ענק הפרסום אומנם לא מחץ את המתחרים השנה, אבל הוא מגיע עצבני לשנה הבאה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למילקי בכיכובם של אקי אבני וסנדי בר היא שוב האהובה ביותר ■ הפרסומת ל-012 סמייל היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות ששודרו בשבוע החולף
הנכס העיקרי של משרדי הפרסום הוא ההון האנושי. חבל שהם לא מפרסמים את זה
במגזין "פירמה" הקרוב, שיופץ ב-24.9, ייבחר משרד הפרסום של השנה ■ 76% חושבים שמשרדי פרסום הם מקום עבודה מעניין, כמעט 50% טוענים כי שעות העבודה מטורפות
מדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בשוק, שהיקפו ב-2008 נאמד בכ-22 מיליון שקל במחירים ריאליים
הסימן נמחק לבקשת חברת פרוקטר אנד גמבל, המייצרת מסירי כתמים תחת המותג "ACE אל-אקונומיקה" ■ משמעות המחיקה היא שכעת יוכל כל גוף מסחרי להשתמש בביטוי "אל-אקונומיקה" לתיאור מוצריו
אדלר-חומסקי, יהושע TBWA, גליקמן-נטלר-סמסונוב, שלמור-אבנון-עמיחי, מקאן-אריקסון וזרמון-גולדמן מתמודדים על התקציב, שמטופל כיום באדלר-חומסקי ■ על-פי הערכות, היקף התקציב של קק"ל יגיע השנה ל-750 אלף דולר
התקציב, המטופל כיום באדלר-חומסקי&ורשבסקי, הוא בהיקף של 22 מיליון שקל ■ פגישת היכרות נערכה עם נציגי שלמור ועם נציגי מקאן, שכבר ערכו להנהלת טורנדו פרזנטציה
בכך הגדיל הפרסומאי את הנתח שלו באדסמרקט ל-31% והפך לבעל המניות הגדול בחברה ■ את האחזקות שילוח קנה מסוכנות הפרסום מקאן אריקסון, שותפתו במשרד הפרסום שבבעלותו
"הכי קל לשלוח אלפי אנשים הביתה" ■ הכי קל? אולי לאילן שילוח, בעלי משרד הפרסום
מודעות האבל שפרסמה מקאן-אריקסון להצלת ערוץ 10 איבדו פרופורציות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מילקי ממוקמת בשבוע הראשון לשידורה במקום השני ברשימת האהובות
דיזינגוף סנטר נחשב למפרסם קטן יחסית, שעיקר פעילותו היא מחוץ לטלוויזיה ■ היקף תקציב הפרסום מוערך בכ-3 מיליון שקל בשנה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ליופלה באמצעות מקאן-אריקסון היא האהובה ביותר השבוע
Twisted Fly: הפרסומת לסלקום של מקאן-אריקסון חוללה 68% מהיקף השיחה על פרסומות באינטרנט
לב הצטרף לקבוצת מקאן-אריקסון לפני כ-7 שנים, לאחר שכיהן כסמנכ"ל הפיתוח העסקי בבאומן-בר-ריבנאי ■ אבני שימש בתפקידו האחרון כמנכ"ל חברת ENGAGE וטיפל בפרויקטים בתחום הקד"מ, האירועים והתערוכות
Effie Awardsאדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיאירועים ומינוייםמשרדי פרסוםנדב פרסמןענף הפרסוםפרסוםפרסומותתקציב פרסום