בנוסף זכה המשרד בפרס ה"כסף" עבור מהלך "יופלה שטוזים" של תנובה - ונכנס לרשימת הקמפיינים מהדרג הראשון בעולם
התקציב מטופל כיום במקאן-אריקסון ■ ההערכות הן כי הקופה לא תאריך את האופציה עם מקאן, אלא תצא למכרז חדש שיפורסם במאי
הפרידה של פרטנר-אורנג' משלמור-אבנון-עמיחי מוכיחה שבסופו של דבר משרד פרסום הוא לא נכס אסטרטגי - ושהמפרסמים פשוט לא רואים את משרדי הפרסום ממטר
הסיפור המשמעותי של דירוג משרדי הפרסום של יפעת ב-2010 הוא התחזקות הבינוניים ובראשם יהושע, גליקמן וראובני ■ משרד שמדורג מחוץ ל-20 הגדולים מתקשה להתקיים
פרטנר נפרדו משלמור, פלאפון בדרך להיפרד מבאומן, וגם הקשר בין סלקום למקאן לא בשיאו ■ תקציבי הפרסום של חברות הסלולר, מהמשמעותיים ביותר בשוק, נמצאים בצומת דרכים
בכירי המשרד נפגשו עם בעלי המשביר, רמי שביט ■ שביט מחפש משרד פרסום שיטפל בתחומים החדשים שלו: סופרמרקטים וסלולר ■ היקף הפרסום של המשביר ב-2010 היה 47 מיליון דולר
קבוצת לב-אופיר, המשווקת מוצרי חשמל, טוענת כי אילן שילוח ומקאן מתכחשים להתחייבותם לשאת בכל חובותיה של חברת ליתם הנדסה שבבעלות רונן פרידמן ■ מקאן: "התביעה מופרכת"
תובעת את משרד הפרסום ■ עורכת דינה: "הנוהג להעסיק עובדים בתחום הפרסום לאורך שעות ארוכות ללא תמורה הוא מנוגד לחוק" ■ מקאן-אריקסון בתגובה: התובעת פוטרה כדין
אחרי שדירגנו את משרדי הפרסום בחודש שעבר, החלטנו לעשות ביקור בית בכמה מהבולטים שביניהם ■ בחנו את עצמכם: האם הדשא המלאכותי של השכן ירוק יותר?
מדובר בקמפיין שרוכשת מדיה קום עבור לין&לין ■ מקורבים ללין&לין: הקמפיין לא עולה בגלל לחץ של מקאן ■ מקורבים לקשת: במדיה קום לא מצליחים לעמוד במחירים להם התחייבו
היקף תקציב הפרסום של בית ההשקעות מיטב צפוי לעמוד על כ-12 מיליון שקל בשנה
כשבמרכזו של סיפור עומד אדם רב עוצמה וקשרים - דווקא אז גובר הטעם בפרסומו
התקשורת קופצת על סיפורים עם שמות מפורסמים, גם אם הם לא ממש ראויים לפרסום
יומיים לאחר שהגיש בקשה לצו מניעה נגד שילוח בטענה כי השתלט על ביתו במירמה, מושך רונן פרידמן את בקשתו: "אני חוזר בי מכל האשמות-השווא כלפי אילן, שנאמרו בשעת כעס ומצוקה"
שימש בעבר כמנהל קבוצת הדיגיטל במשרד הפרסום מקאן-אריקסון
רונן פרידמן מבקש מביהמ"ש להוציא צו נגד שילוח ונגד משרד הפרסום מקאן-אריקסון שימנע מהם לבצע פעולה משפטית בבית ■ שילוח: "הטענות שקריות וחסרות בסיס עובדתי"
Effie Awardsאדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיאירועים ומינוייםמשרדי פרסוםנדב פרסמןענף הפרסוםפרסוםפרסומותתקציב פרסום