הם פתחו דף פייסבוק כבלון ניסוי והפכו לדבר החם בעולם השיווק המקומי ■ אמיר שניידר, טל ספיבק ולירן פורמן מסבירים איך הפכה קהילת "מנהלי שיווק מצייצים" שייסדו לגוף משמעותי בן אלפי חברים
סוכנות השיווק הדיגיטלי Z Digital House הפיקה את השידור ■ "זה היה מהלך מתבקש"
בכך יחזק המשרד את כוחו בתחום השיווק הדיגיטלי, שבו הוא לוקה בחסר
שימור וטיפוח מאגר הלקוחות של עסק הם אבני יסוד להצלחתו, ושליחת הודעות SMS ומיילים הם כלים שמסייעים בכך ■ תכנון מראש, התאמת מסרים והקפדה על כללי יסוד מגבירים את יעילותם של כלים אלו
מייסדת ביה"ס Digitalent להכשרה בתחום הדיגיטל: "מנהל שיווק במקרה הטוב פותח גוגל אנליטיקס פעם בחודש. במציאות של היום כבר אי-אפשר לנהל את זה מלמעלה, בלי להבין מה קורה ועל מה יוצא הכסף"
ירון אחר ואתגר שפיבק יצאו השבוע בקמפיין מימון המונים לספרם "שיווק בעידן דיגיטלי" ■ "מוצר בעל ערך קודם לכל הטריקים השיווקיים"
לא רק סלבס נהנים ממוצרים חינם ותשלום עבור פוסטים שיווקיים, אלא גם אנשים "רגילים" המוגדרים כמשפיעני רשת ■ היתרון שלהם עבור המותגים הוא אחוז המעורבות הגבוה של העוקבים, אבל בעיקר האמינות והאותנטיות
אתם רק מדברים הרבה על דיגיטל, אבל לא באמת מבינים בתחום? ייתכן שבקרוב מאוד לא באמת תהיה לכם עבודה
התאוצה שצובר תחום ההתחדשות העירונית בשנים האחרונות הביאה לתחרות עזה בשוק ■ כיצד יכולים יזמים לשווק את עצמם נכון ולבדל עצמם מהמתחרים
ביקום המקביל של הדיגיטל, ניסיון תעסוקתי מקבל פרופורציות אחרות; וכך השכר, שעשוי להיות צנוע מאוד בהתחלה, קופץ מאוד כעבור שנה בלבד
בינה מלאכותיתטיקטוק בינה מלאכותיתמטא-וורס (metaverse)משפיעניםפרסוםפרסום דיגיטליקניות באינטרנטרשתות חברתיותשיווק