פרסום באינטרנט

כתבות אחרונות

 

ארה"ב: ההוצאה על פרסום מקוון ירדה ברבעון השני ב-7% ל-6.2 מיליארד דולר

מציאות דומה השתקפה גם בנתונים של שוק הפרסום העולמי: היקף הפרסום המקוון הצטמצם ברבעון ב-5.4% ל-13.9 מיליארד דולר, בהשוואה ל-14.7 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד

נועה פרג 09.08.2009

"פתחי מילוט" ליאהו אם העסקה עם מיקרוסופט תתברר כבעייתית עבורה

מדיווח שהגישה יאהו ל-SEC, עולה כי היא תוכל להשתחרר מההסכם אם הנתח המשותף של שתי החברות בשוק החיפוש המקוון יהיה נמוך מאחוז מסוים מהיקף החיפושים

פייננשל טיימס 06.08.2009

חברת הפרסום הדיגיטלי Ybrant Digital רוכשת רשת פרסום אוסטרלית

רכשה את רשת הפרסום המקוון המובילה באוסטרליה Max Interactive, שתהיה כפופה לסניף הישראלי של Ybrant ■ רכשה בעבר את החברה הישראלית אורידיאן תמורת כ-20 מיליון דולר

נועה פרג 05.08.2009

סאות'רן קומפורט מעביר את כל תקציב הפרסום שלו לאינטרנט

החברה החליטה להעביר את התקציב לרשת מפני שמשקאות אלכוהולים מורשים לפרסם בארה"ב רק בתוכניות ליליות בכבלים

אדוורטייזינג אייג' 05.08.2009

לידיעת המפרסמים: גוגל משיקה ממשק חדש שיקל על ניהול הקמפיינים

הממשק החדש במערכת ה-AdWords, שמצמידה פרסומות למילות מפתח במנוע החיפוש שלה, יאפשר ניהול קמפיין מהיר, ברור ואינטואיטיבי - גם למפרסמים בישראל

נועה פרג 04.08.2009

בזק - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-435 אלף דולר

סוני אריקסון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-76 אלף דולר

נתי יעקובי 02.08.2009

צלצול השכמה לגוגל

השת"פ בין מיקרוסופט ליאהו הוא תזכורת לשבירות של הגמוניות ומונופולים ברשת

נועה פרג 02.08.2009

יאהו ומיקרוסופט מאשרות שיתוף-פעולה ל-10 שנים בתחום הפרסום המקוון

גלובס tv כשנה וחצי לאחר שמיקרוסופט הגישה הצעת רכש ליאהו, השתיים ישתפו פעולה בתחום הפרסום המקוון כדי לחסום את גוגל ■ החיפושים באתר יעשו שימוש במנוע בינג, ויאהו תשמש כסוכנת המכירות של השתיים

ארז וולברג 29.07.2009

פלאפון - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-386 אלף דולר

המותג פלאפון מוביל השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-109 אלף דולר

נתי יעקובי 26.07.2009

52% מהגולשים: פרסום ברשתות חברתיות לא מפריע לגלישה

כך עולה מסקר TIM שנערך עבור Twisted ■ עפ"י הסקר, 3 מתוך 5 גולשים פעילים או מגיבים לתוכן גולשים

נועה פרג 22.07.2009

מהפך: אתרים מתחילים למכור פרסום רק לפי חשיפות

השיטה החדשה תחליף את המודל לפיו מוכרים פרסום על-פי מיקום באתר, זמן הקמפיין באוויר ורוטציה ■ את המהלך מובילים האתרים נענע10 ו-ynet, שהודיעו על מעבר לשיטה החדשה

נועה פרג 21.07.2009

אדם שוב: "החברות הישראליות מפחדות מהפתיחות של המדיה החברתית"

שוב, מראשוני הפעילים במדיה החברתית בישראל, סבור כי בכל הקשור לפעילות המפרסמים במדיה החברתית - אנחנו עדיין בעולם השלישי ■ כולם יודעים להגיד "פייסבוק" ו"טוויטר", אבל מי יודע להשתמש בהם נכון?

נועה פרג 20.07.2009

פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-618 אלף דולר

פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-171 אלף דולר ■ מלבד החברות הסלולריות, גם חברות המזגנים - טורנדו ואלקטרה - ממשיכה לבלוט בפרסום בטלוויזיה וברשת

נתי יעקובי 19.07.2009

דיווח: שיתוף-פעולה בין מיקרוסופט ויאהו - בשבוע הבא

האתר AllThingsDigital מדווח כי השתיים יקימו שיתוף-פעולה בהיקף של מיליארדי דולרים כדי להעמיד תחרות הולמת לגוגל ולתפוס נתח שוק נכבד

שירות גלובס 17.07.2009

מנכ"ל יוניסל: "השליטה של ה-iPhone בשוק - לא ודאית"

נמרוד קמחי דיבר בוועידת תקשורת ונתח שוק 2009 של "גלובס" ■ רופרט שאפר, סמנכ"ל פיתוח בורדה מדיה: "הטלוויזיה היא עדיין המדיום העיקרי לפרסומות, אך האינטרנט מדביק את הפער"

יוסי ניסן 13.07.2009

לרגל ועידת תקשורת ונתח שוק: 3 בלוגרים מובילים מנבאים את עתיד השיווק ברשת

מרטין לינדסטרום, סת' גודין וכריס ברוגן - שלושה מהבלוגרים השיווקיים המובילים בעולם - מספרים בראיון מיוחד ל"גלובס" על הפלטפורמה הדיגיטלית ככלי למיתוג, ומנבאים ממה יהיה עשוי השיווק העתידני

אור קוראל 12.07.2009

   212223242526272829303132333435   

   נמצאו 545 כתבות   |   עמוד 30 מתוך 35