גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

תוכן גולשים

עוד כתבות

ערן ניזרי ואורי חזיזה / צילום: פופי פרודקשן

מייסדי לידרס ו-AVIRA מקימים סוכנות דיגיטל חדשה

הסוכנות החדשה קמה בהמשך לשיתוף-פעולה מחקרי שניהלו אורי חזיזה וערן ניזרי עם מחלקת הקריאייטיב-שופ של Meta (פייסבוק), והם עומדים בראשה כמנכ"לים משותפים

אדם סינגולדה, מנכ"ל וממייסדי טאבולה / צילום: כפיר זיו

לפני המיזוג ל-SPAC: טאבולה מציגה עלייה בהכנסות הרבעוניות לכ-300 מיליון דולר

שיעור הרווח הגולמי מההכנסות של חברת המלצות התוכן באינטרנט צמח לכ-30% ברבעון הראשון • טאבולה צפויה להתמזג עם חברת SPAC ישראלית לפי שווי של 2.6 מיליארד דולר

מארק צוקרברג / צילום: ג'ושוע רוברטס, רויטרס

"בית המשפט העליון של פייסבוק": החברה משקיעה 130 מ' דולר בגוף שיעביר עליה ביקורת

פייסבוק תשקיע 130 מיליון דולר כדי להקים גוף עצמאי אשר מטרתו היא לבקר כיצד החברה מסננת את התוכן שלה

יו טיוב / צילום: Shutterstock

כוכבי הרשת מתאגדים: יוצאים נגד "כלכלת החלטורה" ומצטרפים לאיגוד המקצועי הגדול באירופה

לאחר מחאות של נהגי אובר וליפט, הגיע תורם של יוצרי התוכן העצמאים ביוטיוב לאתגר את "כלכלת החלטורה" • היוצרים הצטרפו לאיגוד המקצועי הגדול באירופה וטוענים כי פרנסתם מושפעת מאלגוריתמים לא שקופים

מארק צוקרברג 2009 / צילום: רויטרס

סקס במשרד, פרנויה ופוסט-טראומה: המחיר הכבד שמשלמים האנשים שבודקים את התוכן שלכם ברשת

תחקיר נרחב של The Verge מציג את המחיר שמשלמים בודקי התוכן של פייסבוק בעקבות צפייה בתכנים אלימים ופוגעניים • פייסבוק: "נקשיח את הדרישות ואת הבקרה על חברות הקבלן שמבצעות את בדיקות התוכן"

יוני בלוך / צילום: איל יצהר

המיזם המשותף של וולמארט ויוני בלוך יוצא לדרך בהשקעה של 250 מיליון דולר

המיזם, שנחשף לראשונה ב"גלובס" ביוני האחרון, אמור לחזק את וולמארט שעדיין נשרכת מבחינה טכנולוגית מאחורי אמזון ומנסה להדביק את הקצב • וולמארט מחפשת טכנולוגיות חדשות בעולמות הקמעונאות, וכעת נראה שהיא מבקשת להתרחב גם למגרש הווידאו

גלישה באינטרנט, מיילים / צילום: שאטרסטוק

BuzzFeed מגייס 200 מיליון דולר מ-NBCUniversal

על פי הערכות, שווי אתר התוכן הוויראלי לאחר ההשקעה עומד על 1.5 מיליארד דולר

לפני כולם הסטארט-אפ החדש של משה חוגג שמשלם לגולשים

Slant הוא אתר חדשות מבוסס תוכן גולשים שישלם כסף לכותבים ■ בראש האתר עומד אבירם אלעד, לשעבר ראש מחלקת החדשות באתר וואלה ■ צוות של עורכים יערוך את הטקסטים של הגולשים ויפריש להם 70% מהכנסות הפרסום באותה כתבה

אינטרנט / צילום: שאטרסטוק

'פלייבאז' עלה למקום הראשון במספר השיתופים בפייסבוק

פלייבאז הכריז אתמול על שיתוף פעולה בלעדי עם MTV, במסגרתו הושקה מערכת חדשה לדירוג משתמשים, אשר תיכנס לשימוש כלל קהילת המשתמשים של האתר בחודש הבא

אדם סינגולדה  / צילום: כפיר זיו

ישראלי בן 34 ייסד חברה המוערכת ב-1.5 מיליארד דולר

חברת המלצות התוכן טאבולה מסתמנת כאחת ההבטחות הגדולות של ההיי-טק הישראלי ■ היזם אדם סינגולדה מסביר למה הוא לא ממהר לאקזיט, איך מתמודדים עם עודף מידע, מה למד מהאבא הגיטריסט, ולמה הוא רוצה פסנתר במשרד

אימג'ין מדיה לא עוצרת: משיקה גם אתר ספורט באינטרנט

אחרי השקת ערוץ TRACE, חברת התקשורת של אבי בר מעלה את אתר kick.co.il שיתבסס על תוכן גולשים - בדומה למודל של "בליצ'ר ריפורט"

אתר חדשות כדורגל שמבוסס על תוכן גולשים גייס 5.8 מיליון דולר

הסטארט-אפ הישראלי FTBpro מדווח על 20 מיליון חשיפות בחודש, למעלה מאלף כתבים-אוהדים ו-200 כתבות שמתפרסמות מדי יום ומסקרות את ליגות הכדורגל המובילות

פפסי תעלה בסופרבול קמפיין שיכלול תוכן גולשים

החברה גם לקחה חסות על המופע המרכזי במחצית המשחק, שם היא תציג את הפרזנטורית החדשה ביונסה

ארה"ב: הצעת חוק נגד תוכן לא חוקי ברשת מעוררת מחלוקת

הצעת חוק אמריקנית למיגור התוכן הלא חוקי ברשת עשויה להשפיע ישירות על חופש הביטוי בעולם ועל תעשיית האינטרנט כולה

הכנסיה התערבה לפפסי בקמפיין

מצעד הלייקים הבינ"ל: איפה מעדיפים את טוויטר, ולמה איקאה לא משתמשת בפייסבוק

מארק, תעשה לי share

בחירת צוקרברג לאיש השנה של "טיים" מורה שאין צורך בחוק - טוקבקים מגבילים את עצמם

הטלוויזיה החברתית שלי

ב-ScoolTV תוכלו להשתתף בחוגים וללמוד איך מכינים יין ואיך מצלמים מכיסא המחשב

אלטרנטיבה לאתרי תוכן? MySay ישלב תוכן גולשים ותוכן מערכתי

האתר החדש MySay יעניק הזדמנות שווה לכל תוכן, על בסיס רמת העניין שהוא מייצר בקרב הגולשים ■ באתר הושקעו מיליוני שקלים, והוא נמצא בבעלות החברה האמריקנית page 1

אתר Flix ישיק מיזם לקידום יוצרי סדרות באינטרנט

המיזם הוא מעין קרן לתכני אינטרנט, שתציע תמיכה מלאה ליוצרים צעירים המבקשים ליצור תוכן מקורי שאינו יכול לחיות בפלטפורמה אחרת מלבד האינטרנט ■ המיזם כולל שיתוף-פעולה עם פרויקט "המעבדה" של ערוץ ביפ ואתר mako

52% מהגולשים: פרסום ברשתות חברתיות לא מפריע לגלישה

כך עולה מסקר TIM שנערך עבור Twisted ■ עפ"י הסקר, 3 מתוך 5 גולשים פעילים או מגיבים לתוכן גולשים