פרסום באינטרנט הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 

מוציאים כסף מתוך הטאבלט

המעבר מפרינט לדיגיטל יוצר התמחויות חדשות: חברות שמתאימות תוכן לטאבלט

שמחה סיגן 21.03.2012

myThings הישראלית מגייסת 15 מ' ד' מאורנג' ופובליסיס

בסבב הגיוס של הסטארט-אפ, המפתח טכנולוגיות ליצירת פרסומות דינמיות ומותאמות אישית בזמן אמת, השתתפו גם המשקיעים הקיימים בהם כרמל ונצ'רס, Accel Partners ודויטשה טלקום ■ סך הגיוס של החברה - 37 מיליון דולר

רועי גולדנברג 20.03.2012

"גלובס" מציג: המדריך לפרסום מותגים במדיה החברתית

איפה מוצאים קהל נשי, איזו רשת מועדפת ע"י הברנז'ה, והאם ה-Timeline של פייסבוק הוא הזדמנות אמיתית? ■ פרסום במדיה החברתית - היתרונות והחסרונות

רועי גולדנברג 13.03.2012

דיוויד פישר מפשר בין צוקרברג לבין המפרסמים בפייסבוק

פישר, סגן נשיא פייסבוק, מנסה למצוא את שביל הזהב בין העקרונות של הבוס מארק צוקרברג לבין הרצון של המפרסמים לקבל מידע על הגולשים

שירות גלובס 05.02.2012

סקר: 69% מהעסקים הקטנים משווקים באינטרנט ללא אסטרטגיה

עפ"י הסקר, רוב העסקים הקטנים אינם מרוצים מתוצאות השיווק שלהם באינטרנט

רועי גולדנברג 05.02.2012

כמה השקיעו המנכ"לים הבכירים בפרסום בפייסבוק?

כמה טוב שיש חברים: המנכ"לים של "וושינגטון פוסט" ונטפליקס, שמשמשים כדירקטורים בפייסבוק, השקיעו 8 מיליון דולר בפרסום ברשת החברתית

רועי גולדנברג 03.02.2012

אפקט המחאה: מדד הפרסום בישראל צנח לשפל של 5 שנים

המדד שמשקף את פעילות ענף הפרסום חזר לרמה דומה לזו שהיה בה לאחר המשבר הכלכלי ב-2008 ■ הביקוש לעובדים צנח ברבעון הרביעי ב-28%, וכל יתר הפרמטרים גם הם ירדו ■ האם ההתאוששות היחסית בדצמבר מסמנת שינוי מגמה?

ענת ביין-לובוביץ' 30.01.2012

יו-טיוב: עלייה של 25% בצפיות וידיאו ליום - 4 מיליארד

הקפיצה מגיעה על רקע הקידום שמבצע האתר לתוכן מקצועי, מעבר לתוכן הגולשים הרגיל המועלה מדי יום, ועל רקע כניסת האתר לפלטפורמות שמעבר למחשב האישי

נדב נוימן 23.01.2012

שגיא סטוניס: "פעם כל אתר אחר בישראל צעק שהוא יותר גדול"

מנכ"ל ועדת המדרוג באינטרנט, שגיא סטוניס, מסכם את השבוע הסוער מאז פורסמו תוצאות המדידה ■ "שמחה גדולה התפרצה החוצה כשהפרויקט יצא לאור" ■ ראיון

רועי גולדנברג וענת ביין-לובוביץ' 05.01.2012

תוך 3 שנים: תקציב הפרסום של גוגל זינק ביותר מ-1,000%

ב-9 החודשים הראשונים של 2011 השקיעה ענקית החיפוש גוגל כ-137 מיליון דולר בפרסום בארה"ב, מתוכם 38% בפרסום בטלוויזיה

רועי גולדנברג 03.01.2012

לפייסבוק אין שום קו אדום

נדמה שלפייסבוק שום דבר לא מספיק, ואף קו אדום אינו אדום מספיק. היא תמכור הכול

דרור פויר 30.12.2011

פייסבוק תציג פרסומות בתוך הניוז פיד של הגולשים

החל מינואר הקרוב מתכוונת פייסבוק לאפשר למפרסמים להציג פרסומות בתוך דף העדכונים הראשי של המשתמשים שלה

רועי גולדנברג 22.12.2011

"גלובס" מציג: מורה נבוכים למדידת הרייטינג באינטרנט

מדידת גולשים באינטרנט בישראל צפויה סוף-סוף להפוך למציאות ■ בכיר בגמיוז: "הדרך לתת פייט לטלוויזיה בקרב על הפרסום היא למדוד אנשים אמיתיים"

רועי גולדנברג 06.12.2011

בית-קברות ל"לייקים"

כדאי להשקיע בעמודי הלייק (Fan pages) בפייסבוק כדי שלא יהפכו לבית-קברות למותג

דביר בר 21.11.2011

מיקרוסופט, יאהו ו-AOL בעסקת ענק בשוק הפרסום המקוון

3 ענקיות הטכנולוגיה משתפות פעולה כדי להתחרות בגוגל ופייסבוק ■ כל אחת מהשלוש תציע ללקוחותיה לפרסם גם אצל החברות אחרות ■ שיתוף-הפעולה ייצא לדרך בינואר 2012

גיא קצוביץ' 09.11.2011

גרטנר: ההכנסות ממדיה חברתית השנה - כ-10.3 מיליארד דולר

דוח של חברת המחקר גרטנר: ההכנסות העולמיות מהמדיה החברתית יעלו השנה ב-41.4% לעומת אשתקד ■ יזנקו ב-182% ל-29.1 מיליארד דולר ב-2015

רועי גולדנברג 01.11.2011

   789101112131415161718192021   

   נמצאו 476 כתבות   |   עמוד 14 מתוך 30

צרו איתנו קשר *5988