פרסום באינטרנט

כתבות אחרונות

 

אתרים בארה"ב יתמחרו את המודעות בדיגיטל לפי משך החשיפה

עד היום התמחור של המודעות בדיגיטל היה לפי מספר הגולשים שצפו במודעה

אדוורטייזינג אייג' 23.10.2014
פייסבוק / צילום מסך

פייסבוק: נתוני הגולשים ישמשו מפרסמים גם בפרסום חיצוני

רשת הפרסום Atlas תאפשר למפרסמים להשתמש ביכולות הטרגוט של פייסבוק כדי לפרסם באפליקציות ובאתרים חיצוניים וכן לעקוב אחר אפקטיביות המודעות

רועי גולדנברג 29.09.2014

הפרסום בארה"ב: צמיחה מזערית ברבעון השני של השנה

עם זאת, הפרסום באינטרנט ממשיך לצמוח וגדל ב-6.2% במהלך הרבעון

אדוורטייזינג אייג' 16.09.2014
וואלה walla

וואלה משיקה את וואלה פלוס - קניית מדיה חכמה לפי קהלי יעד

חלק מקניית המדיה תבוצע דרך בורסת מדיה שתייצר וואלה עבור לקוחותיה, שיוכלו להציע לרכוש קהלי יעד בזמן אמת (RTB)

שירות גלובס 09.09.2014

טוויטר משיקה בארה"ב בית-ספר למשרדי פרסום

מטרת התוכנית: ללמד משרדי פרסום איך לעשות שימוש מיטבי בפרסום באתר

אדוורטייזינג אייג' 28.08.2014
אדם סינגולדה / צילום: בן כהן

טאבולה הישראלית רוכשת חברה בעשרות מיליוני דולרים

החברה הישראלית המפעילה מנוע המלצות תוכן מוביל רוכשת את Perfect Market שעוסקת באופטימיזציה של פרסומות טקסט ■ בחברה הנרכשת הושקעו כ-30 מיליון דולר ■ קצב ההכנסות השנתי של טאבולה עומד על 250 מיליון דולר

רועי גולדנברג 04.08.2014
נועם בנד / צילום: דני בראדון

אלגומייזר משיקה אבטיפוס ראשוני של התוכנה שפיתחה

החברה תציע את התוכנה ללקוחותיה כגרסה מסחרית ראשונית

שירות גלובס 03.08.2014
אפליקציית אינסטגרם / מתוך: האתר

אינסטגרם עורכת סקרים לגבי אפקטיביות הפרסום אצלה

הרשת החברתית לשיתוף תמונות מציעה את הסקרים כחלק מעסקת חבילה עבור מפרסמים גדולים

אדוורטייזינג אייג' 28.07.2014
רשת פייסבוק / צלם: בלומברג

לקנות בלי לצאת מהפייסבוק: הכול על כפתור ה-buy

הרשת החברתית שוקלת להשיק את הכפתור buy שימשוך חברות בתחום הקמעונאות ■ גופים קמעונאיים יוציאו השנה 11.1 מיליארד דולר על פרסום מקוון

פייננשל טיימס 21.07.2014
נתי יעקובי / צילום: תמר מצפי

לראשונה בישראל: מערכת לניטור וניתוח פרסומות וידיאו באתרים

המערכת של יפעת בקרת פרסום מספקת מידע על מי מהגולשים דילג על פרסומות ביו-טיוב, וכן יכולות לפלח נתונים לפי פרזנטורים, הוצאות פרסום וקבוצות אחזקה

רועי גולדנברג 14.07.2014

המפרסמים הישראליים הגדולים בפייסבוק: לא מי שחשבתם

המפרסמים הישראליים הגדולים בפייסבוק הם דווקא סטארט-אפים מקומיים, שמבקשים להפיץ את הטכנולוגיה שלהם למיליארדי לקוחות פוטנציאליים בעולם

רועי גולדנברג 08.07.2014

ארה"ב: המפרסמים יגדילו את הפרסום בפייסבוק ובטוויטר

84% בוחרים בעדיפות ראשונה לפרסם בפייסבוק, 74% בטוויטר, ו-56% ביו-טיוב

אדוורטייזינג אייג' 01.07.2014
גוגל
יוטיוב (YouTube) | לפני כולם

גוגל מטעה? מציעה פרסום באפליקציות של אתרים ישראלים

האם גוגל מציגה למפרסמים שהיא יכולה למכור פרסום באתרים ישראליים, על אף שהיא לא באמת יכולה לספק את הסחורה ולהציע את הפרסום בהם?

רועי גולדנברג 23.06.2014
סופר תאני / צילום: רוני שיצר

"פייסבוק היא כלי פרסומי משלים לקמפיינים וחסויות בטלוויזיה"

מנהלת פייסבוק ישראל, עדי סופר תאני: "הסטארט-אפים המקומיים שמפרסמים לקהל הגלובלי הופכים את ישראל לשוק הרבה יותר מיוחד בעיני פייסבוק"

רועי גולדנברג 11.06.2014

אמובי קונה את קונטרה הישראלית ב-150 מיליון דולר

קונטרה הוקמה על-ידי יואב שחם, אסף הנקין והנית ויטוס, הקימו את החברה ב-2009לאחר שמשנת 2000 עסקו בפיתוח רעיונות סביב נושאי הטקסט באינטרנט

צחי הופמן 11.06.2014

   789101112131415161718192021   

   נמצאו 550 כתבות   |   עמוד 14 מתוך 35