חוצה ישראל

כתבות אחרונות

 
שרת התחבורה מירי רגב ומנכ''ל המשרד משה בן זקן / צילום: דוברות השרה רגב

בדיקת משרד התחבורה הראתה שהנת"צים יעילים. אז למה המנכ"ל רוצה לבטלם?

מנכ"ל משרד התחבורה רצה להקצות מיליוני שקלים למטרונית בקריית אתא תוך דילוג על הדרג המקצועי, אך העבודות נבלמו ע"י משרדי האוצר והתחבורה משלא נמצאו התחייבויות תקציביות • והנתונים שמראים: חרף ההתנגדות המחודשת של בן זקן אליהם, הנת"צים כן יעילים

אסף זגריזק 29.05.2024
מירי רגב, שרת התחבורה / צילום: מארק ישראל סלם - הג'רוזלם פוסט

רגב נאבקת בהקמת תחנת כוח בשרון בניגוד לעמדת אנשי משרדה

ראש מינהל תכנון ופיתוח תשתיות במשרד התחבורה, שהתפטר השבוע מתפקידו, הודיע היום כי התוכנית להקמת תחנת הכוח ריינדיר בדרום השרון לא תפגע בהכרח בתוכניות משרד התחבורה • עמדה זו שהציג, מנוגדת בתכלית לזו של שרת התחבורה מירי רגב, שמבקשת להביא את תוכנית תחנת הכוח לדיון מחודש בממשלה

דין שמואל אלמס 11.04.2024
דן שנבך, מנכ''ל חברת חוצה ישראל / צילום: יונתן בלום

מועד הפתיחה מוטל בספק: המכרז התחבורתי שלא מפסיק להסתבך

הרכבת הקלה חיפה-נצרת אמורה לצאת לדרך בשנת 2027, אך מועד פתיחתה לציבור מוטל בספק • לאחר דחיות בפרסום תוצאות שלב המיון המוקדם במכרז ופרישת חברות רוסיות וסיניות מהקבוצות המתמודדות, רשות התחרות מבקשת כעת להתייעץ לגבי חלק מהמשתתפות • המשמעות: מועד ההגשות למכרז יידחה, מה שישרת את חוצה ישראל

אסף זגריזק 28.09.2022
כביש 6 / צילום: שלומי יוסף
כביש 6 | ניתוח

כביש 6 מתרחב בנתיב ובמחלף חדש. רק אל תצפו שזה יפתור את בעיית הפקקים

נחתם הסכם הארכת זיכיון בין הממשלה וחברת דרך ארץ, המפעילה את כביש 6 • תמורת שלוש שנים נוספות, החברה תבנה נתיב תחבורה ציבורית ורב-תפוסה • עדיין אין פתרונות אכיפה, וספק אם הפרויקט יפחית עומסים, על אף ההצהרות

אסף זגריזק 08.08.2022
בתוך תחנות הרכבת הקלה / צילום: איל יצהר

מכרז הרכבת הקלה בצפון: חברות רוסיות וסיניות פרשו מהתמודדות

שינויים בהרכב הקבוצות שעברו את שלב המיון המוקדם: חברת דן נפרדה משותפותיה הסיניות, בעוד שחברה רוסית פרשה מקבוצה אחרת • ברקע: פסילת חברות סיניות בקו הירוק של הרכבת הקלה בת"א

אסף זגריזק 31.05.2022
המטרונית בחיפה / צילום: שלומי יוסף

בלי נתיבים בלעדיים: המטרונית בחיפה הפכה למערכת של פשרות

מערכת התחבורה המתקדמת הייתה אמורה להיות פרויקט הדגל של חיפה והקריות • בפועל, זמני הביצוע מתאחרים, חלק מהקווים נפתחים ללא העדפה בתשתיות, והגופים האמונים עליהם לא מפסיקים להתכתש • כעת, במשרד התחבורה עובדים על עדכון התוכניות

אסף זגריזק 18.05.2022
כביש 6 / צילום: תמר מצפי

הרחבת כביש 6: מיכאלי לא הופכת את הפירמידה, היא מנציחה אותה

הצגת הפרויקט ככזה שמקדם את התחבורה הציבורית הוא שגוי. בכביש 6 אין די אוטובוסים שמצדיקים הקמתו של נת"צ, ולכן כדי להצדיקו מוסיפים אליו כלי רכב רבי-תפוסה • אם באמת הייתה כוונה להפוך את הפירמידה, כבר היום ניתן היה לסמן את הנתיב לתחבורה ציבורית ולכל רכב שיתופיים

אסף זגריזק 11.05.2022
כביש חוצה צפון / צילום: בר - אל

בשל טעות בקריאת לוחית הזיהוי: כביש 6 ביטל את החיוב על אלפי נסיעות

חברת "6 חוצה צפון" גבתה דמי שימוש מנוסעים שכלל לא עשו שימוש בכביש האגרה • בשנה וחצי האחרונה, לאחר תלונות בעלי הרכבים, ביטלה החברה 52 אלף חובות, אך ניתן להעריך כי רבים כלל לא יודעים שהם חויבו בטעות

