האם המיתון מאפשר להשיג יותר בפחות כסף? כנראה שכן: דווקא כעת, מפרסמים בארה"ב יגבירו את הפרסום באינטרנט ■ מחקרים עדכניים טוענים כי בניית נוכחות ברשת יכולה להוביל לתוצאות טובות יותר
חברת הסלולר פלאפון הובילה בשבוע החולף את הפרסום ברשת עם השקעה של כ-84 אלף דולר
Content Ad אמורה להציע חלופה למודל הפרסום של גוגל, Adsense, שהעניק לגוגל מעמד דומיננטי בשוק החיפוש ■ מיקרוסופט תשיק בקרוב גם מנוע חיפוש חדש בשם Bing, שילווה בקמפיין בהיקף של כ-90 מיליון דולר
גולשי נענע10 צפו בפרסומות בשידור חי בזמן ההפסקות בשידור בטלוויזיה ■ מדובר במהלך ראשון מסוגו בישראל שבו משובצות פרסומות ייעודיות בשידורי האינטרנט
פלאפון מוביל השבוע גם את הפרסום ברשת עם השקעה של כ-172 אלף דולר ■ לקראת שבועות, רק תנובה מראה נוכחות בטבלאת 5 המותגים המושקעים ביותר, עם השקעה בפרסום של כ-373 אלף דולר
מנכ"ל וואלה, אילן ישועה: "הרבעון הראשון אופיין בהמשך הסבת תקציבי פרסום ממדיות מסורתיות כדוגמת העיתונות המודפסת והטלוויזיה לאינטרנט, כאשר וואלה היתה הנהנית העיקרית מהמגמה"
עד כה, חברות מסחריות יכלו למנוע מחברות מתחרות לרכוש פרסום טקסטואלי על בסיס מילות המפתח של הסימן המסחרי שלהן השינוי האמור יוביל לכך שסלקום, לדוגמה, תוכל לרכוש פרסום על בסיס מילת המפתח "פלאפון"
במסגרת המהלך תציע 012 סמייל חבילת פרסום אונליין מלאה, הכוללת דומיין, עיצוב, בנייה ואחסון אתר האינטרנט וכן שובר פרסום חינם ל-Google AdWords, בעלות של 69 שקל
לקראת חג השבועות, תנובה השקיעה בשבוע שעבר כ-278 אלף דולר בקמפיין לגבינות מכבי שירותי בריאות הובילה את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-106 אלף דולר
חברת הסלולר סלקום מורידה את ההשקעה בפרסום באינטרנט, אך ממשיכה להוביל את ההשקעה בפרסום OFFLINE גוליבר תיירות הובילה בשבוע החולף את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-59 אלף דולר
חברת הסלולר פרטנר הובילה בשבוע החולף את הפרסום ברשת עם השקעה של כ-134 אלף דולר
קניינית המדיה צופה ירידה ניכרת בהוצאות על פרסום בעיתונות ועלייה מתונה בפרסום באינטרנט המדינות הצפויות להתכווצות ניכרת בשוק הפרסום שלהן: רוסיה, אוקראינה, בריטניה וספרד
יובל אטד מצהיר כי הוא "לא הולך לחסל את שוק הפרינט אבל בהחלט לצמצם אותו", צופה כי "תוך חודשיים פורטל Adira יהיה הצומת המרכזי לשיפוץ ועיצוב הבית" - ומודה כי "לייצר הכנסות מאתר זו מומחיות, הרוב מפסידים"
אורנג' הובילה בשבוע שעבר גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-146 אלף דולר סופר-פארם והמשביר לצרכן הגדילו את ההשקעה בפרסום לקראת החג
אריק שמידט טוען כי יותר עיתונים מנסים למצוא אפיקי הכנסה נוספים ברשת מלבד פרסום
בשבוע האחרון התנהלו מגעים בין ההנהלות של יאהו ומיקרוסופט לגבי אפשרות של יצירת חברה חדשה שתמזג את עסקי החיפוש והפרסום המקוון של שתי החברות, כשהכוונה היא להשאיר את הניהול בידי יאהו
גוגלטאבולה ענקיות הטכנולוגיהעסקים קטנים ובינונייםפייסבוקפרטיות באינטרנטפרסוםפרסום בווידאופרסום דיגיטלירשתות חברתיות