קומסקור (comscore)

כתבות אחרונות

 

"פייסבוק מקבלת יותר מדי קרדיט - האנשים הם שמאחורי המהפכה"

דיוויד פישר, סגן נשיא לענייני פרסום ופיתוח גלובלי בפייסבוק, בוועידת הנשיא: "כל התעשייה הולכת לכיוון והופכת ליותר חברתית" ■ "בישראל זה נורא פשוט - כולם מכירים את כולם"

רועי גולדנברג 23/06/2011

גוגל ממשיכה לנגוס בנתח השוק של אפל בסמארטפונים

נתח השוק בארה"ב של מערכת ההפעלה של גוגל, אנדרואיד, גדל ב-8% בשלושת החודשים האחרונים ל-37% ■ הנתח של אפל - 27%

שירות גלובס‏ 28/04/2011

AOL הפכה לאתר הווידיאו השני בפופולריות שלו בארה"ב

זאת בעקבות רכישת 5min ■ כ-57 מיליון גולשים שונים בארה"ב צפו בווידיאו באחד מהנכסים של AOL במהלך חודש מארס, כשמספר צפיות הווידיאו הסתכם ב-284 מיליון

נועה פרג 14/04/2011

כל ישראל פייסבוק: המדינה השנייה בעולם בחשיפה לרשת

נתוני קומסקור: כ-90% מכלל גולשי האינטרנט בישראל נכנסו לאתר הרשת החברתית לפחות פעם אחת ■ בישראל רשומים כ-3 מיליון משתמשים לפייסבוק ■ בראש העשירייה - הפיליפינים

יוסי ניסן 24/03/2011

מייספייס מקרטעת: מספר הגולשים ירד ב-36% ב-2010

לאחר שהחברה עברה גל פיטורים נרחב, כש-46% מכוח העבודה (500 איש) הלכו הביתה, דוח חדש של קומסקור מצביע על כך שלא רק העובדים עוזבים את הרשת החברתית

נועה פרג 28/02/2011

פייסבוק הפכה לאתר השלישי בגודלו בעולם אחרי גוגל ומיקרוסופט

על-פי נתונים חדשים של חברת המחקר קומסקור, הגולשים מבלים בפייסבוק את הזמן הרב ביותר ברשת - יותר מאשר באתרי גוגל ובהם YouTube

נועה פרג 28/12/2010

בהלת קניות: הרכישות המקוונות בארה"ב צפויות לזנק בחגים

קומסקור: ההוצאה תעלה ב-9% בנובמבר ודצמבר, פי שניים לעומת הגידול אשתקד ולעומת תחזית קודמת של 7% ■ באוקטובר נרשמה עלייה חדה בהוצאות הצרכנים באינטרנט

שירות גלובס 18/11/2010

סגן נשיא נילסן: אם היינו זוכים - היתה מדידת אינטרנט בישראל

איציק פישר, סגן נשיא נילסן העולמית, שוב בארץ במטרה לפגוש עשרות סטארט-אפים ולבדוק על מי נילסן הולכת לשים את המיליון

נועה פרג 15/11/2010

שולט בשוק: רבע מהחשיפות למודעות הבאנרים בארה"ב הופיעו בפייסבוק

זאת ברבעון השלישי של 2010 ■ אנליסטים טוענים כי היתרון הגדול של פייסבוק הוא ביכולת לספק פרסום מפולח

נועה פרג 10/11/2010

קומסקור: ישראל במקום השני בעולם בפעילות ברשתות חברתיות

דו"ח של חברת המחקר: הזמן הממוצע שבילה כל גולש ישראלי ברשת החברתית בה הוא משתמש עומד על 9.2 שעות בחודש ■ גולשי האינטרנט ברוסיה הם הפעילים ביותר בעולם

שירות גלובס 21/10/2010

מהפך בצמרת: הגולשים מבלים יותר זמן בפייסבוק מאשר בגוגל

בשנה שעברה עוד בילו הגולשים באתרי גוגל פי 2 זמן - אך השנה התחולל מהפך של ממש ■ חברת המחקר קומסקור: הגולשים מבלים 10% מזמן הגלישה ברשת החברתית הפופולרית

אתר חדשות ערוץ 2 12/09/2010

קומסקור: זמן הגלישה בישראל גבוה ב-60% מהממוצע העולמי

מהדו"ח עולה כי הגולש הישראלי מבלה באינטרנט 38.3 שעות בממוצע בחודש - שני רק לגולש הקנדי המבלה ברשת 40.4 שעות בממוצע לחודש ■ כשני שליש מ-20 האתרים המובילים בישראל הם אתרים לוקליים ולא בינלאומיים

נועה פרג 24/06/2010

בעקבות הקור בארה"ב: עלייה של 4% בקניות באינטרנט בחגים

הקניות באינטרנט בנובמבר-דצמבר 2009 גדלו ל-29.1 מיליארד דולר ■ בין הגורמים המרכזיים שהשפיעו על העלייה היו הנחות גדולות, אחריות על משלוחים והחורף הקשה שאילץ את הצרכנים להישאר בבית

שירות גלובס 08/01/2010

שיא של צפייה בווידיאו באינטרנט בארה"ב; YouTube בראש

לפי נתוני comScore, כמות חסרת תקדים של 161 מיליון איש צפו ביותר מ-25 מיליארד סרטוני וידיאו באינטרנט במהלך אוגוסט ■ יותר מ-10 מיליארד מסרטוני הווידיאו הללו נצפו באמצעות אתרי גוגל

שירות גלובס 01/10/2009

מנוע החיפוש בינג ממשיך לצבור פופולריות על חשבון גוגל

הנתח של בינג היה בחודש אוגוסט 9.3% מכלל שוק החיפושים המקוונים בארה"ב - עלייה מ-8.9% בחודש יולי ■ גוגל עדיין בראש ושומרת על גודלה ללא שינוי מחודש יולי עם נתח של 64.6%

שירות גלובס 24/09/2009

שוק מנועי החיפוש: Bing של מיקרוסופט מתחזק על חשבון גוגל

עפ"י comScore, נתח השוק של גוגל ירד ביולי, לאחר חצי שנה של התחזקות מתמשכת, לשיעור של 64.7% - בהשוואה ל-65% בחודש שעבר ■ Bing של מיקרוסופט המשיך להתחזק לנתח שוק של 8.9%

נועה פרג 19/08/2009

   123   

   נמצאו 39 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 3