נתוני ועדת המדרוג של האינטרנט הישראלי מאפשרים מבט מעמיק ואיכותי להשוואה אמיתית בין אתרי הכלכלה בישראל ■ אז מי מוביל - ומי מובל?
מטרת התוכנית היא למזג את מערכות "ידיעות אחרונות", ynet ו"כלכליסט" ■ הקבוצה טרם העבירה תוכנית מפורטת אך כבר קיבלה היתר חפירה ודיפון
נתוני ועדת המדרוג לחודש יולי: ל"גלובס" 14,000 גולשים ביום יותר מ"כלכליסט", 15,000 יותר מ"דה מרקר" ■ וואלה הוסיף כ-6% ביולי, ynet עלה ב-3% ■ זאפ מזנק; צניחה באתרי הספורט; רק 8% מהנוער צורכים חדשות באינטרנט
בכל אחת ממערכות ynet ו"כלכליסט" יפוטרו כ-10 עיתונאים ■ בכיר ב"ידיעות": הגורם לקיצוצים הוא "ישראל היום" שאינו מתנהל בצורה כלכלית ושובר את השוק ■ "ישראל היום": "ידיעות" הוא האחרון שיכול להטיף מוסר בתחום העיתונאי והעסקי
האתר נמדד בתחילת דרכה של ועדת המדרוג, אך בחר שלא לפרסם את נתוניו והסתמך בחודשים האחרונים על תוצאות סקר TIM השנוי במחלוקת
בהחלטת בית הדין צוין כי על חברת בראון-פישמן, בעלת השליטה בעיתון "גלובס", לפרק את המיזוג למונופולין בינה לבין "ידיעות אחרונות", המו"ל של "כלכליסט"
נתוני החודש החולף בגזרת האתרים הכלכליים: אתר "גלובס" מוביל בפער גדול, "דה מרקר" במקום השני, "כלכליסט" ו"ביזפורטל" מפגרים מאחור
בממוצע שנתי, "ישראל היום" הוא העיתון בעל החשיפה הגבוהה בארץ עם 38.1%, לעומת 35.8% של "ידיעות אחרונות" ■ "מעריב" ממשיך לצלול ■ על רקע המחאה החברתית: "גלובס" רשם את העלייה החדה ביותר ■ "ליידי גלובס" מזנק ב-30%
צפו בטבלאות המשוות כניסות בכל אחד מימי נובמבר - "גלובס" מול "דה מרקר" - בפרמטרים של מספר מבקרים בעמודי הבית (ריל יוזרס), זמן שהייה ממוצע לגולש בכל אחד מעמודי הבית ומספר דפים נצפים בעמודי הבית
השוואה בין נתוני "גלובס" ל"דה מרקר" בחודש נובמבר: רייטינג חודשי ■ רייטינג יומי ■ עמוד בית מול עמוד בית ■ השוואת איכות ואופי הגלישה ■ השוואת גולשים ממגזר הכלכלה והפיננסים
מדובר במהלך דרמטי עבור קבוצת "ידיעות אחרונות" ■ נתוני אמת ראשונים לגבי הרייטינג של אתרי האינטרנט בישראל צפויים להתפרסם במהלך ספטמבר
מהפך בצמרת האתרים הישראליים: בחודש מארס עקף פורטל וואלה לראשונה את ynet ■ מערכת המדידה החדשה החלה לקבל מידע מהאתרים - ותחל לפעול רשמית בחודשים הקרובים
לפי נתוני פברואר 2011, שפורסמו היום בכלי המדידה לאתרי אינטרנט של גוגל, פייסבוק בודד בצמרת הדירוג הישראלית כ-1.5 מיליון גולשים ביום, לפני ynet (מיליון) ו-וואלה (800-900 אלף)
לפי הנתונים של חודש ינואר, נכנסים לאתר "גלובס" מדי יום כ-160 אלף גולשים שונים - בהשוואה ל-145 אלף ב"דה מרקר" ו-90 אלף ב"כלכליסט" ■ האתר צמח ב-20% בשנה
החינמון של אדלסון מגיע ל-37.4% חשיפה במחצית השנייה של 2010 ■ "ידיעות" שומר על ההובלה במהדורת הסופ"ש ■ "גלובס" מזנק ב-26% חשיפה מהמחצית הראשונה לשנייה
בעלת הזיכיון לפרסום בתחנות טוענת: "למרות שההתקשרות הופסקה - 'ישראל היום' נוקטת בפעולות אגרסיביות לחלוקת העיתון בכניסה, שלא כדין"
NSOארגון העיתונאיםידיעות אחרונותמשטרת ישראלעיתונותפגסוספיטוריםפרשת המשטרה ותוכנות הריגולשלמה פילברתוכנת ריגול