קראפט מכרה את המותג קפה ג'ייקובס, ובעקבות זאת הופסקה ההתקשרות עם קבוצת JWT, והמותג עבר בכל העולם לטיפול קבוצת אבאס
המהלך אמור להפוך את המשרד הממוזג לחבר במועדון 10 משרדי הפרסום הגדולים
בשל ביקורת על תנאי המכרז יתמודדו על התקציב רק LEAD וענבר-מרחב
בעמידר החליטו לצאת למכרז, בין היתר כדי לבנות תדמית מותגית לחברה ככזאת המגדילה באופן משמעותי את הדיור הציבורי, משביחה את הדירות הקיימות ופועלת לטובת הקהילה
פנתה בין היתר למשרד הפרסום JWT ישראל, שהיה חתום על הכניסה של פלאפון לשוק, וכן למשרד הפרסום ענבר-מרחב
זאת לצד בן סבר ■ גלייכר שימש ב-5 השנים האחרונות כסמנכ"ל אסטרטגיה באדלר-חומסקי
איך אפשר לדבר עם נערות על כאבי מחזור בלי לגרום להן להירתע? ■ עם האתגר הזה יצאו לדרך משרד הפרסום ענבר-מרחב וחברת רקיט בנקיזר ■ התוצאה: קליפ ויראלי של להקת בנים עם שיר שלא הותיר אף אחד אדיש
המשרדים שעלו שלב הם מקאן, ענבר-מרחב, גיתם, באומן-בר-ריבנאי וליאו ברנט ■ בשנה החולפת פרסמה הקופה בהיקף של 27 מיליון שקל במחירי מחירון
התקציב טופל ב-3 השנים האחרונות במשרד הפרסום ענבר-מרחב, ומועד ההתקשרות עימו תם ■ בשנה החולפת פרסמה הקופה בהיקף של 27 מיליון שקל במחירי מחירון
ענבר-מרחב G מטפל בתקציב רשת סטימצקי המחזיקה בתחומי פעילות שמשיקים לבאג ■ עפ"י הערכות, תקציב רשת באג - שהיקפו ב-2014 עמד על כ-18.6 מיליון שקל במחירי מחירון - יעבור לבורודה-קפלן
בשנה האחרונה שימש דרייזן כמנכ"ל משרד הפרסום ענבר-מרחב
ירכוש 33% מהמניות במשרד, וזאת כדי להתחזק בתחום הדיגיטל ■ במהלך נוסף מגדילה קבוצת G גרופ את אחזקותיה בענבר-מרחב מ-25% ל-33%
נראה כי בשלב זה לא ימונה לו מחליף ■ ירון מרחב: "לצד מנהל הקריאייטיב הראשי בן סבר, את הניהול השוטף אעשה ביחד עם חן ענבר"
סבר יחליף את רובי ניסן ויקבל מניות בהדרגה, אך לא צפוי להפוך לשותף שווה לשאר בעלי המניות במשרד
בימים אלה מתקיימות שיחות בינו לבין השותפים האחרים במשרד, במטרה לסכם את תנאי עזיבתו ■ ניסן טרם גיבש החלטה סופית לגבי המשך דרכו
ענבר-מרחב-ניסן G יטפל בפרסום של הרשת, ובתקציב היח"צ יטפל גיל-עד תדמית
G GROUPאדלר חומסקיביטוח נסיעות לחו"לדור אלוןיפית גרינברג (ג. יפית)מכרזמשרדי פרסוםענף הפרסוםפרסומותתקציב פרסום