חברת המשחקים המצליחה ביותר שצמחה בישראל רוצה להגדיל את נוכחותה בשווקים האירופיים ■ החוזה נחתם לשנה ומוערך במיליוני דולרים ■ סמנכ"ל הכספים אריק סנדלר: "יש קורלציה מאוד גבוהה מבחינה מגדרית בין קהל של צופי כדורגל לבין קהל של שחקני פוקר חברתי"
אף על-פי שנכנס לכל ספרי ההיסטוריה, נראה כי ההחמצה הגדולה של בולט היא בתחום המסחרי, והכול בגלל נאמנות לפומה
בשנת 2015 ויתר כוכב הכדורסל על חוזה חסות בשווי 14 מיליון דולר שהציעה לו מקדונלד'ס, וזאת כדי לקדם רשת פיצריות אלמונית למדי שבה החליט להשקיע ■ צפו בסיפור
משה ממרוד, המנכ"ל ובעל השליטה בתדיראן, אמר בטקס החתימה כי אתמול היה היום העמוס והמוצלח ביותר בתולדות החברה, בשל עומסי החום הכבדים
הסטארט-אפ Ngage מנסה להגביר את המעורבות של אוהדי הקבוצות עם נותני החסויות
מקדונלד'ס הצטרפה לשורה של חברות אמריקאיות בהסרת החסות מהמשחקים האולימפיים, וחתמה בכך קשר עסקי של 41 שנה ■ זהו רק אחד מהסימנים לדעיכת הפוטנציאל הכלכלי באירוח המשחקים
16 חודשים לפני שריקת הפתיחה של המונדיאל ברוסיה, בפיפ"א מכרו פחות ממחצית מהחסויות שהיו רגילים למכור בשלב זה והרחק מהיעד ■ הסיבות: העלויות הגבוהות שנקבעו לעסקאות חסות וגם שערוריית השחיתות בפיפ"א
PLUS500 תקבל חשיפה במגוון פלטפורמות שיווקיות, כמו הופעת הלוגו על חולצות הקבוצה במשחקי הבית והחוץ ובמשחקים במסגרת לאומית בעונה זו ■ תקבל זכויות מיתוג באצטדיון החדש "וואנדה מטרופליטנו"
עוד הישג לאמהות: דלתא ישראל חתמה על הסכם שיתוף-פעולה עם מאמאנט, ליגת האמהות בכדורשת, במסגרתו תעניק חסות לליגה באמצעות מותג בגדי הספורט לנשים Delta fit
אחרי שנים של קשיים תקציביים וחוסר מימון, הספורטאים הישראלים הגיעו לאולימפיאדת ריו עם חסויות של לא פחות מ-36 חברות ואנשי עסקים ■ נקודת מפנה ביחס העולם העסקי לספורט המקומי - או טרנד חולף?
כחלק מהמהלך יושק קמפיין שיקרא לאוהדי הקבוצה להשתתף בתחרות באינטרנט שתקבע מיהו האוהד מספר 1, כשהזוכה יבנה אתר בעזרת Wix
ההסכם החדש, בהיקף של כ-4.5 מיליון שקל, יימשך 4 שנים לשני קמפיינים: מוקדמות מונדיאל 2018 ומוקדמות יורו 2020
כל אחד משני הגופים ישלם כ-200 אלף שקל, לאחר שנמצא כי החסויות המשודרות בערוציו חורגות מהכללים ■ יו"רית המועצה: "אם ההפרות יימשכו, נטיל קנסות גדולים יותר"
היקף ההסכם נאמד ב-2.5 מיליון שקל לשנתיים ■ מתווה ההסכם כולל בין היתר לוגו של רשת יוחננוף שיופיע באופן בלעדי על חולצות השופטים
מועדוני הכדורגל הגדולים תופסים תאוצה במדיה החברתית ■ יותר ויותר מותגים מעוניינים לתת חסות לקבוצות, אך גם באים בדרישות ותולים חלק מהמימון במקום בליגה שאליו תגיע הקבוצה
אפשרויות הפרסום בערוץ 1 מוגבלות, שכן גורמים מסחריים יכולים לפרסם בו רק חבילות חסות ■ צ'רלטון מתמחרת זמן פרסום קבוע מראש לכל משחק, ולא לפי הרייטינג
אמנותהרשות השנייהאירועים ומינוייםלי-אור אברבךליגת העל בכדורגלנייקיספונסריםערוץ עשרפרסום בטלוויזיהפרסומות