פרסום דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
תומר בר זאב, מנכ''ל איירון סורס / צילום: יונתן בלום

עסקת ענק של איירון סורס: רוכשת חברת פרסום דיגיטלי ב-400 מיליון דולר

איירון סורס הישראלית, שהונפקה בבורסת ניו יורק לפני כארבעה חודשים, דיווחה על רכישת חברת הפרסום והמדיה הדיגיטלית Tapjoy האמריקאית, הרכישה הגדולה ביותר שעושה החברה עד כה • טאפג'וי צפויה לייצר הכנסות נטו של כ-81 מיליון דולר ב-2021 • מניית איירון סורס קופצת בוול סטריט

שירות גלובס 14/10/2021
סופרקמרט פרש אמזון. הפרסום יתרחב גם לעגלות החכמות / צילום: Reuters, Victoria Jones

שבע סיבות לכך שהצמיחה של אמזון מפרסום לא צפויה להיעצר בקרוב

ענקית האיקומרס העולמית היא גם פלטפורמת הפרסום השלישית בגודלה בארה"ב, והיא דוהרת לעבר קצב הכנסות של 30 מיליארד דולר ב-2021 • שורת מהלכים מעניינים מסמנת שלאימפריה של ג'ף בזוס יש עוד כמה שנים לסחוט את הלימון של האתר והמעטפת שלו

משה רדמן 03/10/2021
יונתן איבגי / צילום: פבל טולצ'ינסקי

רוצים אתכם בדיגיטל: 123 מיליון שקל בשנה מושקעים בפרסום לקניות אונליין

מנתוני קבוצת יפעת עולה כי הגופים שהובילו את ההוצאה על פרסום בשנה האחרונה הם ביט של בנק הפועלים עם 6.82 מיליון שקל ואתר יד2 עם 6.8 מיליון שקל

אתי אפללו 01/09/2021
נעמי וולפנר / צילום: נטלי שור

נעמי וולפנר תמונה למנכ"לית חברת הדיגיטל WEB3

החברה, במתמחה בתחום הפרסום מבוסס תוצאות והשיווק הדיגיטלי, נרכשה לפני מספר שבועות ע"י ברוקנר-יער-לוי

ענת ביין-לובוביץ' 09/08/2021
לנגן על כל הכלים / איור: גיל ג'יבלי
ענף הפרסום | ניתוח

לנגן על כל הכלים: כך מתחברים הפרסום, הייעוץ והדיגיטל ליחידה אחת

בשנים האחרונות משתרשת מגמה של טשטוש גבולות בין הגורמים המקצועיים המלווים ארגונים גדולים - פירמות ייעוץ רוכשות משרדי פרסום, שבתורם רוכשים חברות טכנולוגיה • המטרה: להפוך למרכז אחד שמספק את כל שרשרת הערך ללקוח • מיהם המרוויחים הגדולים מכך, ומה יקרה למשרדים הקטנים

ענת ביין-לובוביץ' 06/08/2021
ויולה מפרגנת לאיירון סורס בשלט על האיילון / צילום: יח"צ - סיטי מדיה
אפל | ניתוח

הגבלות הפרטיות החדשות של אפל מכניסות ענף שלם בישראל למתח

ההגבלות החדשות של אפל על פרסום באינטרנט - בהן חסימת היכולת להתאמה אישית של פרסומות וניטור התנהגות משתמשים - נכנסו רק לאחרונה לתוקף • בתעשיית הפרסום הדיגיטלי כבר מדווחים על ירידה של עשרות אחוזים בחשיפה של לקוחות אפל לקמפיינים ועל קושי בהגעה ללקוחות פוטנציאליים • איך זה קשור למלחמה בין אפל לפייסבוק ולגוגל, ומה יעשו חברות כמו פלאריום, איירון סורס ומאנדיי

אסף גלעד ונבו טרבלסי 25/07/2021
לנטר בזמן אמת קמפיינים פרסומיים באמצעות בינה מלאכותית / צילום: Shutterstock, GO Digital Marketing

גם המספרות והמעדניות יכולות: איך מסייעת בינה מלאכותית בניהול תקציבי פרסום לעסקים קטנים?

את העבודה של מנהלי הקמפיינים הדיגיטליים מחליפה כיום הטכנולוגיה • אם בעבר נדרש תקציב גבוה עבור הפעילות, כיום גם בעלי עסקים קטנים יכולים להגיע לקהל היעד המבוקש באמצעות פילוח מדוייק, מבוסס למידת מכונה

נתן סטולרו 01/07/2021
יזהר שי / צילום: אלעד מלכה

יזהר שי מונה ליו"ר חברת הפרסום הדיגיטלי Kendago

שי, שר המדע והטכנולוגיה לשעבר ויזם הייטק, יוביל שיתופי-פעולה עם ענקיות טכנולוגיה ויסייע ל-Kendago לאתר הזדמנויות אסטרטגיות ורכישות מקומיות וגלובליות

