הסוכנות החדשה קמה בהמשך לשיתוף-פעולה מחקרי שניהלו אורי חזיזה וערן ניזרי עם מחלקת הקריאייטיב-שופ של Meta (פייסבוק), והם עומדים בראשה כמנכ"לים משותפים
שיעור הרווח הגולמי מההכנסות של חברת המלצות התוכן באינטרנט צמח לכ-30% ברבעון הראשון • טאבולה צפויה להתמזג עם חברת SPAC ישראלית לפי שווי של 2.6 מיליארד דולר
פייסבוק תשקיע 130 מיליון דולר כדי להקים גוף עצמאי אשר מטרתו היא לבקר כיצד החברה מסננת את התוכן שלה
לאחר מחאות של נהגי אובר וליפט, הגיע תורם של יוצרי התוכן העצמאים ביוטיוב לאתגר את "כלכלת החלטורה" • היוצרים הצטרפו לאיגוד המקצועי הגדול באירופה וטוענים כי פרנסתם מושפעת מאלגוריתמים לא שקופים
תחקיר נרחב של The Verge מציג את המחיר שמשלמים בודקי התוכן של פייסבוק בעקבות צפייה בתכנים אלימים ופוגעניים • פייסבוק: "נקשיח את הדרישות ואת הבקרה על חברות הקבלן שמבצעות את בדיקות התוכן"
המיזם, שנחשף לראשונה ב"גלובס" ביוני האחרון, אמור לחזק את וולמארט שעדיין נשרכת מבחינה טכנולוגית מאחורי אמזון ומנסה להדביק את הקצב • וולמארט מחפשת טכנולוגיות חדשות בעולמות הקמעונאות, וכעת נראה שהיא מבקשת להתרחב גם למגרש הווידאו
על פי הערכות, שווי אתר התוכן הוויראלי לאחר ההשקעה עומד על 1.5 מיליארד דולר
Slant הוא אתר חדשות מבוסס תוכן גולשים שישלם כסף לכותבים ■ בראש האתר עומד אבירם אלעד, לשעבר ראש מחלקת החדשות באתר וואלה ■ צוות של עורכים יערוך את הטקסטים של הגולשים ויפריש להם 70% מהכנסות הפרסום באותה כתבה
פלייבאז הכריז אתמול על שיתוף פעולה בלעדי עם MTV, במסגרתו הושקה מערכת חדשה לדירוג משתמשים, אשר תיכנס לשימוש כלל קהילת המשתמשים של האתר בחודש הבא
חברת המלצות התוכן טאבולה מסתמנת כאחת ההבטחות הגדולות של ההיי-טק הישראלי ■ היזם אדם סינגולדה מסביר למה הוא לא ממהר לאקזיט, איך מתמודדים עם עודף מידע, מה למד מהאבא הגיטריסט, ולמה הוא רוצה פסנתר במשרד
אחרי השקת ערוץ TRACE, חברת התקשורת של אבי בר מעלה את אתר kick.co.il שיתבסס על תוכן גולשים - בדומה למודל של "בליצ'ר ריפורט"
הסטארט-אפ הישראלי FTBpro מדווח על 20 מיליון חשיפות בחודש, למעלה מאלף כתבים-אוהדים ו-200 כתבות שמתפרסמות מדי יום ומסקרות את ליגות הכדורגל המובילות
החברה גם לקחה חסות על המופע המרכזי במחצית המשחק, שם היא תציג את הפרזנטורית החדשה ביונסה
הצעת חוק אמריקנית למיגור התוכן הלא חוקי ברשת עשויה להשפיע ישירות על חופש הביטוי בעולם ועל תעשיית האינטרנט כולה
מצעד הלייקים הבינ"ל: איפה מעדיפים את טוויטר, ולמה איקאה לא משתמשת בפייסבוק
בחירת צוקרברג לאיש השנה של "טיים" מורה שאין צורך בחוק - טוקבקים מגבילים את עצמם
ב-ScoolTV תוכלו להשתתף בחוגים וללמוד איך מכינים יין ואיך מצלמים מכיסא המחשב
האתר החדש MySay יעניק הזדמנות שווה לכל תוכן, על בסיס רמת העניין שהוא מייצר בקרב הגולשים ■ באתר הושקעו מיליוני שקלים, והוא נמצא בבעלות החברה האמריקנית page 1
המיזם הוא מעין קרן לתכני אינטרנט, שתציע תמיכה מלאה ליוצרים צעירים המבקשים ליצור תוכן מקורי שאינו יכול לחיות בפלטפורמה אחרת מלבד האינטרנט ■ המיזם כולל שיתוף-פעולה עם פרויקט "המעבדה" של ערוץ ביפ ואתר mako
כך עולה מסקר TIM שנערך עבור Twisted ■ עפ"י הסקר, 3 מתוך 5 גולשים פעילים או מגיבים לתוכן גולשים