פרסום אברהם

כתבות אחרונות

 
אדלר חומסקי | לפני כולם

צ'מפיון מוטורס: שני משרדים קטנים יחליפו את אדלר-חומסקי

משרד הפרסום של גדעון עמיחי יטפל בתקציב פולקסווגן, פרסום מנצ' יטפל בתקציב סיאט, ואת תקציב סקודה יקבל פרסום אברהם

ענת ביין 07.04.2015
מגדלי הים התיכון מושב נורדיה / צילום: איל יצהר

פרסום אברהם יטפל בתקציב רשת הדיור המוגן "מגדלי הים התיכון"

היקף התקציב יעמוד על כ-3 מיליון שקל במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 05.03.2015
תחנת דלק סונול / צילום: איל יצהר
סונול | לפני כולם

מסתמן: תקציב סונול יעבור מארועטי-ברמן לפרסום אברהם

תקציב הפרסום של סונול עמד בשנה החולפת על 22 מיליון שקל במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 13.01.2015

שטרית, y&r ופרסום אברהם מתמודדים על תקציב מרכנתיל

על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, היקף הפרסום של מרכנתיל דיסקונט עמד אשתקד על כ-1.6 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 23.03.2014
אלוני | לפני כולם

תקציב הפרסום של תשלובת אלוני עובר לגליקמן-נטלר-סמסונוב

התקציב, שטופל השנה בפרסום Avraham, צפוי לעמוד על 4 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 19.01.2014
המשביר לצרכן | לפני כולם

פרסום אברהם זכה בתקציב של כרטיס האשראי כאל 365

היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-7 מיליון שקל, אך המדיה של הפעילות הפרסומית תמשיך להירכש ע"י יוניברסל מקאן

ענת ביין-לובוביץ' 21.10.2013

תקציב שומרי משקל עובר למשרד הפרסום AVRAHAM

התקציב, בהיקף כ-4.7 מיליון דולר, טופל בעשור האחרון בגליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2013
מינוי בכירים | לפני כולם

עידו קריב מצטרף לפרסום אברהם כמנהל קריאייטיב

שימש בשנה האחרונה כמנהל קריאייטיב במשרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 13.02.2013
החברה להגנת הטבע | לפני כולם

תקציב החברה להגנת הטבע יטופל במשרד AVRAHAM

התקציב, שטופל בפרסום אהרוני, עמד ב-2012 על כמיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 08.01.2013

תקציב הפרסום של ZER4U עבר לפרסום AVRAHAM

חברת ZER4U פרסמה בשנה החולפת בהיקף של 1.1 מיליון דולר במחירי מחירון

שירות גלובס 03.01.2013
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

4 משרדים מתמודדים על תקציב הפרסום של מטרו מוטור

היקף תקציב הפרסום של יבואנית האופנועים והקטנועים מוערך ב-3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 01.03.2012

הדור הבא: "גלובס" מסמן 3 משרדי פרסום קטנים שיפרצו השנה

אחרי שנים של קיפאון, ענף הפרסום עובר שינויים מהותיים: משרדים גדולים נחלשים, תקציבים משמעותיים מחליפים ידיים, והדור הצעיר מתחיל לתפוס את המושכות

ענת ביין-לובוביץ' 06.02.2012
יריב אברהם | לפני כולם

ניסים מויאל מצטרף כשותף למשרד הפרסום אברהם

מויאל שימש בתפקידו האחרון כמשנה למנכ"ל משרד הפרסום יהושע TBWA

ענת ביין-לובוביץ' 01.01.2012

תקציב הפרסום של אאודי עובר למשרד הפרסום אברהם

‎‎בשנת 2011 עמד היקף הפרסום של המותג על 6.7 מיליון דולר במחירי מחירון‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 27.12.2011

דודיק כץ מצטרף כשותף וכמנכ"ל למשרד הפרסום AVRAHAM

‎‎כץ מסיים את תפקידו כמשנה למנכ"ל הסחר ב"גלובס"‏ ■ מנכ"ל "גלובס", איתן מדמון: "מצאתי בו חבר טוב, כישרון נדיר, עם יצירתיות מבריקה והישגים יוצאי דופן"

שירות גלובס‏ 15.12.2010

   12   

   נמצאו 32 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2