שירות גלובס 28/06/2021
טל ברוקנר, עופר יער ויורם לוי / צילום: איל יצהר

מעמיקים אחיזה בעולם הדיגיטלי: ברוקנר-יער-לוי רוכש את WEB3

WEB3 מתמחה בעיקר בתחומי הפרפורמנס והשיווק הדיגיטלי • בעסקה נרכשו למעשה הלקוחות של החברה, לרבות הסכמים להמשך פעילותם למשך זמן מסוים, וכן דרג הביניים של ההנהלה

ענת ביין-לובוביץ' 09/06/2021
בורסת נאסד"ק , ניו יורק / צילום: יח"צ

חברת הפרסום הדיגיטלי מישראל שכבר שווה 1.5 מיליארד דולר בדרך לנאסד"ק

מניית טרמור, המנוהלת בידי עופר דרוקר, זינקה בכמעט 500% בבורסת לונדון בשנה האחרונה בעקבות רכישות שביצעה, בין היתר מידי ניוז קורפ של רופרט מרדוק • גם הישראלית Eco Wave Power בדרך לנאסד"ק

שירי חביב-ולדהורן 30/05/2021
מעין טירנגל / צילום: יח"צ

חוזר לענף הפרסום: מעין טירנגל ימונה למנכ"ל משותף ב-GO

טירנגל עבד במקאן, בגיתם וביורו ת"א ולאחר מכן בחברת ההימורים 888 וב-Buyme • הוא יחלוק את תפקידו החדש עם בני יוסף • GO מקבוצת אדלר-חומסקי פועלת במגוון תחומים של פרסום דיגיטלי ובהם גם אי-קומרס ופרפורמנס

ענת ביין-לובוביץ' 25/05/2021
אייפון. 13% מהמשתמשים בכל העולם החליטו לאשר לאפליקציות את המעקב / צילום: Shutterstock, oatawa

בפייסבוק מודאגים: רוב משתמשי אפל ביטלו את אפשרות המעקב

עדכון הגרסה ששוחרר ע"י אפל לפני שבועיים, iOS 14.5, גרם לכמה חברות לנוע באי נוחות בכיסא • הסיבה: אפל תחייב אותן להקפיץ הודעות למשתמשים שעוקבים אחריהם - גם מחוץ לאפליקציות • כמה אנשים החליטו לאשר את המעקב בעדכון החדש?

נבו טרבלסי 09/05/2021
מנכ”ל גוגל סונדר פיצ’אי / צילום: Associated Press

הבוננזה הנסתרת של גוגל: השקעות בסטארט-אפים

הצמיחה בהכנסות מפרסום ושירותי ענן על רקע מגפת הקורונה סידרה לגוגל רבעון מפלצתי עם רווח של כמעט 18 מיליארד דולר • גורם נוסף שסייע לתוצאות - זינוק בשווי ההשקעות של גוגל בסטארט-אפים, כולל חברות כמו נקסט אינשורנס וסניק הישראליות

אופיר דור 28/04/2021
מנכ"ל ארטימדיה עופר מילר. קו תקיף עם תג מחיר / צילום: תמר מצפי
ארטימדיה | בלעדי

ממציאה עצמה מחדש: ארטימדיה מקימה רשת פרסום אוטומטי לטלוויזיה

לגלובס נודע כי החברה חתמה על הסכם עם הוט, לפיו יוגש פרסום פרוגרמטי (ממוכן ואוטומטי) על גבי התכנים שיועברו ברשת הסיבים • פנייה רשמית להצטרף נעשתה גם ל–yes, לסלקום וליצרני טלוויזיות חכמות • ארטימדיה צפויה להשקיע במהלך כ–70–80 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 18/04/2021
אוניברסיטת תל אביב/  צילום: Shutterstock   א.ס.א.פ קרייטיב

משרד בלאנקו זכה בתקציב הפרסום והדיגיטל של אוניברסיטת ת"א

על התקציב התמודדו מספר משרדי פרסום נוספים, בעיקר כאלה שמתמחים בדיגיטל, ביניהם גו אינטראקטיב מקבוצת אדלר חומסקי • התקציב טופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום טוויסטד

ענת ביין-לובוביץ' 12/04/2021
דורון גרסטל, מנכ״ל פריון / צילום: פריון

770% מהשפל: פריון נתמכת בהתאוששות שוק הפרסום הדיגיטלי ובהייפ הטכנולוגי

מהלך התייעלות שהוביל דורון גרסטל, שמונה למנכ"ל פריון בתחילת 2017, עמד בבסיס היחלצותה מהמצב הקשה שבו הייתה אז • החברה לא מתרגשת משינוי מדיניות הפרסום של ענקית האינטרנט גוגל, ובאופנהיימר מדברים על "ביטחון גבוה ביכולתה להשיג את יעדיה בטווח הרחוק"

שירי חביב-ולדהורן 14/03/2021

   123456789101112131415   

   נמצאו 417 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 27