פרסום באינטרנט

כתבות אחרונות

 

מה עושה עורך דין בפייסבוק?

ועדת האתיקה מציעה לא למנוע מעוה"ד לקדם עצמם באינטרנט כשהדבר לא גורר עלות כספית

יובל יועז 30.05.2010

לראשונה בישראל: קמפיין תלת-מימד יעלה באינטרנט

ערוץ 10 יוצא בקמפיין אינטרנטי בתלת-מימד לתוכנית "הישרדות אולסטארס" ■ הבאנרים והמיני-סייט יוגשו בתלת-מימד, והגולשים יוכלו להתחבר באמצעות הבאנר לפייסבוק ולראות מי מהחברים שלהם עשה לכך "Like"

נועה פרג 26.05.2010

התפוח תופח: מה יעשה ה-iAd של אפל לפרסום האינטראקטיבי

סטיב ג'ובס הכריז על מערכת פרסומות המובייל iAd - ועולם הפרסום שוב כמרקחה ■ איך תשפיע המערכת על פרסום אינטראקטיבי ומי יוצא להגן על כבודו האבוד של הבאנר הישן והטוב

נועה פרג ורותם דנון, ניו-יורק 22.05.2010

YouTube משיק בישראל את תוכנית שיתוף הגולשים בהכנסות

גולשים ישראליים שמעלים סרטוני וידיאו ל-YouTube יוכלו להציג פרסומות לצד התכנים הללו, בניסיון להגיע למאות אלפי צפיות ולייצר מכך הכנסות ■ הגולשים הם אלה שיבחרו לצד אילו סרטונים יופיעו הפרסומות

נועה פרג 12.05.2010

ענקית הפיצה מחלקת לך כסף

דומינו'ס וליוו'ס מגייסות את הלקוחות שלהן לקידום המותג - מה מרוויחים מזה הלקוחות?

אדם שוב 04.05.2010

לא חייבים לאנוס את YouTube

מפרסמים חכמים לא ישפכו לשם פסולת פרסום משוכפלת מהקמפיין בטלוויזיה. אז מה כן?

אלון גל 28.04.2010

ענקיות האינטרנט סימנו את היעד הבא: שוק האינטרנט הערבי

מיקרוסופט, גוגל ויאהו סימנו את שוק האינטרנט הערבי כבעל פוטנציאל צמיחה עצום, כשרק 1% מהתכנים ברשת כתובים כיום בערבית ■ כעת הן מנסות לפתח כלים ולעודד יזמות לקידום תכנים רבים יותר בערבית ברשת

שירות גלובס 27.04.2010

סרטון של נענע10 ו-msn נגד וואלה ו-ynet השתמש בדמות היטלר

גלובס tv MASA, גוף מכירת המדיה החדש בראשות גיא אליאב שהקימו האתרים נענע10 ו-msn ישראל , קיים אתמול כנס למפרסמים בו הוצג סרטון לכאורה מהסדרה הפרודית "היטלר", שהוסרה מ-YouTube עקב הפרת זכויות יוצרים ■ מנכ"ל וואלה: "חוסר טעם ושיפוט בין טוב לרע" ■ הווידיאו הוסר במהלך היום מהרשת

נועה פרג ודורון אביגד 26.04.2010

זהו, עכשיו הם ידעו עליכם הכל

הכפתור Like בפייסבוק, שיופץ מעתה לכל עבר, הוא גן-עדן למפרסמים וגיהנום לפרטיות

דרור פויר 26.04.2010

נענע10 ומיקרוסופט יקימו גוף משותף למכירת מדיה מקוונת

הגוף שייקרא MASA יציע למפרסמים שטחי וכלי פרסום מפולחים, בניסיון לשבור את הדואופול של שוק הפרסום הישראלי - וואלה ו-ynet, ובניסיון להפוך לגוף המדיה האינטרנטי הגדול בישראל

נועה פרג 25.04.2010

לא סומכים על חברים

המודל הצרכני של פייסבוק מתערער: הגולשים כבר לא סומכים על המלצות ה"חברים" שלהם

שמחה סיגן 22.04.2010

פייסבוק שייך לילידים

מי שמתמחה בדחיפת תכנים עומד חסר אונים מול "hide", "ignore", "report" ו-"remove"

אליאב אללוף 18.04.2010

מדד גוגל

בתוך כמה שעות ייחשף העולם למדד שיצביע לאן נושבת הרוח בכלכלת ארה"ב

טלי ציפורי 16.04.2010

בדרך אל הכסף הגדול? טוויטר משיקה מערכת פרסומות

‎‎המערכת הנקראת ‏Promoted Twits‏ תאפשר למפרסמים לנטר נושאי שיחה ולהיות בראש תוצאות החיפוש שלהם‏

רותם דנון, ניו-יורק 14.04.2010

עופר עובד: "היקף הפרסום בפייסבוק יגדל כשיבינו שזה עובד"

הפרסום הדיגיטלי יתפוס בעוד שנתיים כ-20% מעוגת הפרסום בישראל - כך מעריך מנכ"ל מקאן דיגיטל ■ בראיון ראשון הוא מסביר מדוע טוויטר פחות מתאים לישראלים, ולמה הוא לא מתחזק את עמוד הטוויטר והפייסבוק שלו

נועה פרג 07.04.2010

חצה את הקווים: בנו של סטנלי פישר עזב את גוגל ועבר לפייסבוק

גוגל על העזיבה: "אנו מודים לדייוויד על תרומתו הרבה לגוגל ומאחלים לו הצלחה בעתיד"

שירות גלובס 28.03.2010

   192021222324252627282930313233   

   נמצאו 545 כתבות   |   עמוד 26 מתוך 35