אופניים הוספה למעקב +

קורקינט חשמלי

כתבות אחרונות

 
שביל אופניים על טיילת תל אביב / צילום: איל יצהר

קידום תחבורה ציבורית ושבילי אופניים: אושרה תוכנית המתאר לתחבורה

התוכנית שמה דגש על קידום תחבורה ציבורית ושבילי אופניים וצמצום הפערים בנגישות למוקדי תעסוקה • החברה להגנת הטבע: "מקווים שבעת יישומה של התוכנית יוחלט לוותר כליל על הקמת דרכים חדשות, ושיינתן דגש מוחלט על מערכות תחבורה ציבורית והסעת המונים"

שני אשכנזי 03.03.2020
רוכב על קורקינט חשמלי בתל אביב. / צילום: שלומי יוסף

עם השמש חזרו גם תאונות הקורקינטים

סוף השבוע השמשי גבה מחיר כבד מרוכבי אופניים וקורקינטים: לא פחות מ-21 פצועים הגיעו לבית החולים איכילוב • בעמותת אור ירוק מזהירים כי עם בוא הקיץ והשימוש הגובר בקורקינטים, מספרי הפצועים יוסיפו לעלות

שני אשכנזי 01.03.2020
אריק וונג, מייסד–שותף ומנכ”ל חברת הקורקינטים השיתופיים Wind  / צילום: איל יצהר, גלובס

"כשמדברים על קורקינטים מתמקדים בתאונות ולא בתמונה הרחבה. זה לא פייר"

מייסד ומנכ"ל ווינד אריק וונג מסרב לקבל את הביקורת - גם בעיתון זה - על הקורקינטים השיתופיים • מבקש "לבחון בכל תאונה את התנאים שהובילו אליה, בהם הגורם האנושי" • ומסביר למה ביפן, לעומת ישראל, אפשר להשאיר קסדה בחופשיות על הכלי, ואיך זה שלמרות כל האתגרים הוא אופטימי

מיכל רז-חיימוביץ' 23.02.2020
רוכב על קורקינט חשמלי בתל אביב. / צילום: שלומי יוסף

דעה: הקורקינטים לא מפחיתים את העומס

לא השימוש בכלי רכב דו-גלגליים יקטין את גודש התנועה, אלא קיומה של תחבורה ציבורית, שמציעה להגיע בנוחות ובמהירות למספר גדול של יעדים במרחב העירוני

פרופ' איל יניב 20.02.2020
הפיילוט של ווינד - אופניים חשמליים להשכרה לטווח קצר / צילום: יח"צ

לא רק קורקינט: ווינד יצאה בפיילוט - אופניים חשמליים להשכרה לטווח קצר

החברה ביצעה השקה שקטה ופיזרה עשרות אופניים חשמליים ברחבי ת"א, לצד הקורקינטים שכבר פועלים בהצלחה • עדיין אין תאריך כניסה לפעילות שגרתית, ובשלב זה מדובר בניסוי • האופניים יושכרו תמורת 85 אגורות לדקת שימוש ללא דמי פתיחה

מיכל רז-חיימוביץ' 18.02.2020
רוכבי אופניים בחירונה / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

רוכבי האופניים מכניסים את שוק הנדל"ן הספרדי להילוך גבוה

שטף של חובבי רכיבה מניע את הפיתוח של נכסים להשכרה בעיר הספרדית – והמחירים עלו השנה ב-15%

וול סטריט ג'ורנל 29.01.2020
שביל אופניים על טיילת תל אביב / צילום: איל יצהר

הקץ לפקקים? התוכנית המדינית לקידום שבילי הליכה ואופניים נחשפת

לנוכח הפקקים, המאבק על זכות ההליכה ברגל על המדרכות ותאונות הקורקינטים, נחשפת היום התוכנית האסטרטגית לקידום שבילי אופניים והליכה ברגל • בהנחה שהתוכנית תאושר ואכן תיושם, הצפי הוא לחיסכון של עד 3.5 מיליארד שקל בשנה

גיא נרדי 22.12.2019
קורקינט על כביש ראשי בתל אביב / צילום:  שלומי יוסף

דעה: המחיר הכלכלי של תאונות הקורקינט

לא ניתן למצוא בשוק ביטוח חובה לרכיבה על כלים חשמליים והפוליסות שכן משווקות יקרות ומוגבלות בכיסוי שהן מעניקות • דעה

עו"ד און רונן 21.12.2019
הפתרונות לבעיית האופניים החשמליים והקורקינטים: חינוך ואכיפה / אילוסטרציה: אפרת לוי, גלובס

