פרסום הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
שלטי פרסום ריקים לצד איילון / צילום: איל יצהר, גלובס

בכיר בתעשייה: "בענף הפרסום משבר הקורונה מתחיל עכשיו"

רוב בכירי הענף צופים ירידה של לפחות 30% בהיקפי הפעילות • המשמעות בפועל: עם תחילת המשבר שלחו רוב המשרדים חלק ניכר מהעובדים לחל"ת, עתה, הם התחילו לדבר באופן גלוי על קיצוצים

ענת ביין-לובוביץ' 10/05/2020
רשף לוי בקמפיין לתנובה / צילום: יח"צ

האומץ לפרסם: החברות שהצליחו למנף את המשבר ועל הדרך קיבלו בונוס תדמיתי

חודש לפרוץ הקורונה לחיינו, אפשר להתחיל לבחון את המהלכים השיווקיים–פרסומיים לא רק בפריזמה של האם עושים אלא גם מה עושים • דווקא בקטגוריות שהמצב לא פגע בהן כמו מזון ובנקאות, מפרסמים גדולים נכנסו לשיתוק והותירו את הזירה למיעוט שלא היסס ופעל בנחישות

ענת ביין-לובוביץ' 31/03/2020
קמפיין שופרסל אונליין / צילום: מתוך יוטיוב

כדור השלג בדרך: אחרי התעופה והתיירות - גם בענף הפרסום נערכים למשבר

בשלב הזה אולי אין ביטולי קמפיינים המוניים, אך אי-הנוחות בענף הפרסום ניכרת היטב • ההחלטה שלא לקיים אירועים המוניים, לצד הרתיעה של הציבור מיציאה לא הכרחית מהבית, מתחילות להשפיע על אירועי השקת מוצרים • אבל יש מי שנשאר אופטימי ורואה את ההזדמנות לייצר אהדה מותגית

ענת ביין-לובוביץ' 11/03/2020
בירה קורונה / אילוסטרציה: שאטרסטוק

"הקורונה הלא נכונה": האם מותג הבירות המקסיקני ניזוק בעקבות הנגיף הסיני?

מותג הבירה המקסיקני נכנס בעל-כורחו לתוך משבר עצום שהגיע מעולמות אחרים ומקצה אחר של הגלובוס • מה לעשות כשהמילה "קורונה" היא המילה המדוברת ביותר בעולם?

מיכל רז-חיימוביץ' 05/02/2020
פרופ' משה בר / צילום: איל יצהר
פרסום | ראיון

חוקר המוח הלא שגרתי שמבטיח: "יום אחד אוכל להגיד לפי סריקה של המוח, אם אדם הוא ימני או שמאלני"

איך זה שמי שבעד הזכות לשאת נשק בארה"ב הוא לרוב גם מתנגד הפלות ונגד מתן זכויות ללהט"בים? למה אדם שרוצה שקבר רחל יהיה חלק מישראל הוא גם כמעט תמיד נגד שהות העובדים הזרים בדרום תל אביב? השאלות הללו העסיקו גם את חוקר המוח פרופ' משה בר, והוא מאמין שהוא בדרך לפתרון

שלומית לן 11/01/2020
עיריית ירושלים  / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
ענף הפרסום | בלעדי

קנסות על איחורים וזמינות גם בשבת: בענף זועמים על מכרז הפרסום שהוציאה עיריית י-ם

מכרז הפרסום של עיריית ירושלים העומד על 8-12 מיליון שקל מעורר בשבועות האחרונים תרעומת בקרב משרדי הפרסום השוקלים להתמודד בו, בשל תנאיו • דד-ליינים קשיחים והיעדר בלעדיות הם רק חלק מהם • גורמים בענף: "זה מכרז הזוי"

ענת ביין-לובוביץ' 11/01/2020
מהפכת הסטרימינג ששינתה את מערכת היחסים שבין הגופים המשדרים לצופים תלך ותעמיק - 2030 במדיה ופרסום / איור: איל אונגר, גלובס
ישראל 2030 | ניתוח

מדיה ופרסום ב-2030: הענקיות ישלטו, הגופים המקומיים יתמחו, והעיתונאים דווקא לא ייעלמו

מהפיכת הסטרימינג שינתה לחלוטין את מערכת היחסים שבין הגופים המשדרים לצופים שלהם • בעוד עשור סביר שרוב התוכן בעולם יופק ויוגש ע"י גופים אלה • הטכנולוגיה תיכנס גם לקריאטיב ותשנה את ההגדרה המוכרת לנו למושג "משרד פרסום" • ומה יעלה בגורל העיתונות? • פרויקט מיוחד

ענת ביין-לובוביץ' 04/01/2020
מה יקרה לקמפיין של פרטנר / צילום מסך מתוך יוטיוב
סיכום 2019 | ניתוח

