מקאן תל-אביב

כתבות אחרונות

 

2. מקאן אריקסון

ענק הפרסום אומנם לא מחץ את המתחרים השנה, אבל הוא מגיע עצבני לשנה הבאה

23.09.2009

הפרסומת למגה בול עם אברי גלעד - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למילקי בכיכובם של אקי אבני וסנדי בר היא שוב האהובה ביותר ■ הפרסומת ל-012 סמייל היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות ששודרו בשבוע החולף

ענת ביין-לובוביץ' 21.09.2009

עמלת היתר של ההון האנושי

הנכס העיקרי של משרדי הפרסום הוא ההון האנושי. חבל שהם לא מפרסמים את זה

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 15.09.2009

סקר משרדי הפרסום: מקאן-אריקסון הכי מתגמל; בגלר-נסיס הכי נעים לעבוד

במגזין "פירמה" הקרוב, שיופץ ב-24.9, ייבחר משרד הפרסום של השנה ■ 76% חושבים שמשרדי פרסום הם מקום עבודה מעניין, כמעט 50% טוענים כי שעות העבודה מטורפות

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2009

תקציב הפרסום של מזגני טורנדו עבר מאדלר-חומסקי לשלמור-אבנון-עמיחי

מדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בשוק, שהיקפו ב-2008 נאמד בכ-22 מיליון שקל במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 14.09.2009

מכה ל"קליה": בוטל סימן המסחר שלה "אל-אקונומיקה"

הסימן נמחק לבקשת חברת פרוקטר אנד גמבל, המייצרת מסירי כתמים תחת המותג "ACE אל-אקונומיקה" ■ משמעות המחיקה היא שכעת יוכל כל גוף מסחרי להשתמש בביטוי "אל-אקונומיקה" לתיאור מוצריו

נועם שרביט 10.09.2009

תקציב הפרסום של קרן קיימת לישראל יוצא למכרז

אדלר-חומסקי, יהושע TBWA, גליקמן-נטלר-סמסונוב, שלמור-אבנון-עמיחי, מקאן-אריקסון וזרמון-גולדמן מתמודדים על התקציב, שמטופל כיום באדלר-חומסקי ■ על-פי הערכות, היקף התקציב של קק"ל יגיע השנה ל-750 אלף דולר

ענת ביין-לובוביץ' 09.09.2009

מקאן, שלמור ואדלר מתמודדים על תקציב הפרסום של קבוצת טורנדו

התקציב, המטופל כיום באדלר-חומסקי&ורשבסקי, הוא בהיקף של 22 מיליון שקל ■ פגישת היכרות נערכה עם נציגי שלמור ועם נציגי מקאן, שכבר ערכו להנהלת טורנדו פרזנטציה

ענת ביין-לובוביץ' 03.09.2009

אילן שילוח קונה עוד 7% מאדסמרקט ב-3.5 מיליון דולר

בכך הגדיל הפרסומאי את הנתח שלו באדסמרקט ל-31% והפך לבעל המניות הגדול בחברה ■ את האחזקות שילוח קנה מסוכנות הפרסום מקאן אריקסון, שותפתו במשרד הפרסום שבבעלותו

בתיה פלדמן 27.08.2009

"אסור לתת לערוץ 10 למות" - ולכן יש להוציאו למכרז

"הכי קל לשלוח אלפי אנשים הביתה" ■ הכי קל? אולי לאילן שילוח, בעלי משרד הפרסום

מתי גולן 25.08.2009

התעלול הנמוך של אילן שילוח

מודעות האבל שפרסמה מקאן-אריקסון להצלת ערוץ 10 איבדו פרופורציות

סטלה קורין-ליבר 23.08.2009

הפרסומת של יופלה - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מילקי ממוקמת בשבוע הראשון לשידורה במקום השני ברשימת האהובות

יניב פוהורילס 23.08.2009

תקציב הפרסום של דיזינגוף סנטר עובר למקאן בוטיק

דיזינגוף סנטר נחשב למפרסם קטן יחסית, שעיקר פעילותו היא מחוץ לטלוויזיה ■ היקף תקציב הפרסום מוערך בכ-3 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 12.08.2009

קמפיין פלאפון באמצעות באומן-בר מוביל את דירוג הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ליופלה באמצעות מקאן-אריקסון היא האהובה ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 02.08.2009

גם השבוע: פרסומת "החומה" של סלקום - המדוברת ביותר ברשת

Twisted Fly: הפרסומת לסלקום של מקאן-אריקסון חוללה 68% מהיקף השיחה על פרסומות באינטרנט

יניב פוהורילס 26.07.2009

חילופי מנכ"לים במקאן קונטנט: יובל לב פורש, שחר אבני מונה במקומו

לב הצטרף לקבוצת מקאן-אריקסון לפני כ-7 שנים, לאחר שכיהן כסמנכ"ל הפיתוח העסקי בבאומן-בר-ריבנאי ■ אבני שימש בתפקידו האחרון כמנכ"ל חברת ENGAGE וטיפל בפרויקטים בתחום הקד"מ, האירועים והתערוכות

ענת ביין-לובוביץ' 22.07.2009

   171819202122232425262728293031   

   נמצאו 486 כתבות   |   עמוד 26 מתוך 31