משרד התקשורת: פרטנר שינתה את מבנה החשבוניות למנויים ולא כללה בהן את הפירוט הנדרש כדי לייצר חשבונית ברורה ושקופה ■ פרטנר: נערער
גולן טלקום גייסה 14,000 מנויים נטו, והוט מובייל - 8,900 ■ פרטנר איבדה 9,400 מנויים נטו, פלאפון - 6,200 מנויים, וסלקום - 8,600 ■ בקרב המפעילים הווירטואליים, רמי לוי שומר את הראש מעל למים, ויופון הולכת לאיבוד
לקוחות שנרתעים ממעבר ל-012 סמייל בגלל שבזק דורשת מהם 200 שקל כפדיון על הנתב, מקבלים תמריץ לעבור כשהם מוכיחים בחשבונית ששכרו נתב מבזק
טוענות כי ההסכם לאיחוד רשתות עונה על דרישות משרד התקשורת ואינו שונה מהותית מזה של פרטנר והוט מובייל ■ המתחרים ממתינים לראות האם ההסכם של גולן וסלקום יכלול הקלות יוצאות דופן לגולן, שלא ניתנו לפרטנר ולהוט מובייל
החברה מקבוצת פרטנר זכתה במכרז המקוון של החשכ"ל שבו הצליחה החברה להדיח את בזק בינלאומי שהייתה הספק הנבחר בשנים האחרונות
מדובר בהסכם שבמסגרתו מקימות שתי החברות רשת משותפת שתספק שירותים לשתי החברות ■ ההסכם צפוי להקטין את העלויות של שתי החברות בעשרות מיליוני שקלים בשנה
הוט מובייל תעביר 50 עובדים למיזם המשותף שיתפעל את הרשת המשותפת עם פרטנר. יפוטרו 10 עובדים ו–10 עובדים נוספים ייקלטו בתפקידים אחרים בחברה ■ מאבק גדול צפוי סביב סוגיית הייצוגיות של המיזם המשותף שכן עובדי פרטנר מתנגדים שההסתדרות תייצג אותם
פרטנר וסלקום רכשו את סמייל ונטוויז'ן בהתאמה תמורת 1.5 מיליארד שקל ב-2011, וכיום הן נסחרות בשווי של 1.8 ו-2 מיליארד שקל בהתאמה ■ סמייל ונטווז'ן הן למעשה מותג בלבד ■ הרווחיות של פרטנר וסלקום כתוצאה מהשוק הסיטונאי מאד נמוכה
זאת בשל הסכם איחוד רשתות ■ פרטנר תפטר 35 עובדים ותעביר 80 עובדים למיזם המשותף; והוט מובייל תפטר עד 20 עובדים, ו-50 עובדים יעברו למיזם
המחיר שהציעה פרטנר עומד על 1.15 אג' לדקה ■ סלקום שכבר משמשת כספק טלפוניה לממשלה זכתה בחלק קטן ושתיהן דחקו את בזק שהפסידה משום שהיא לא יכולה להוריד מחירים
סלקום ופרטנר מאבדות יותר מנויים מאשר פלאפון, ורמי לוי מוכיח שבגזרת המפעילים הווירטואליים הוא חוזר למשחק
בחברה מדווחים כי מטרת ההלוואות היא מחזור חוב קיים ומימון פעילות שוטפת
יש פירות לתחרות ולהפחתת האותיות הקטנות: דוח פניות הציבור של משרד התקשורת ל-2014 מגלה שיפור ברוב חברות התקשורת - כשסלקום, הוט ונטוויז'ן עדיין סופגות תלונות מוצדקות רבות ■ פרטנר מובילה במדד השירות
פרטנר, סלקום ופלאפון חוו ירידה בפרמטרים מרכזיים, כשההכנסה החודשית מלקוח נשחקה ■ בסוף השנה לא נותרה אף חברה עם יותר מ-3 מיליון לקוחות
ניכר כי בקרב משרדי הממשלה יש הסכמה לאפשר לחברות להיכנס כשותפות במיזם, והם ימליצו על כך בחיוב לשר התקשורת הבא שייכנס
ניתוח הדוחות של פרטנר, סלקום ופלאפון לסיכום שנת 2014: יהיה גרוע לפני שיהיה טוב ■ ב-2015 צפויה הרעה בביצועים כתוצאה מהתחרות הגוברת בשוק, וייתכן שאחת מהן אפילו תציג הפסד במשך מספר רבעונים
אבי גבאיבזקגיאוקרטוגרפיהדוחות כספייםהפרסומות הזכורות והאהובותחברות סלולרחברות תקשורתסלקוםפרטנר TVפרסומות