פרסום באינטרנט

כתבות אחרונות

 

ההוצאות על פרסום מקוון בארה"ב גדלו ברבעון האחרון ב-4.5%

‏IDC‏: לראשונה אי-פעם גדל נתחו של הפרסום המקוון ליותר מ-10% מכלל שוק הפרסום האמריקני

מרקטווץ' 25/03/2010

25 שנה לדוט.קום: כולם עדיין מחפשים מודל עסקי מנצח באינטרנט

תוכן בתשלום, דמי מנוי, פרסום, מסחר מקוון - באינטרנט כולם עדיין מחפשים דרכים להוציא כסף מהגולשים ■ כולם - חוץ מגוגל כמובן

נועה פרג 25/03/2010

סיכום 2009: הוצאות השיווק קטנו ב-10.3%; ההוצאות על הפרסום המסורתי ירדו ב-4.3%

סך כל ההוצאה לשיווק בישראל עמד אשתקד על 5.672 מיליארד שקל - ירידה של כ-10% לעומת 2008 ■ האינטרנט הוא המדיה הצומחת ביותר עם גידול של כ-30% לנתח של 9.2% ■ התוכן השיווקי מגיע לנתח של 2%

ענת ביין-לובוביץ' 23/03/2010

3 בנקים ישראלים השתלטו על הפרסום בעמוד הבית של YouTube

לאומי, דיסקונט ומזרחי-טפחות השתלטו על שטחי הפרסום בעמוד הבית של אתר שיתוף קבצי הווידיאו למשך שבוע שלם ■ לדברי גוגל ישראל, כל שטחי הפרסום בעמוד הבית של YouTube כבר מוזמנים לחודשים מארס ואפריל

נועה פרג 18/03/2010

גוגל: תעריפי הפרסום המקוון בסלולר יעקפו את אלה שבמחשבים האישיים

סגן נשיא להנדסה בענקית החיפוש: התעריפים עבור מודעות פרסום בסלולר גדלו באופן דרמטי בשנים האחרונות

שירות גלובס 16/03/2010

סקר: צרכני חדשות באינטרנט לא מקליקים על פרסומות

סקר של מרכז Pew האמריקני: כ-79% מצרכני החדשות ברשת אמרו כי מעולם לא הקליקו על מודעת פרסומת באתר חדשות ■ רק 19% אמרו כי יהיו מוכנים לשלם עבור הגלישה באתרים אלה

שירות גלובס 16/03/2010

בכיר בפייסבוק: תוך שנה נגזור 20% מהפרסום המקוון בישראל

גלובס tv ‎טרבר ג'ונסון: "הגולש הישראלי בפייסבוק הוא בין האקטיביים והפעילים בעולם. יש בשוק הישראלי הזדמנויות ענקיות, אנחנו כאן בשביל להישאר" ■ עפ"י הערכות, נענע10 התחייב ליעד מכירות של 15 מיליון שקל בשנה

‎‎נועה פרג‏ 02/03/2010

עוגת הפרסום 2009: ירידה של 4.3% בהוצאה לפרסום במדיה

היקף ההוצאה לפרסום עמד על 3.7 מיליארד שקל, לעומת 3.8 מיליארד שקל אשתקד ■ הטלוויזיה עדיין המדיום המוביל, העיתונות, שילוט החוצות והרדיו בירידה, האינטרנט מתקבע במקום השלישי, והקולנוע דווקא רשם עלייה

ענת ביין-לובוביץ 27/01/2010

בכיר בנייקי בכנס DLD: "הצרכן הוא זה שמנהל היום את העניינים"

סמיר ארורה, מנכ"ל גלאם מדיה המתמחה בפרסום ורטיקלי באינטרנט: שיעור הפרסום הדיגיטלי יעלה ל-20%-25% ■ אנדרו רוברטסון, נשיא סוכנות הפרסום BBDO: "צריך לחשוב מה שימושי, ואנשי הטכנולוגיה כבר יעשו את השאר"

נועה פרג, מינכן 25/01/2010

גוגל ישראל ו"הבצפר" משיקים מסלול ללימודי פרסום מקוון

את התכנים השונים במסלול יעבירו האנשים המובילים בענף הפרסום באינטרנט בישראל ■ ורד בטש, מנהלת "הבצפר": "קיים צורך להוציא אל השוק אנשים שיעמדו בקצב ההתפתחויות המטורף באון-ליין ויכתיבו אותו"

נועה פרג 18/01/2010

סיכום 2009 באינטרנט הישראלי: המשבר שלא היה

שנת המשבר של 2009 חלפה על פני האינטרנט הישראלי בקלות יחסית: הפרסום לא נפגע, וכמה עסקאות מהותיות מיצבו את השחקנים בעמדות חדשות לקראת העשור הבא ■ מה צופן העתיד לענף האינטרנט המקומי?

נועה פרג 18/01/2010

ממשלת צרפת בוחנת הטלת מס על הכנסות הפרסום המקוון של גוגל

ההכנסות מ"מס גוגל" אמורות לסייע לגופים שנפגעו מהדיגיטליזציה כמו תעשיות הסרטים והמוזיקה ■ שרת המשפטים של גרמניה: גוגל היא מונופול

שירות גלובס 10/01/2010

מפרקת את הדואופול

נענע10 השיגה את החברות הנחשקת בפייסבוק ותקבע עובדות וירטואליות חדשות

נועה פרג 04/01/2010

חברת WEB3.0 תשווק את שטחי הפרסום של פורטל יאהו בישראל

החברה, העוסקת בייצוג מסחרי של מותגי אינטרנט מובילים, תשווק גם את שטחי הפרסום בנכסי יאהו נוספים, בהם אתר שיתוף התמונות פליקר ושירות המייל של יאהו

נועה פרג 03/01/2010

מקאן: כלי חדש בשוק הפרסום המקומי יעקוב אחר דפוסי גלישה

הטכנולוגיה עוקבת אחר תנועת העין של הגולש ומקליטה את האזורים בהם הוא מגלה עניין בתוך האתרים ■ איריס בק, מנכ"לית מקאן-אריקסון: "זה סוג המוצרים שלא כל לקוח צריך, אבל ברגע שחווים את זה - זה משכנע"

נועה פרג 03/01/2010

גוגל לחברות המדיה: העבירו את התכנים המקוונים שלכן ל-YouTube

ענקית ההחיפוש באינטרנט שואפת לעצב מחדש את מפת הפרסום המקוון: "הרעיון שפרסום ברשת שונה משאר הסוגים הולך להיעלם"

פייננשל טיימס 30/12/2009

   202122232425262728293031323334   

   נמצאו 545 כתבות   |   עמוד 27 מתוך 35