בית החולים שיבא יהיה שותף של הקופות בהקמת בית החולים • הלו"ז להשקה מוערך בלפחות 8-6 שנים ותקציב ההקמה בלפחות מיליארד שקל • בשבועות הקרובים צפויה להתקבל החלטת ממשלה התומכת בהחלטת משרדי הבריאות והאוצר שהתקבלה היום
שטראוס השקיעה השבוע קרוב למיליון שקל בפרסומת למילקי, שגם מתברגת במקום השני באהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת לקופת חולים מכבי, והשבוע מתברגת גם המתחרה - קופת חולים מאוחדת
עם פרוץ המלחמה, משרד הבריאות, העביר מסר לקופות החולים ובתי החולים, כי עליהם לעשות את כל הדרוש לטפל בפצועי ונפגעי המערכה, והם ישופו בהתאם • בכיר בכללית סיפר בוועדת הבריאות כי ההערכה התקציבית של הקופה למלחמה היא לפחות חצי מיליארד שקל, עד סוף שנת 2023, כתוצאה מהשקעה בתשתיות, מיגון ועוד
הפרסומת של קופת החולים עלתה בתחילת השבוע וזכתה מיד לחיבת הצופים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת הזכורה ביותר שייכת לבנק לאומי, והמושקעת ביותר היא של בנק ONE ZERO, שעבר לעבוד עם משרד הפרסום פרסמן ברוך
המשרדים החדשים משתרעים על 13 אלף מ"ר על פני 4 קומות בבניין בהקמה במתחם weTUBE הנמצאים בין נתיבי איילון לשדרות משה דיין • המעבר צפוי להתרחש בעוד כ-3 שנים • מנכ"ל מאוחדת, עוזי ביתן: "מחירי הנדל"ן הגבוהים בתל אביב מקשים על התנהלות כלכלית יעילה"
המחיר וסוג הכשרות הם הפרמטרים החשובים ביותר, אך גם המיקומים משפיעים על ההעדפות - כך עולה ממדד חדש העוסק בהרגלי הצריכה של החברה החרדית • קופת-החולים הפופולרית ביותר היא מאוחדת, ואילו בתחום מוצרי החלב תנובה רושמת הובלה
דירקטוריון קופת החולים מאוחדת, בראשות איל גבאי, הודיע על מינוי מחליף לסיגל רגב-רוזנברג • עוזי ביתן, חבר הנהלה בכיר במאוחדת, כיהן בעשור האחרון כסמנכ"ל תפעול וכמנהל מחוז דרום בקופה
הפרסומות האהודות ביותר השבוע שייכות לקופ"ח מאוחדת ולקופ"ח מכבי - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של פרטנר עם סטטיק וג'ורדי היא היחידה מבין כל חברות התקשורת שמתברגת השבוע לדירוג, והיא גם הזכורה ביותר
רגב רוזנברג הוזכרה בעבר כמועמדת לניהול קופ"ח כללית • גם משרת מנכ"ל בית החולים איכילוב התפנתה לאחרונה, עם עזיבתו של פרופ' רוני גמזו את התפקיד • "על אף שהוצע לי להמשיך בתפקידי, החלטתי לסיים את כהונתי הנוכחית ולהמשיך הלאה לאתגרים חדשים", אמרה
wecom עומדת בפני חילוט ערבויות בסך 5 מיליון שקל, במקרה שלא תשלם את דמי הרישיון לדור החמישי בסך 45 מיליון שקל עד סוף השבוע • וגם: בקופת-חולים מאוחדת משיקים מערך שלם של שירותי רפואת להט"ב, ורדיו ת"א חוגג 50 פרקים ראשונים לפודקאסט "המשפיעות" בהובלת אשת התקשורת ורד רמון-ריבלין • אירועים ומינויים
הפרסומת של קופת החולים השלישית בגודלה בישראל היא האהודה ביותר השבוע - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר שייכת למנורה מבטחים, אך אינה מצליחה להתברג במדד
הטקסט השנון והמצחיק, תוך שמירה על הדמויות המוכרות והאהובות, הופכים את הפרסומת של קופת החולים לאהובה ביותר השבוע - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בקטגוריית הפיננסים ממשיכים דווקא הבנקים הבינוניים ללחוץ על הגז
האהדה לקמפיינים של מאוחדת ומכבי שירותי בריאות, בכיכובים של הטורטלים ואדיר מילר בהתאמה, עומדת על שיעור דומה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הקמפיין של בזק מתרחק מתכני "קופה ראשית", אבל זוכה לאהדה גבוהה
קופת חולים מאוחדת נמצאת במו"מ מתקדם עם קשת 12, בעלת המותג "ארץ נהדרת" ועם השחקנים עלמה זק ואסי כהן, על שילובם של זוג הטורטלים כפרזנטורים. על פי הערכות, אם תבשיל העסקה, צפויים זק וכהן להרוויח יחד כ-2 מיליון שקל • וגם: למרות ההארכה, רק שתי קבוצות הגישו הצעות לשיווק הפרסום של התאגיד
דרור דין, סמנכ"ל משאבי האנוש של קופת חולים מאוחדת, מדבר על הפנייה לרופאים מצרפת שרוצים לעלות לארץ, ומספר מה הביא אותו לעשות מפגשי פנויים ופנויות לעובדים
היקף התקציב של קופת החולים עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה • על התקציב התמודדו גם באומן בר ריבנאי, גיתם BBDO ומנצ'
שמואל מועלם, מנכ"ל מאוחדת לשעבר, דרש הטבות פרישה מפליגות, בניגוד לעמדת הממונה על השכר באוצר • מועלם הגיש תביעה לביה"ד האזורי לעבודה, אך תביעתו נדחתה. גם הערעור לביה"ד הארצי נדחה • הוא לא אמר נואש והגיש עתירה לבג"ץ, משך אותה, ואחרי שנתיים הגיש אותה שוב • לאור זאת כתב השופט אלכס שטיין כי מלבד השיהוי, יש לדחות את העתירה גם מטעם חוסר ניקיון כפיים של מועלם וכן שימוש לרעה בהליכי משפט
המשרדים עלו לשלב השני במכרז על תקציב הפרסום, שהיקפו עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה • בימים הקרובים צפוי להתקיים הליך הניקוד המקצועי
קטי בר שלום, מנהלת מערכות מידע בקופ"ח מאוחדת, אומרת כי תחום הבריאות עשה קפיצת מדרגה לרפואה מותאמת אישית • על מנת ליישם אותה נדרש הארגון לבסיס נתונים רחב, לאג'יליות ולגמישות, אותם ניתן להשיג באופן מיטבי באמצעות המעבר לענן ההיברידי
משבר הקורונה הציב בחזית את מערכת הבריאות, וההשפעה על מיתוג קופות החולים נראית בבירור • מבצע החיסונים הפך את קופת כללית להפתעת השנה, אבל גם הקופות המתחרות לא נשארו מאחור • מדד המותגים