IDC: לראשונה אי-פעם גדל נתחו של הפרסום המקוון ליותר מ-10% מכלל שוק הפרסום האמריקני
תוכן בתשלום, דמי מנוי, פרסום, מסחר מקוון - באינטרנט כולם עדיין מחפשים דרכים להוציא כסף מהגולשים ■ כולם - חוץ מגוגל כמובן
סך כל ההוצאה לשיווק בישראל עמד אשתקד על 5.672 מיליארד שקל - ירידה של כ-10% לעומת 2008 ■ האינטרנט הוא המדיה הצומחת ביותר עם גידול של כ-30% לנתח של 9.2% ■ התוכן השיווקי מגיע לנתח של 2%
לאומי, דיסקונט ומזרחי-טפחות השתלטו על שטחי הפרסום בעמוד הבית של אתר שיתוף קבצי הווידיאו למשך שבוע שלם ■ לדברי גוגל ישראל, כל שטחי הפרסום בעמוד הבית של YouTube כבר מוזמנים לחודשים מארס ואפריל
סגן נשיא להנדסה בענקית החיפוש: התעריפים עבור מודעות פרסום בסלולר גדלו באופן דרמטי בשנים האחרונות
סקר של מרכז Pew האמריקני: כ-79% מצרכני החדשות ברשת אמרו כי מעולם לא הקליקו על מודעת פרסומת באתר חדשות ■ רק 19% אמרו כי יהיו מוכנים לשלם עבור הגלישה באתרים אלה
טרבר ג'ונסון: "הגולש הישראלי בפייסבוק הוא בין האקטיביים והפעילים בעולם. יש בשוק הישראלי הזדמנויות ענקיות, אנחנו כאן בשביל להישאר" ■ עפ"י הערכות, נענע10 התחייב ליעד מכירות של 15 מיליון שקל בשנה
היקף ההוצאה לפרסום עמד על 3.7 מיליארד שקל, לעומת 3.8 מיליארד שקל אשתקד ■ הטלוויזיה עדיין המדיום המוביל, העיתונות, שילוט החוצות והרדיו בירידה, האינטרנט מתקבע במקום השלישי, והקולנוע דווקא רשם עלייה
סמיר ארורה, מנכ"ל גלאם מדיה המתמחה בפרסום ורטיקלי באינטרנט: שיעור הפרסום הדיגיטלי יעלה ל-20%-25% ■ אנדרו רוברטסון, נשיא סוכנות הפרסום BBDO: "צריך לחשוב מה שימושי, ואנשי הטכנולוגיה כבר יעשו את השאר"
את התכנים השונים במסלול יעבירו האנשים המובילים בענף הפרסום באינטרנט בישראל ■ ורד בטש, מנהלת "הבצפר": "קיים צורך להוציא אל השוק אנשים שיעמדו בקצב ההתפתחויות המטורף באון-ליין ויכתיבו אותו"
שנת המשבר של 2009 חלפה על פני האינטרנט הישראלי בקלות יחסית: הפרסום לא נפגע, וכמה עסקאות מהותיות מיצבו את השחקנים בעמדות חדשות לקראת העשור הבא ■ מה צופן העתיד לענף האינטרנט המקומי?
ההכנסות מ"מס גוגל" אמורות לסייע לגופים שנפגעו מהדיגיטליזציה כמו תעשיות הסרטים והמוזיקה ■ שרת המשפטים של גרמניה: גוגל היא מונופול
נענע10 השיגה את החברות הנחשקת בפייסבוק ותקבע עובדות וירטואליות חדשות
החברה, העוסקת בייצוג מסחרי של מותגי אינטרנט מובילים, תשווק גם את שטחי הפרסום בנכסי יאהו נוספים, בהם אתר שיתוף התמונות פליקר ושירות המייל של יאהו
הטכנולוגיה עוקבת אחר תנועת העין של הגולש ומקליטה את האזורים בהם הוא מגלה עניין בתוך האתרים ■ איריס בק, מנכ"לית מקאן-אריקסון: "זה סוג המוצרים שלא כל לקוח צריך, אבל ברגע שחווים את זה - זה משכנע"
ענקית ההחיפוש באינטרנט שואפת לעצב מחדש את מפת הפרסום המקוון: "הרעיון שפרסום ברשת שונה משאר הסוגים הולך להיעלם"
גוגלטאבולה ענקיות הטכנולוגיהעסקים קטנים ובינונייםפייסבוקפרטיות באינטרנטפרסוםפרסום בווידאופרסום דיגיטלירשתות חברתיות