מנהלת התפעול של הרשת החברתית הגדולה בעולם: המפרסמים הגדולים הגדילו בשנה האחרונה את הפרסום פי 10 ויותר; חלקם אף הגדילו ביותר מפי 20 ■ הערכות: פייסבוק תרשום השנה הכנסות של כ-1.4 מיליארד דולר
לפי תחזיות של זניט, הפרסום באינטרנט יגיע ב-2012 לנתח שוק של 17% ויעמוד על 82 מיליארד דולר ■ גם הטלוויזיה ממשיכה להתחזק וצפויה להגיע לנתח שוק של 41% מעוגת הפרסום
תחזיות הצמיחה מסוף 2009 התממשו, והמדד עולה ב-9.6 נקודות ל-139.73 ■ הטלוויזיה שומרת על דומיננטיות, והאינטרנט מתבסס במקום השלישי ■ מודי כידון, יו"ר איגוד הפרסום: "העלייה בביקושים חוצה את כל צינורות המדיה"
בפאנל בנושא "עתיד המדידה" בוועידת תקשורת ונתח שוק היו חילוקי דעות האם המדידה החדשה תביא לשינויים בעוגת הפרסום ■ גיא אליאב, מנכ"ל נענע10: "אני מעריך כי הנתח של MASA יגדל משמעותית" ■ לכל הידיעות מהוועידה
מנכ"ל חברת החשמל עמוס לסקר בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס": "אנו משקיעים סכומים נכבדים בשנה וכמה כבר אפשר לגייס בשוק ההון?" ■ מנכ"ל בזק בינלאומי: "הצרכן הישראלי לא משלם יותר מדי על האינטרנט שלו" ■ PwC: "צפוי גידול של 10% לשנה בפרסום באינטרנט עד 2014" ■ לריכוז כל הידיעות מהוועידה
פרסום כללים חדשים במחוז ת"א, שהגמישו את האיסור על עו"ד לגבי פרסום באינטרנט, הביא להתנגשות עם המוסדות הארציים של לשכת עורכי הדין: "זו חריגה מסמכות" ■ מחוז ת"א: "החוקים ארכאיים ואינם מותאמים לעידן האינטרנט"
מדידת הרייטינג באינטרנט תפתח למפרסמים יכולות פילוח חדשות שטרם נראו בישראל
ADTECH היא חברה-בת של ענקית האינטרנט AOL המתמחה בפתרונות חדשניים בתחום השיווק והפרסום באינטרנט ■ הודיעה על השקת תוכנה חדשנית לניהול והגשת קמפיינים מקוונים
מדובר בהסכם אסטרטגי ראשון לקבוצת MASA המוכרת את מודעות פייסבוק בישראל וכן בצעד חשוב של דפי זהב בפיתוח העסקים הדיגיטליים שלה
ההשקעות הגדולות יחסית שנעשו בשנתיים האחרונות בפורטלי הילדים באינטרנט - 5 מיליון שקל ב"מומו הפרה" ו-800 אלף שקל ב"עמוד הבית הראשון שלי" - מבהירות כי מדובר בפלטפורמה מפולחת היטב עבור מפרסמים
ההופעה הפומבית של מייסד פייסבוק בפסטיבל קאן היא במסגרת ניסיון להגדיל את הכנסות הרשת החברתית מפרסום ■ צוקרברג, שיגיע לכנס כדי לקבל את פרס "איש המדיה של השנה", יעניק בכנס ראיון לקהל המפרסמים והפרסומאים
מדובר רק בשטחי הפרסום בעמודים הפנימיים של פייסבוק ולא בעמוד הבית של האתר - שאת שטחי הפרסום שבו משווק בבלעדיות MASA, גוף המדיה החדש של נענע10 ומיקרוסופט
הממונה על ההגבלים העסקיים אישרה היום את תהליך המדידה ■ יגאל בר-און, מנכ"ל איגוד חברות הפרסום, מסר ל"גלובס" כי "נתוני אמת ראשונים על תעשיית האינטרנט הישראלית יהיו כבר בחודשיים הקרובים"
רשויות ההגבלים העסקיים בארה"ב עשויות לפתוח בחקירה נגד אפל בחשד כי שינויים שביצעה בהסכמים הנוגעים לפרסום באפליקציות ה-iPhone וה-iPad שלה יפגעו באפשרויות הפרסום של גוגל ומיקרוסופט
ככל הנראה, במרחב האינטרנט אתר וואלה הוא היחיד שהסכים לפרסם את הקמפיין, המעורר סערה בקרב המגזר הדתי ■ וואלה בתגובה: "איננו נוהגים להתערב בפרסום באתר כל עוד אין מניעה חוקית לפרסמו"
גוגלטאבולה ענקיות הטכנולוגיהעסקים קטנים ובינונייםפייסבוקפרטיות באינטרנטפרסוםפרסום בווידאופרסום דיגיטלירשתות חברתיות