אבישי גרינצייג 14.02.2022
רוני מילוא / צילום: אביב חופי

תפקיד יו"ר חברת חוצה ישראל הוצע לרוני מילוא; המינוי נבדק

מילוא השיב בחיוב להצעה שהגיעה מסביבתו של שר האוצר אביגדור ליברמן והמינוי נבדק כעת

אסף זגריזק 13.02.2022
דן שנבך, מנכ''ל חברת חוצה ישראל / צילום: יונתן בלום

לאחר תחקיר גלובס על הסחבת: פורסמו החברות שעברו את שלב המיון המוקדם ברק"ל נופית

באיחור של יותר מחצי שנה, חברת חוצה ישראל פרסמה את תוצאות שלב המיון המקדים למכרז ביצוע השלב השני של עבודות הרכבת הקלה חיפה-נצרת • כל הקבוצות שהתמודדו עברו • אמדן הפרויקט קפץ בשנים האחרונות והגיע ל-7.6 מיליארד שקל ושנת היעד הרשמית היא 2027, אך ספק אם הפרויקט יבשיל עד אז

אסף זגריזק 07.02.2022
דן שנבך, מנכ''ל חברת חוצה ישראל / צילום: יונתן בלום

סחבת וחוסר עמידה בזמנים: מה קורה במכרז של הרכבת הקלה בין חיפה לנצרת?

חברת חוצה ישראל הודיעה לפני כשנה כי בכוונתה לפרסם את תוצאות מכרז ביצוע השלב השני של פרויקט קו הרכבת הקלה בין חיפה לנצרת ברבעון השני של שנת 2021, לפני יותר מחצי שנה - אך מאז לא פורסם דבר • הסחבת פוגעת בחברות המתמודדות, ובחברות בינלאומיות אף יכולה להתקבל החלטה לוותר על המכרז ולגשת למכרזים במקומות אחרים בעולם, מהלך שעשוי לפגוע בתחרותיות במכרז בארץ

אסף זגריזק 06.02.2022
כביש חוצה צפון / צילום: בר - אל
שפיר הנדסה | בלעדי

הפעם לא הצליח לה: תביעת מיליונים של שפיר הסתיימה בפיצוי סמלי

קבוצת שפיר, שמשמשת זכיינית בכמה מקטעים בצפון כביש 6, תבעה מספר פעמים את חברת חוצה ישראל בשל שינויים במהלך העבודה על הפרויקט • הפעם היא דרשה 80 מיליון שקל, אך זכתה רק ב־650 אלף שקל • חוצה ישראל: "פסק דין חשוב", שפיר:"הפרויקט הסתיים בהקדמה משמעותית בלוח הזמנים"

גיא ליברמן 08.12.2021
פקק בנתיבי איילון, ת"א / צילום: איל יצהר

חוצה ישראל מגייסת את משרד גיתם BBDO להרגעת נהגים עצבנים

היקף התקציב של חוצי ישראל מוערך בכ-3-4 מיליון שקל • וגם: שמוליק אנצ'ל מונה למנכ"ל ריקושט • מינויים ואירועים

ענת ביין-לובוביץ' 06.05.2021
שערי הרכבת בנתב”ג. לא עוצרים בתחנה / צילום: מיכל רז חיימוביץ'

השמיים נפתחים, אבל הרכבת לא מגיעה לנתב"ג

מאז מרץ 2020 רכבת ישראל לא עוצרת בתחנת נתב"ג • וגם: סמנכ"ל הכספים של חברת "חוצה ישראל" שלמה זומר הודיע על פרישתו מהתפקיד והחברה

מיכל רז-חיימוביץ' ושירי דובר 17.03.2021
פריקת קרונות חדשים. /  צילום: דוברות רכבת ישראל

מחיר תוספת הקרונות לרכבת: עיכוב בסלילת כבישים

חברת בומברדייה תספק לרכבת ישראל 74 קרונות דו קומתיים חדשים שיקלו על העומס ועל תחזוקת הקרונות הקיימים • כדי לממן את העסקה, במשרד התחבורה החליטו לקצץ בתקציב פיתוח הכבישים • הנפגע העיקרי: פרויקט ההארכה של כביש 6 דרומה

דניאל שמיל ועמירם ברקת 10.06.2019
רכבת ישראל, נתיבי איילון - תל אביב / צילום: איל יצהר

מתקרבים לביצוע: סולל בונה זכתה במכרז הראשון להקמת המסילה המזרחית של הרכבת

המכרזים להקמת המסילה המזרחית, שתקשר בין חדרה ללוד במסלול עוקף תל-אביב באורך של 65 ק"מ, חולקו להרבה חלקים קטנים יחסית- תוואי המסילה חולק לארבעה מקטעים ולשלוש "שכבות" • סולל בונה זכתה בהקמת השכבה התחתונה במקטע הצפוני, שאורכו 22 ק"מ

דניאל שמיל 05.05.2019

   12345   

   נמצאו 66 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 5