורו מערוץ 10 לצ'רלטון היא בעייתית ■ מלבד יוניברסל, שאר חברות המדיה מפרסמות כרגיל
אדלר-חומסקי, שזו לו הזכייה הראשונה בתואר משרד הפרסום של השנה, מנצח בפער גדול מול המשרד הבא אחריו: 80 נקודות לעומת 53 נקודות לגיתם BBDO ■ טוויסטד זכה ב-15 נקודות בזכות קמפיין הדיגיטל "הבולבולים" עבור דורקס
היקף התקציב אינו גדול ועומד על 2.5 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים
מסתמן: המרוויח הגדול מהמהלך יהיה גליקמן-נטלר-סמסונוב, שיקבל את תקציב מאמא עוף וטירת צבי ■ עפ"י הערכות, מקאן יקבל את המותגים פיראוס ועמק
ממשרד הפרסום נמסר כי "שני הצדדים החליטו להיפרד משום שענף העיתונות אינו מאפשר כיום לעיתונים לצאת במסעות פרסום עצמיים"
חברת The Time של אילן שילוח וניר טרלובסקי משקיעה בעשרות סטארט-אפים ישראלים בתחום הניו-מדיה ■ ההשקעה נעשתה לפי שווי של 30 מיליון דולר
הנטר, ששימש בתפקידו האחרון כמנהל עסקים ראשי ברשת שופרסל, ייכנס לתפקיד בחודש יולי ויחליף את איריס בק שכיהנה בתפקיד ב-4 השנים האחרונות
היקף הפרסום של דומינו'ס פיצה עמד ב-2011 על כ-8 מיליון שקל במחירים ריאליים
זאת אחרי 4 שנים בתפקיד ■ בק תישאר בקבוצה לעוד מספר חודשים ■ יו"ר מקאן-אריקסון, אילן שילוח, כבר החל בחיפושים אחר מחליף
מכירת מניותיו של אילן שילוח במקאן תחולל רצף שינויים שישפיעו על הענף כולו ■ האם התשתית הניהולית הקיימת במקאן תצעיד את המשרד קדימה; והאם שילוח עצמו, המחויב ללוות את המשרד ב-5 השנים הקרובות, יישאר דומיננטי עד סופן?
יו"ר משרד הפרסום הגדול בארץ החזיק ב-18% ממניות מקאן-אריקסון ישראל ■ שילוח: "חתמתי על הסכם שותפות עם מקאן העולמית ל-5 השנים הקרובות לפחות"
מבט אל מאחורי הקלעים במכרז הפרסום של אי.די.אי מספק הצצה נדירה לענף רכש המדיה: חוקים לא כתובים, התנהלות כוחנית ושחקן אחד גדול שמהלך שלו מכה גלים
פניות נעשו בין היתר למקאן-אריקסון ובאומן-בר-ריבנאי ■ גם אילון זרמון יקבל הזדמנות להתמודד על התקציב במסגרת המתכונת החדשה של משרד הפרסום שלו
Effie Awardsאדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיאירועים ומינוייםמשרדי פרסוםנדב פרסמןענף הפרסוםפרסוםפרסומותתקציב פרסום