שיווק דיגיטלי הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
כללי יסוד בשיווק ישיר לעסק שלך/ צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

נא להתכתב בהתאם: כיצד לפנות ללקוחות באמצעות מיילים ומסרונים?

שימור וטיפוח מאגר הלקוחות של עסק הם אבני יסוד להצלחתו, ושליחת הודעות SMS ומיילים הם כלים שמסייעים בכך ■ תכנון מראש, התאמת מסרים והקפדה על כללי יסוד מגבירים את יעילותם של כלים אלו

זיו הרמן 15.03.2016
קורס ב Digitalent / צילום: תמר מצפי

דיגיטלית ברמת שפת אם: מנהלי השיווק נאבקים על הרלבנטיות

מייסדת ביה"ס Digitalent להכשרה בתחום הדיגיטל: "מנהל שיווק במקרה הטוב פותח גוגל אנליטיקס פעם בחודש. במציאות של היום כבר אי-אפשר לנהל את זה מלמעלה, בלי להבין מה קורה ועל מה יוצא הכסף"

רועי גולדנברג 27.01.2016
שיווק דיגיטלי / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

רגע לפני שיוצאים לקמפיין - אל תשכחו את הלקוח

רגע לפני שאתם יוצאים לקמפיינים יקרים ואגרסיביים חשוב שתעצרו ותבדקו: מי הלקוחות שלכם, מה באמת מעניין אותם וכיצד הם מקבלים החלטות; בעולם השיווק של היום יש שפע של הזדמנויות

יוסי מואטי 21.01.2016
גוגל / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

קמפיין שיווקי - לא על החיפוש בגוגל לבדו

חברות רבות משקיעות את רוב תקציב הפרסום שלהם בגוגל search מתוך הנחת יסוד המתבססת על כך שהלקוח ממילא מחפש את המוצר, לכן נפנה אליו רגע לפני הרכישה ■ האומנם?

יוסי מואטי 21.01.2016
ירון אחר / צילום: ניר עמוס

"הכנסת רגל בדלת. יופי. מה עכשיו?"

ירון אחר ואתגר שפיבק יצאו השבוע בקמפיין מימון המונים לספרם "שיווק בעידן דיגיטלי" ■ "מוצר בעל ערך קודם לכל הטריקים השיווקיים"

שירות גלובס 05.01.2016
הקמת אתר אינטרנט / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

אל תפלו ברשת: כך תקימו אתר אינטרנט לעסק שלכם

כל עסק קטן זקוק כיום לנוכחות אינטרנטית כדי להגדיל את המכירות ■ אבל איך מתחילים? הנה 8 צעדים ראשונים שכדאי לעשות כשמקימים אתר

מירב דוסטר 31.12.2015
סלולר / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

אלפי שקלים לפוסט בפייסבוק: הכירו את "משפיעיני הרשת"

לא רק סלבס נהנים ממוצרים חינם ותשלום עבור פוסטים שיווקיים, אלא גם אנשים "רגילים" המוגדרים כמשפיעני רשת ■ היתרון שלהם עבור המותגים הוא אחוז המעורבות הגבוה של העוקבים, אבל בעיקר האמינות והאותנטיות

רועי גולדנברג 31.12.2015
פריצות דרך עיסקיות/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

"מרגע שהקמנו אתר אינטרנט לעסק, המכירות עלו בשליש"

יצרן שמן הזית שעלה במקרה על מכרה זהב ובסטת הדגים שמגיעה עד הבית ■ בעלי עסקים קטנים מספרים איך הצליחו לפרוץ לשווקים חדשים באמצעות האינטרנט

מירב דוסטר 30.12.2015
הצורך בנוכחות דיגיטלית/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

"עסקים קטנים ללא נוכחות באינטרנט יישארו מאחור"

בעידן בו החיפוש של מוצרים ושירותים מתנהל בעיקר ברשת, יותר ויותר בעלי עסקים קטנים נדרשים לייצר לעצמם נוכחות באינטרנט ■ איזו השקעה נדרשת על-מנת לעשות זאת, על מה לשים דגש, ועד כמה זה משתלם כלכלית?

מירב דוסטר 24.12.2015
כיצד לקדם את שיווק העסק / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

"עסקים קטנים מייצרים מוצר טוב, אבל לא יודעים לשווק אותו"

בעלי עסקים קטנים נדרשים היום לשווק בעצמם את מוצריהם ■ מדוע כדאי לעשות זאת ולא להסתמך על שיטת ה"פה לאוזן" המסורתית, אילו חסמים ניצבים בפני עסקים כאלה, ובאיזה אופן הם יכולים למנף את עצמם?

מירב דוסטר 23.12.2015
האתגרים שניצבים בפני יזמים בשיווק פרוייקט/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

שלושה תסריטי אימה למנהלי השיווק

אתם רק מדברים הרבה על דיגיטל, אבל לא באמת מבינים בתחום? ייתכן שבקרוב מאוד לא באמת תהיה לכם עבודה

מאשה דשקוב 02.12.2015
האתגרים שניצבים בפני יזמים בשיווק פרוייקט/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

תמ"א 38: כיצד יכולים היזמים לשווק עצמם לציבור

התאוצה שצובר תחום ההתחדשות העירונית בשנים האחרונות הביאה לתחרות עזה בשוק ■ כיצד יכולים יזמים לשווק את עצמם נכון ולבדל עצמם מהמתחרים

בן קרני 29.11.2015
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

הטרנד הכי חם בקריירה: מקפצת השכר של הדיגיטל

ביקום המקביל של הדיגיטל, ניסיון תעסוקתי מקבל פרופורציות אחרות; וכך השכר, שעשוי להיות צנוע מאוד בהתחלה, קופץ מאוד כעבור שנה בלבד

שירי דובר 26.11.2015
אינסטגרם / צילום: יחצ

כיצד מותגים צריכים להשתמש באינסטגרם כדי לפנות לצעירים?

אינסטגרם פתחה את פלטפורמת הפרסום בישראל, וזו הזדמנות מצוינת להבין כיצד מותגים יכולים לנצל את הרשת החברתית הזו כדי לפנות לצעירים ■ הנה כמה כללים חשובים שיעזרו לכם לדבר אינסטגרמית שוטפת

משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי 21.10.2015
ארנון הראל / צילום: אמיר

השכר בשיווק: מתחילים ב-12 א' ש' בחודש, מגיעים ל-45 אלף

רמות השכר בתחום השיווק בחברות מוצרי הצריכה נותרו יציבות, ועלייה קלה נצפתה בשכר של אנשי השיווק הדיגיטלי ■ מגמה נוספת: עלייה בחיפוש אחר תפקידי ניהול מותג, לעומת ביקוש מופחת לבכירים כמו סמנכ"לי שיווק או מנכ"לים ■ מדריכים בתחום

מיכל רז-חיימוביץ' 27.09.2015
מחשב סלולר אינטרנט גלישה / צילום: שאטרסטוק

רוב העובדים בשיווק דיגיטלי: צעירים בלי הכשרה מסודרת

סקר מיוחד של חברת Fialkov Digital חושף את פרופיל העובדים בענף השיווק הדיגיטלי - צעירים בלי הכשרה מסודרת ובלי ניסיון משמעותי ■ וגם: ניהול מדיה חברתית - OUT; העלאת קמפיינים בגוגל ובפייסבוק - IN

רועי גולדנברג 01.09.2015

   123456789101112   

   נמצאו 179 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 12

צרו איתנו קשר *5988