שנת מפנה? השינויים והמינויים החדשים של בכירי המשק יזעזעו את שוק הפרסום המנומנם

2020 מסתמנת כשנת מפנה בה יתרחש שינוי עם סבב תקציבים ב-3 קטגוריות: בנקאות, כרטיסי אשראי ותקשורת • השינויים יפעלו כמו דומינו, בין היתר בשל קשרים אישיים בין המנכ"לים החדשים ובשל הרגולציה המשתנה • "גלובס" מסכם את 2019 בפרסום - ומסתכן בתחזית מפוכחת

ענת ביין-לובוביץ' 01/01/2020
נטע ברזילי בקמפיין של גינדי אחזקות / צילום: דניאל קמינסקי
פרסום | ניתוח

הקונים ירדו מהגדר, ואיתם חברות הנדל"ן שהגדילו את תקציבי הפרסום

ההשקעה בפרסום נדל"ן הייתה בשנים האחרונות בירידה או בקיפאון, אך השנה היא עלתה משמעותית • ברשימת המפרסמות הגדולות מופיעות לא רק חברות גדולות, ובענף מעריכים שהצמיחה תימשך גם בשנה הבאה • מסכמים את 2019

ענת ביין-לובוביץ' 27/12/2019
ערן גפן, / צילום: מנחם רייס
ערן גפן | בלעדי

סוף לסיפור: הפרסומאי ערן גפן עוזב את Wix

רק לפני חצי שנה רכשה ענקית האינטרנט את סוכנות הקריאטיב של גפן, גפן טים, ומיזגה אותה לתוכה • הצוות של גפן ימשיך לעבוד בתוך החברה

ענת ביין-לובוביץ' 24/12/2019
השלט שהציבה "סנטינל וואן" בגלילות. /  צילום: תמר מצפי

המרוץ אחרי טאלנטים, גרסת ההייטק: חברת סייבר הציבה שלט "דרושים" מחוץ לבסיס גלילות

הקמפיין, יוזמת חברת אבטחת הסייבר הישראלית סנטינל וואן (SentinelOne), מיועד לסייע לחברה במאמציה לגייס עובדים מיחידת 8200 המשרתים בבסיס

יסמין יבלונקו 22/12/2019
שוק הפשפשים של פייסבוק / צילום: shutterstock, עיצוב: טלי בוגדנובסקי

משנה את פניה: פייסבוק תשדר פרסומת בסופרבול לראשונה בתולדותיה

פייסבוק מנסה לשפר את הדימוי של הרשת שלה, בין היתר באמצעות קמפיין שנקרא "יותר ביחד" • בתשדיר של 60 שניות יככבו כריס רוק וסילבסטר סטאלון והוא יקדם את פונקציית הקבוצות של האתר

רועי ברק 21/12/2019
שיווק על ידי משפיענים / אילוסטרציה: שאטרסטוק

"מנהלי שיווק מצייצים" בחרו: ynet האתר מועדף לפרסום במגזר הכללי, "גלובס" בכלכלי

כך עולה מסקר משותף של קבוצת הפייסבוק "מנהלי שיווק מצייצים" וחברת המחקר Segmanta • "גלובס" מוביל בהעדפה של המפרסמים לפרסום מתוך כלל האתרים הכלכליים: 25.9% ממשתתפי הסקר ציינו כי יפרסמו בו בשנה הבאה

ענת ביין-לובוביץ' 08/12/2019
מאשה דשקוב - צילום: ליאת מנדל

מיזם חדש: פלטפורמה לשיתוף מידע בנושאי דיגיטל, שיווק ופרסום

מאשה דשקוב, מייסדת ומנכ"ל בית הספר למקצועות הדיגיטל Digitalent, ואסף וענבר דותן, הבעלים של חברת הייעוץ BO Business Online, חברו למיזם טכנולוגי של שיתוף מידע הנקרא Update Club

ענת ביין-לובוביץ' 24/11/2019
עובדי ההייטק / צילום: Shutterstock

בהייטק שיווק זה בעצם פרסום

איפה יותר כדאי לעבוד, בהייטק או בתעשיות המסורתיות?

אורנה רודי 21/11/2019
שוק הנדל"ן / צילומים: איל יצהר, אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי

מרוקנים מדפים: הוצאות הפרסום המפתיעות על דירות מחיר למשתכן

חברת סלע בינוי תעלה בקרוב קמפיין חדש לדירות שהיא מוכרת בקריית ביאליק, והיא לא היחידה שצריכה להשקיע בשיווק של דירות מחיר למשתכן • "בפריפריה ההיצע רב, והתחרות גדולה"

הלית ינאי-לויזון 04/09/2019

   123456789101112131415   

   נמצאו 472 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 30

צרו איתנו קשר *5988