כיועץ ההנפקה משמש ארז בלגה, לשעבר סמנכ"ל בפועלים אי.בי.אי ■ לאחרונה הגיעה משפחת שפירא להסדר חוב בחברת שפיר פרויקטים שבבעלותה, שכלל תספורת של למעלה מ-70%
8 קבוצות מהארץ ומהעולם ניגשו לשלב המיון המוקדם במכרז הבינלאומי לבניית מסופי המכולות החדשים "נמל המפרץ" בחיפה ו/או "נמל הדרום" באשדוד ■ שפיר הנדסה ואשטרום יתמודדו מול 6 חברות זרות בבוקר המכרז
טוענת כי הכנסת דרשה ממנה לבצע "עבודות נוספות בהיקפים עצומים", אך שילמה לה עבור העבודות סכום המהווה רק 28% מעלותו המקורית של הפרויקט
פרויקט הנתיב המהיר מתרחב: נתיב חדש ייסלל לראשל"צ, והחניון במחלף שפירים יורחב ■ "הנתיב המהיר בכביש 1 שווה יותר מקו רכבת חדש"
שתי הקבוצות שהתמודדו על המכרז הן: שפיר הנדסה, שאותה מלווה בנק לאומי; ומנרב הנדסה ואיתה אלקטרה וקבוצת זיסאפל, שמלווה בידי בנק הפועלים ■ "זה יום גדול למדינה, לנגב, לכלכלת ישראל ולמערכת הביטחון", אמר מנכ"ל משרד הביטחון, אודי שני
הדו קרב המרובע על המכרז להקמת עיר הבה"דים בדרום עומד להסתיים - מנרב ושפיר יגישו את הצעותיהן הסופיות בסוף השבוע הקרוב ■ כיצד יוכרע המכרז, מיהם השותפים שמביא עמו כל צד ומיהו הפייבוריט - התשובות ניתנות כאן לראשונה
שיכון ובינוי טענה בעתירתה, כי הנתבעים השתמשו בשירותיו של יועץ אסור ■ השופט קובי ורדי דחה את טענותיה וחייב אותה לשלם למדינה, לשפיר הנדסה ולבנק לאומי שכר טרחה בסך 50 אלף שקל
הזכיינית, שפיר הנדסה, לא קיבלה תעודת גמר ■ המדינה דרשה מהזכיינית לאפשר מהירות נסיעה מזערית של 70 קמ"ש בנתיב וקיבולת של 1,600 כלי רכב לשעה לפחות - קיבולת שהנתיב מעולם לא הגיע אליה
קבוצות אפריקה ישראל ושיכון ובינוי נותרו בחוץ ■ עלות מוערכת של הפרויקט - 10 מיליארד שקל
חברת התשתיות של האחים שפירא הגישה את ההצעה הנמוכה ביותר במכרז לבניית מחלף רעננה דרום, הגדול מבין ששת המכרזים בפרויקט
4 קבוצות נערכות להתמודדות במכרז הענק לבנייה ותפעול של קריית ההדרכה של צה"ל בנגב ■ העלות הכוללת של המכרז הענק - 10 מיליארד שקל ■ בכיר באחת הקבוצות המתמודדות: "יש הרבה מתח סביב המכרז הזה, הוא ענק" ■ 11 אלף חיילים ישרתו בעיר הבה"דים
מחיר הנסיעה בנתיב הכניסה לתל-אביב דרך כביש 1 יעלה ל-7 שקלים לכל הפחות - ובשעות העומס יכול להאמיר ל-75 שקל לנסיעה
לחברת הנדל"ן של משפחת שפירא התחייבויות של 300 מיליון שקל, מתוכן 100 מיליון שקל למחזיקי האג"ח ו-88 מיליון שקל לבנק לאומי רומניה
מחר ייצא לדרך המכרז המתייחס להקמת מסילת ברזל באורך של 6.5 ק"מ בין כפר ברוך ליד מגדל העמק לבין נחל עדשים סמוך לעפולה
זכיינית הנתיב בכביש תל-אביב ירושלים דורשת ממשרד האוצר מחצית מעלות הבנייה בשל שינויים שנדרשו ממנה במהלך הסלילה ■ התביעה הוגשה לבוררות
כביש 531 יקשר בין כביש 6 באזור כ"ס לנתיבי איילון באזור הרצליה ■ בפברואר שעבר נשלל הזיכיון משפיר הנדסה שזכתה במכרז הקודם ■ בין המתעניינות: דניה סיבוב וסולל בונה
אלקטרהאשטרוםגרנית הכרמלרשות התחרותהפניקסהרכבת הקלההתפלהמכרזשיכון ובינויתשתיות