סמנכ"ל איסתא, רונן קרסו, ל"גלובס": "עיקר הבעיה מתנקזת לטיסות לתקופת השיא, כלומר ליולי ולאוגוסט, ופחות לפסח; מי שישלמו את המחיר אלה ישראייר" ■ בינתיים - סדרת האשמות בין אל-על, ארקיע ומשרד החוץ
לפני כחודש הודיעה רשות ההגבלים על התנגדותה למיזוג בין אל-על וישראייר ■ החשש הברור מאליו הוא לדואופול שיזיק בסופו של דבר לצרכנים, אבל זו רק זווית אחת של הסיפור ■ הפרטים בווידאו
רשות ההגבלים העסקיים פרסמה היום את הסיבות להתנגדותה למיזוג בין חברות התעופה ■ בין הסעיפים: פגיעה בקווים הבינלאומיים, פגיעה בצרכנים וסידורי האבטחה
מחסור בכוח-אדם גורר ביטולי טיסות שתוכנו לצאת הקיץ משדה התעופה בחיפה ■ אמש נחשף ב"גלובס" כי מאות טיסות של חברות תעופה ישראליות צפויות להתבטל ■ מנכ"ל ישראייר: "הסיטואציה בה נמצאות חברות התעופה הישראליות היא פשוט הזויה"
ארקיע מעדכנת כי לאור הצפי לרוחות עזות ולראות נמוכה, החברה מסיטה את פעילותה הערב מהשעה 20:00 משדה דב לנתב"ג ■ ישראייר עדכנה כי טיסותיה המתוכננות להמריא לאילת משדה דב מחר בבוקר יועתקו לנתב"ג
הסיבה: המיזוג ימנע כל אפשרות לפעילות עצמאית של אל-על בקווי התעופה לאילת ויקבע את הדואופול של ישראייר וארקיע בטיסות לאילת; ובנוסף המיזוג מעלה חשש בפעילות הבינלאומית, בפרט על רקע החששות לדחיקת מתחרים
אישור המיזוג בין שתי חברות התעופה מתקרב לישורת האחרונה ■ דוד מימון, מנכ"ל אל על, הביע לאחרונה אופטימיות באשר לאישור העסקה ■ יועמ"ש רשות ההגבלים לא שולל התנגדות לעסקה
התאחדות המלונות מתנגדת למיזוג בין אל-על לישראייר, בין היתר עקב החשש מיצירת מונופול מוחלט של ארקיע נוכח יציאתה הצפויה של ישראייר מהפעילות בקו הטיסות לאילת
מדוחות ישראייר לרבעון השלישי של 2017 עולה גידול של 27% במחזור המכירות, גידול של 26% בהיקף הנוסעים ושיפור של 8% ברווח התפעולי
ראש העירייה שיגר מכתב לרשות ההגבלים העסקיים ■ הלוי חושש שהמיזוג יפגע בתעופה האווירית לאילת "זאת מאחר שחברת אל על כבר הצהירה שקו הטיסות תל אביב אילת אינו קו רווחי מבחינתה. ביטול הקו אם יקרה יהיה הרסני לעיר אילת
השניים עוכבו ע"י שוטרים מקומיים בבולגריה לאור התנהלות בעייתית בטיסה, לרבות הטרדה של אחת הנוסעות – וכעת הם ישלמו 2,000 שקל כפיצוי לישראייר, בעקבות תביעה שהגישו נגד החברה בביהמ"ש לתביעות קטנות
חברת התעופה מציגה שיפור של 45% במחזור המכירות, שגדל ברבעון השני של 2017 מ-80 מיליון דולר אשתקד ל-116 מיליון דולר ■ הרווח התפעולי ברבעון צמח ל-2.7 מיליון דולר, לעומת מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד ■ תחלק דיבידנד של כ-22 מיליון דולר
ביהמ"ש: "ישראייר אינה רק מארגנת הטיסה או מתווכת בין הנוסעים לחברות התעופה, אלא היא מפעילת הטיסה לכל דבר ועניין, בין אם כלי הטיס שאמור היה להטיס את התובעים בטיסה הוא בבעלותה, ובין אם זהו כלי טיס שחכרה לטיסה ספציפית"
זאת כיון שהמו"מ בין הצדדים התחיל עוד כשמיכל הלפרין, כיום הממונה על ההגבלים העסקיים, כיהנה כשותפה וכראש מחלקת הגבלים עסקיים במשרד עורכי הדין מיתר ושות', שמייצג את אל-על
(עדכון) - הבוקר חשף "גלובס" כי בתום חודשים של מו"מ תכננו הצדדים להיפגש הערב ולחתום על הסכם הרכישה ■ עקב הפרסום דיווחה אל-על כי גובשו הבנות בין הצדדים
מהפכת הלואו-קוסט פסחה על מחירי הטיסות הפנים-ארציות לאילת, שעומדים על מאות שקלים לכיוון - כמו מחיר טיסה מאירופה לעיר הדרומית ■ ממה נובע המחיר הגבוה?
אל עלארקיעחברות תעופהטיסותישראל במלחמהלואו קוסטנתב"גסיוע ממשלתירמי לוישב"כ