בעקבות הקיצוץ יעמוד תקציב הפרסום השנתי של שירותי בריאות כללית, שיוצא בימים אלה למכרז, על 9 מיליון שקל בלבד מרבית תקציב הפרסום של הקופה נוהל בשנים האחרונות במשרד הפרסום ראובני-פרידן
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון נמצאת בראש הטבלאות שבוע שלישי ברציפות הפרסומת להאגיס זוכה לאהדה גבוהה אחרי שבוע בלבד באוויר
לטענת חברת החשמל, המשרד לא עמד בתנאי הסף במכרז - ניהול תקציבים בהיקף של 100 מיליון שקל ב-2006-2007 מקאן-אריקסון נבחר כזוכה בתקציב בזרמון-גולדמן שוקלים לתבוע שוב את החברה
גבר על שאר המשתתפים במכרז: זרמון-גולדמן ויהושע TBWA מסגרת תקציב הפרסום של חברת החשמל לשנת 2009 היא כ-14 מיליון שקל
בניגוד למכרזי פרסום אחרים, ההצעה המסחרית במכרז הכללית מהווה רק 40% מהשקלול לזכייה, לעומת 60% למקצועיות של משרד הפרסום היקף התקציב של הכללית ב-2008 עמד על 14 מיליון שקל
בק, מנכ"ל משרד הפרסום מקאן-אריקסון, עבדה עם רחמני בחברת פרטנר, שם שימשה רחמני כמנהלת הפרסום
סגרה את הסניף הישראלי של החברה שנפתח לפני שנה אדס מרקט שהוקמה ב-2007 עוסקת באופטימיזציה של קמפיינים באינטרנט ופועלת במודל של תשלום לפי ביצועים
זאת כדי לבחון את עמידתו בתנאי הסף של המכרז המשרד התבקש בין היתר להוכיח כי הוא אכן האחראי על מלוא תקציב הפרסום של חברת האופנה פוקס
שילוח פועל מול המדיה כדי שראובני יקבלו עמלות יתר; במקרה אחד שילוח הסדיר ריטיינר רטרואקטיבי מול לקוח של ראובני; מקאן סייע לבחינת שדרוג המחשבים בראובני; וראובני מבקש לקנות מדיה "במחירי מקאן" והממונה על ההגבלים? מבחינתה אין שום בעיה
הממונה על ההגבלים: מקאן וראובני אינם משרדים מתחרים, כי שניהם בבעלות אותה חברת אחזקות נציגי ראובני-פרידן כבר פנו לאמצעי המדיה בדרישה להיות חלק מהסכם העמלות ותנאי רכש המדיה של מקאן יוניברסל
פיצויים תמוהים: על מה ולמה שילם משרד הפרסום מקאן-אריקסון 10,000 שקל?
שילוח - 20.11.2008: "המהלך שבו ערוץ 10 מנסה לקבל בהיחבא רישיון מהמדינה בתוך חוק ההסדרים, בלי שהמדינה תפתח מכרז, הוא שערורייה" שילוח היום: "מות ערוץ 10 יעמיד את הדמוקרטיה הישראלית בתקופה חשוכה"
ל"גלובס" נודע כי מנהלי אדלר-חומסקי נפגשו עם בכירים בתנובה: עם זהבית כהן, מנכ"ל אייפקס, ועם ענת גרוס, מנהלת חטיבת השיווק בתשלובת החלב באחרונה הועברו מספר תקציבי פרסום של הקבוצה מגיתם למקאן
במודעה נכתב: "שני חברי כנסת מכבים את הטלוויזיה למדינה שלמה, וממשלת ישראל שותקת. 3,000 איש נזרקים לרחוב, היצירה הישראלית חוטפת בפנים, והדמוקרטיה הישראלית שוב נשארת עם ערוץ מסחרי אחד, בודד, בלי תחרות. בלי אלטרנטיבה. בלי שלאף אחד אכפת. אנו קוראים לכם, המועמדים לראשות הממשלה, לקום ולעצור את הביזיון. אסור לתת לערוץ 10 למות"
לפני מספר חודשים השתמש מקאן במספר מילים מהשיר בפרסומת לעיריית ת"א חוץ ממודעת ההתנצלות, הגיעו משרד הפרסום ונציגי המשפחה להסכם שלפיו יתרום מקאן 10,000 דולר למרכז לסיוע לנפגעות תקיפה מינית
היקף התקציב מוערך ב-4-5 מיליון שקל בימים הקרובים תחליט תנובה היכן יטופל תקציב הפרסום של המותג טירת צבי, המטופל כיום בגיתם BBDO
Effie Awardsאדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיאירועים ומינוייםמשרדי פרסוםנדב פרסמןענף הפרסוםפרסוםפרסומותתקציב פרסום