מקאן תל-אביב

כתבות אחרונות

 

קקטוס הזהב 2010: שלמור לקח יותר זהב, מקאן ניצח בנקודות

מקאן גרף 38 פרסים, מתוכם 5 מדליות זהב ושני גרנד קקטוס ■ שלמור חוזר להשתתף בתחרות, וההימור שלקח - להגיש מספר קטן של עבודות איכותיות - הביא אותו למקום השני עם 8 מדליות זהב ושני גרנד קקטוס

חגית ברונסקי 25/05/2010

הקמפיינים הזוכים בגרנד קקטוס: פלאפון, yes, AXE, אלמקס ודפי זהב

השפה הפרסומית החדשה של פלאפון הותירה חותם על שופטי הקקטוס: שתי גירסאות שלה זכו בתחרות - האחת בפרס הגרנד והשנייה במדליית זהב ■ בלטו לטובה הזכיות בקטגוריית הפרסום הקהילתי, שגרפו 6 מדליות זהב

חגית ברונסקי 25/05/2010

המפרסמים מהמרים: מהם הקמפיינים שיזכו השנה בקקטוס הזהב

"להעביר את דביר" של מזרחי-טפחות, קמפיין "הבורר" של HOT והבתים של תנובה מובילים את הימורי המפרסמים לטקס קקטוס הזהב 2010 ■ מי ייקח את הגרנד קקטוס? סמנכ"לים ומנכ"לים מפרגנים לקולגות

חגית ברונסקי 24/05/2010

קמפיין גולדסטאר הוא הבחירה של שופט קקטוס הזהב יורם לוי

יורם לוי, סמנכ"ל הקריאייטיב של באומן-בר-ריבנאי, מפרגן לקונספט המדויק בקמפיין הגברים של בירה גולדסטאר שיצר משרד הפרסום מקאן-אריקסון

יורם לוי 20/05/2010

ביבי בלה-בלה ושילוח בלה-בלה

טייקון הפרסום התעלם במפגיע מהריכוזיות בענף, ורה"מ חזר לשווק כותרות נבובות

אלי ציפורי 14/05/2010

מקאן-אריקסון זכה בתקציב הפרסום החברתי של תנובה

מדובר בתקציב בהיקף של מיליוני שקלים בודדים ■ למעשה התקציב "נשאר בבית" - מאחר שמקאן מטפל כיום גם בתדמית תנובה

ענת ביין-לובוביץ' 12/05/2010

מקאן השקיעה בחברה לשירותי שיווק מבוססי מנועי חיפוש

ההשקעה בחברת קומפיוקול נאמדת בכמה מיליוני שקלים, והיא מבוסס על שיתוף-פעולה אסטרטגי ■ שתי החברות ימשיכו לפעול באופן עצמאי, אך מקאן תיחשף ללקוחות קומפיוקול, וקומפיוקול תיחשף ללקוחות מקאן

נועה פרג 03/05/2010

מקאן וראובני עלו לגמר במכרז הפרסום החברתי של תנובה

משרדי הפרסום קיבלו את המלצת הוועדה המקצועית של החברה בתום סבב הפרזנטציות שערכו במסגרת המכרז

ענת ביין-לובוביץ' 28/04/2010

עופר עובד: "היקף הפרסום בפייסבוק יגדל כשיבינו שזה עובד"

הפרסום הדיגיטלי יתפוס בעוד שנתיים כ-20% מעוגת הפרסום בישראל - כך מעריך מנכ"ל מקאן דיגיטל ■ בראיון ראשון הוא מסביר מדוע טוויטר פחות מתאים לישראלים, ולמה הוא לא מתחזק את עמוד הטוויטר והפייסבוק שלו

נועה פרג 07/04/2010

מקאן ואדלר-חומסקי לא יתחרו על תקציב קניוני ישראל

חלק מההחלטה קשור בעבודה השוטפת הנדרשת מול 18 קניוני הקבוצה ומול 17 סמנכ"לי שיווק נפרדים ■ אדלר-חומסקי העביר את ההתמודדות לחברה-הבת LEAD, לאחר שקיבל לטיפולו את תקציב הפרסום של קניון ארנה

ענת ביין-לובוביץ' 24/03/2010

אדלר וראובני יתחרו על תקציב הפרסום החברתי של תנובה

במכרז, שהיקפו מוערך ב-6 מיליון שקל, מתמודדים גם משרדי הפרסום של תנובה: מקאן-אריקסון, גיתם BBDO וגליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 22/03/2010

מקאן מצטרף למכרז על תקציב הפרסום של קניוני ישראל

היקף התקציב עומד על 12 מיליון שקל ■ לא מן הנמנע כי בעקבות חשיפת המכרז ב"גלובס" יצטרפו להתמודדות משרדי פרסום נוספים

ענת ביין-לובוביץ' 15/03/2010

63% מהגולשות באינטרנט לא מוכנות להתנתק אפילו ליום אחד

‎עפ"י מחקר של מקאן-אריקסון, 75% מהנשים בישראל מעל גיל 18 גולשות ברשת ■ 75% גם החליטו לרכוש מוצר בעקבות המלצה באינטרנט ■ קרוב ל-80% מהנשים חברות ברשתות חברתיות

נועה פרג 03/03/2010

"ישראל מתייבשת" - הפרסומת האהובה ביותר בשנת 2009

מסיכום דירוג האהובות והזכורות של גיאוקרטוגרפיה עולה כי גם הפרסומת לפלאפון היא הזכורה ביותר ■ אדלר מוביל הזכורות ומקאן את האהובות ■ בנטרול גודל המשרד מנצח גליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 23/02/2010

שבוע שני ברציפות: תנובה בראש סקר הפרסומות הזכורות והאהובות

גלובס tv גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של תנובה היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית במהלך השבוע האחרון

ענת ביין-לובוביץ' 18/02/2010

הפרסומת הנוסטלגית של תנובה - הזכורה ביותר השבוע

גלובס tv גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של HOT עם כוכבי "הבורר" מובילה את דירוג האהובות זה השבוע השלישי ברציפות

יניב פוהורילס 11/02/2010

   161718192021222324252627282930   

   נמצאו 486 כתבות   |   עמוד 23 מתוך 31