מקאן תל-אביב

כתבות אחרונות

 

בצל המיתון: ירידה של 6.5% בהוצאה לפרסום במחצית 2009

עם זאת, מספר השקות גדולות מנעו מפולת בענף ■ מקאן-אריקסון עדיין המשרד המוביל, אדלר-חומסקי עם זינוק של 13% מצמצם פער ■ באומן, שלמור, יורו ופוגל אוגילבי צונחים ■ שטראוס עדיין המפרסמת הגדולה במשק

ענת ביין-לובוביץ' 13.07.2009

האם תקציב הפרסום של אופנת CELIO יעזוב את מקאן בוטיק?

התקציב טופל עד כה במשרד מקאן בוטיק, אולם משרד הפרסום אליקים-הרמן&נהרדעא הוזכר כמועמד לתפקיד

ענת ביין-לובוביץ' 30.06.2009

יצירתי, זול ואפקטיבי: בכירי מקאן מסכמים את הזוכים והמגמות בפסטיבל הפרסום בקאן

האינטרנט הוא עדיין המלך, אובמה טילטל את התעשייה, והמיתון מכתיב את הקריאייטיב: יותר זול ואפקטיבי הוא גם יותר טוב ■ כעת נותר לבדוק איך מתגמלים את משרדי הפרסום, שהתרגלו לחתוך אחוזים מקמפיינים יקרים

יונתן קיש, קאן 29.06.2009

אנחנו על המפה: 230 עבודות ישראליות הוגשו השנה לפסטיבל הפרסום בקאן

שלמור-אבנון-עמיחי הוא הזוכה הישראלי הגדול - וגם המשרד שהשקיע בתחרות הכי הרבה כסף ■ שמעוני-פינקלשטיין משיג אריות זו השנה השלישית ■ וגם: הקופירייטר באדלר שהגיש עבודה לקאן על חשבונו - וזכה

ענת ביין-לובוביץ' 28.06.2009

הדינוזאור קם לתחייה

גם לדינזאור פרינט כמוני קשה לא להתלהב מהשימוש הטכנולוגי בהעברת רעיונות, כמו שעשתה פיאט עם קמפיין ECO DRIVE

שי גורן, קאן 25.06.2009

קולקציית הכלום של קאן

חיפשתי בקאן מלוכה ומצאתי אתונות - ועוד בכפכפים

סיגל עבודי, קאן 25.06.2009

קריאייטיב אחר

הגעתי לראשונה לקאן כפרסומאית - וחוויתי הארה ■ וגם: סיפור אהבה על קונדומים

איריס בק, קאן 25.06.2009

גן עדן של ביקיני

בלעדי ל"גלובס": בכירי משרד הפרסום מקאן-אריקסון מדווחים מפסטיבל קאן

אלדד ויינברגר 24.06.2009

שלמור, אדלר ושמעוני-פינקלשטיין יזכו ב"אריות" בפסטיבל הפרסום בקאן

(מעודכן) - שלמור-אבנון-עמיחי יזכה ב-4 "אריות", ביניהם עבור עבודה לקולגייט, אדלר-חומסקי יזכה ב"אריה" על עבודה לצ'מפיון מוטורס, ושמעוני-פינקלשטיין יזכה ב"אריה" עבור עבודה לעמותת הירוקים באילת

ענת ביין-לובוביץ' 23.06.2009

תחרות Effie Awards של המי"ל: צומת ספרים ופרסום בריקמן זכו ב"אפי פלטיניום"

בנק אגוד וגלר-נסיס זכו בפרס ה"גרנד אפי" ■ מקאן-אריקסון גרף את מרבית הפרסים בקטגוריות השונות

שירות גלובס 22.06.2009

פרסומת "הקדמונים" של yes - האהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון היא הזכורה ביותר זה שבוע שני ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 21.06.2009

הפרסומת לצומת ספרים "שניים ב-10" - האהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes שודרה רק 7 פעמים השבוע והגיעה למקום השישי בטבלת הפרסומות הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 14.06.2009

מקאן-אריקסון זכה במכרז על תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית

גבר על משרד הפרסום ראובני-פרידן ■ תקציב הפרסום של קופת-החולים קוצץ באחרונה, והוא עומד כעת על 9 מיליון שקל בשנה ■ זהו המכרז הראשון שהובילה המנכ"לית החדשה במקאן, איריס בק

‎‎ענת ביין-לובוביץ 08.06.2009

סלקום ממשיכה לצעוד בראש דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: התחום הבולט ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות ביותר השבוע הוא מוצרי מזון ושתייה

ענת ביין-לובוביץ' 07.06.2009

תנו לערוץ 10 לפשוט את הרגל

למזלו של יוסי מימן, הוא שוב פוגש פוליטיקאים המתחנחנים לערוצי המדיה

אלי ציפורי 05.06.2009

מנכ"ל מקאן דיגיטל, יוסי ארז, פורש מתפקידו

בשלב זה לא מונה לו מחליף, ולא ברור מי ינהל במקומו את החברה ■ ארז ניהל את משרד האינטראקטיב מקאן דיגיטל מאז שהפכה מחברה בעלת אוריינטציה טכנולוגית בשם MRM לחברת פרסום לכל דבר

ענת ביין-לובוביץ' 04.06.2009

   171819202122232425262728293031   

   נמצאו 486 כתבות   |   עמוד 27 מתוך 31