המשרדים הגדולים החזיקו בשנה החולפת בחלק גדול יותר מהעוגה בעשירייה הראשונה - יהושע עקף לראשונה את ראובני-פרידן בעשירייה השנייה - גידול משמעותי ללפ"מ, ברוקנר-נטע-יער, רגב-קויצקי וענבר-מרחב-שקד
מקאן יוניברסל שילמה סכום כסף מראש לערוץ 10 על זמן האוויר, בעסקה הכוללת התחייבות לרכישת זמן אוויר גם ב"אוף-פריים"
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לדיסקונט עם מודי בר-און מובילה את טבלת הפרסומות האהובות 9 שבועות ברציפות
לאחר שנים של השקעה מינורית בפרסום מתכננת תנובה השקה מחודשת למותג הבשר המצונן, המהווה את אחד הכישלונות הצורבים שלה בשנים האחרונות
רוב משרדי הפרסום הגדולים העדיפו שלא להשתתף במכרז עקב תנאים מסחריים נוקשים של חברת החשמל בית המשפט המחוזי דחה היום את העתירה נגד חברת החשמל שהגיש משרד הפרסום זרמון-גולדמן, שטיפל בתקציב הפרסום של החברה
יו"ר הקבוצה אילן שילוח יקצץ 15% משכרו, והעובדים יוצאו לחודש של חופשה ללא תשלום במהלך 2009 מקאן: המהלך נעשה כדי למנוע פיטורים ולשמור על יציבות מקום העבודה בזרמון-גולדמן וראובני-פרידן פוטרו עובדים
במשרד הפרסום זרמון-גולדמן פוטרו 5 עובדים בראובני-פרידן פוטרו 5 עובדים - ונערכים לפיטורים נוספים במקאן-אריקסון הקפיאו גיוסי עובדים חדשים
(עדכון) - מוקדם יותר היום פנה זרמון-גולדמן לביהמ"ש בבקשה להוציא צו האוסר על חברת החשמל להמשיך בהליכי המכרז למתן שירותי פרסום קריאטיביים, עד שתוכרע בקשתו לצו זמני נגד המכרז
מקאן-אריקסון גבר במכרז של XL על בר-ריבנאי, אך באומן מצידו גבר על מקאן בהתמודדות על תקציב הפרסום של אירוקה
יו"ר קבוצת מקאן-אריקסון, המובילה את ענף הפרסום, יוצא למלחמה בעקבות הצהרות של בעלי ערוץ 10 על הפרסומאים ש"עושקים" את זכייני הטלוויזיה עם עמלות היתר, והודעת הערוץ על כוונתו לחתוך בעמלות ראיון בלעדי
המשרדים שעלו לגמר במכרז הם זרמון-גולדמן, שלמור-אבנון-עמיחי, יהושע TBWA וגליקמן-נטלר-סמסונוב משרדים אלה יתבקשו להכין מצגת שיווקית וקריאטיבית על המותג ווינר בלבד
פובליסיס ומקאן הם הנציגים החזקים של משרדי הפרסום הכלליים בעשיריית משרדי הפרסום במגזר, שנשלטת ברובה ע"י משרדים עצמאיים היקפי הפרסום במגזר נשארו זהים לרמתם ב-2007
הממונה לא קיבלה את טענת מקאן וראובני לתחרותיות ביניהם מהדו"ח עולים נתונים קשים על ריכוזיות בענף רכש המדיה בטלוויזיה, וכתוצאה מכך גם משרד התקשורת והרשות השנייה התנגדו לפטור מהסדר כובל ליונייטד
מקאן-אריקסון זכה במכרז לקניית שטחי המדיה של הליכוד בהיקף של 4 מיליון שקל הסנונית הראשונה של קמפיין קדימה עלתה היום לאוויר באמצעות אדלר-חומסקי, תחת הסיסמה: "ציפי לבני - מה שטוב למדינה"
לגמר המכרז עלו המשרדים: מקאן-אריקסון, פוגל-אוגילבי, שלמור-אבנון-עמיחי, יהושע TBWA, זרמון-גולדמן וגליקמן-נטלר-סמסונוב
בראש החברה יעמוד אורן יוניוב, מנכ"ל יונייטד לשעבר, שנתבע ע"י ראובני-פרידן לעמוד בצינון של שנתיים החברה תטפל בתקציבי המדיה של לקוחות שלמור-אבנון-עמיחי ומשרדי פרסום נוספים
Effie Awardsאדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיאירועים ומינוייםמשרדי פרסוםנדב פרסמןענף הפרסוםפרסוםפרסומותתקציב פרסום