הפתרונות לבעיית האופניים החשמליים והקורקינטים: תשתיות, חינוך ואכיפה

נתוני משטרת ישראל מראים כי בתוך שנתיים הוכפלה כמות הדוחות על רוכבי הכלים החשמליים • אבל בשטח ניכר כי האכיפה עדיין לא מרתיעה, וגם התקנות של העירייה נוגעות בעיקר בכלים השיתופיים המהווים רק כרבע מכלל הרוכבים

מיכל רז חיימוביץ' 20.12.2019
משרד הבריאות מרים את הכפפה / אילוסטרציה: אפרת לוי, גלובס

משרד הבריאות מרים את הכפפה: משיק מערכת דיווח למעקב אחרי נפגעים בתאונות קורקינטים ואופניים חשמליים

חודש אחרי שהשקנו ב"גלובס" דיווח יומי על מספר נפגעי הכלים הממונעים, מצטרף היום גם משרד הבריאות למאבק שכולל קודם כול שקיפות של נתונים, ומודיע על מערכת חדשה שתסייע להציף ולטפל בתופעה: "אנחנו מודים ל'גלובס' ולבית החולים איכילוב על הקמפיין והעלאת המודעות לנושא"

מיכל רז חיימוביץ' 19.12.2019
מתוך אתר Laka - ביטוח אונליין לאופניים

דעה: לסגור כבישים בשבת לטובת רוכבי האופניים

נחוץ פתרון מיידי שיפחית את מספר הנפגעים מבין רוכבי אופני הכביש • דעה 

עו"ד שי צפוני 18.12.2019
נפגעי הקורקינטים והאופניים החשמליים - מאז 18 בנובמבר 2019

עיריית ת"א מטילה מגבלות דרמטיות על חברות הקורקינטים השיתופיים

העירייה מפרסמת היום הנחיות חדשות ומחייבת את חברות הקורקינטים להצמיד קסדה ומספר רישוי • העירייה מצטטת את "גלובס" ובית החולים איכילוב שמפרסמים את מספר הנפגעים היומי מתאונות קורקינטים ואופניים חשמליים • כמו כן, תיאסר לחלוטין הנסיעה בחלקים מהעיר

מיכל רז-חיימוביץ' 16.12.2019
גם בלי קסדה וגם שניים על קורקינט. / צילום: שלומי יוסף

דעה: אסור שהג'ונגל התחבורתי יהפוך לקרקס תקשורתי

היכולת של אתרי החדשות להקצות מקום לסיקור תאונות הדרכים די מוגבלת, ולפיכך הסטת השיח הציבורי בנושא רק ל"הפקרות של הרוכבים" מסתירה את התמונה הגדולה ופוגעת ביכולת לקיים דיון הכרחי בבעיית תאונות הדרכים בכללותה • דעה

אביתר רוזן 10.12.2019
שירי דובר קוריקינטים  / צילום: מתן פורטנוי, גלובס

דעה: הקורקינטים חייבים לרדת גם מהכביש וגם מהמדרכות

מניין הפצועים בתאונות קורקינטים או אופניים חשמליים שמציג "גלובס" בשבועות האחרונים חושף תמונה מפחידה ומזעזעת • מדי יום מגיעים לבית החולים איכילוב עשרות נפגעים • בהם הולכי רגל תמימים, ילדים וקשישים • שירי דובר מבקשת שנשים לב ונשים לזה סוף

שירי דובר 09.12.2019
קורקינטים חשמליים על מעבר החצייה בתל אביב/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

הקורקינט – יותר מזהם ממה שחושבים ולא באמת תחליף למכוניות

מחקרים בעולם מצביעים על כך שקורקינטים שיתופיים אולי מזהמים פחות ממכוניות פרטיות, אבל יותר מתחבורה ציבורית ואפילו מהאופניים החשמליים • בנוסף, הם מפחיתים את השימוש באלטרנטיבות תחבורתיות טובות יותר • את המחיר משלם מי שעדיין הולך ברגל - ילדים וקשישים

שני אשכנזי 28.11.2019
גם בלי קסדה וגם שניים על קורקינט. / צילום: שלומי יוסף

המסלול לדו-קיום תחבורתי: הקטנת מהירות הנסיעה לכולם ונתיבים מיוחדים לכלים הקלים

מומחים לתכנון עירוני מסבירים כי אף אחד לא מרוויח מכך שמכוניות וקורקינטים רבים על מקום בכביש, והפתרון הוא שבילי אופניים • ואיפה שאלה לא קיימים, יש להוריד את מהירות הנסיעה לכולם - עד 30 קמ"ש

דפנה ברמלי-גולן 27.11.2019

   123456789101112131415   

   נמצאו 335 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988