חברת הסלולר נקלעה למאבק בין חברת המדיה שלה, זניט, לבין זכייניות הטלוויזיה - ולאור זאת לא הצליחה לקבל מיקומים מועדפים בברייקים של הפרסומות
טרפוד ההשקה חל על רקע ההתקשרות של פרטנר עם חברת המדיה זניט, שנמצאת בסכסוך עם הזכייניות ■ אפילו התערבותם של יו"ר פרטנר ישראל ושל יורם באומן לא עזרה בינתיים
לזניט אין הסכם שנתי עם אף אחת מזכייניות הטלוויזיה, וכעת נדרשת פרטנר להתקשר עמן ישירות - או לשלם מחיר גבוה משמעותית דרך חברת המדיה
הפגישה צפויה לעסוק בעיקר בנושאים פוליטיים, אך יחד עם זאת עשויה לעלות בה סוגיית הקושי של פרטנר להתחרות בשוק התקשורת והניסיון שלה להשיג איזון רגולטורי מול בזק
פרטנר השיקה את המותג שלה, והתגובות לא מאחרות לבוא - ובאגרסיביות
אפשר וצריך היה לצפות מפרטנר למשהו נוסף: תבואו להשקה עם סדרת מוצרים, תבואו עם חבילה חדשנית - לא רק עם נתב סלולרי שמפיץ WiFi שמיועד ללקוחות נישה ■ פרטנר תצליח לחזור ולהיות על הגלגל בשוק התקשורת? ■ פרשנות
(עדכון) - העילה לסכסוך העבודה שהכריזה ההסתדרות: מבוי סתום במו"מ על הסכם קיבוצי ראשון בחברה ■ במסגרת המאמצים לשנות דימוי ולהפוך לחברה דיגיטלית, המנכ"ל איציק בנבנישתי השיב לעובדים בסרטון קצר ביוטיוב
בנג'מין גילגן, בכיר ב-MetaDesign שעבד על המיתוג מחדש של פרטנר, מספר על ההתרחשויות מאחורי הקלעים: איך הוחלט על סיפור המותג, מדוע הוא הופתע מהבחירה של ההנהלה, ומה היה הכי קשה בעבודה עם הפרסומאים הישראלים
אדם צ'זנוף: "לא יכול להיות שבישראל תהיה רגולציה מפלה בין חברות התקשורת - משרד התקשורת לא אוכף את הרישיון של גולן טלקום כמו שהוא עושה עם יתר השחקנים" ■ איציק בנבנישתי: "אם רוצים שנשקיע אנחנו חייבים אסדרה שווה"
האירוע נפתח במייצג אמנותי רחב ומושקע, כשהדגש הוא על קבלת המותג החדש פרטנר, לצד היפרדות מהמותג הישן אורנג' ■ הלוגו החדש של פרטנר, שאמור היה להיחשף היום, נחשף כבר ב"גלובס" בשבוע שעבר
ההשקה הרשמית בשבוע הבא תהיה בתחילה רק בשילוט חוצות, ורק בהמשך בטלוויזיה, רדיו ואמצעי תקשורת נוספים ■ הזמנת המדיה נעשתה תוך התחזות לחברה גיאורגית, כדי לשמור בסוד את זהות המזמין
עם זאת, הוועד לא יפוצץ את אירוע השקת המיתוג החדש של פרטנר בשבוע הבא, אם כי לא מן הנמנע שיינקטו צעדי מחאה כגון הפגנות של עובדים בזמן האירוע ■ פרטנר: "אנו בעיצומם של דיונים עם נציגי הוועד"
חוששות שהדבר יוביל לחיסול התחרות אם לא ייעשה בהדרגה וללא צעדי זהירות ■ מנגד תומכי הביטול טוענים כי אין צורך בשימוע לאור הצלחת הרפורמה
סלקום הופיעה לדיון, והפגישה בינה ובין בזק התנהלה על מי מנוחות, אם כי חילוקי הדעות נותרו בעינם ■ משרד התקשורת לוחץ על בזק להתפשר במספר סוגיות כדי להימנע מהמשך הוויכוחים עם מפעילי התקשורת סביב רפורמת השוק הסיטונאי
מבצע הטלוויזיות של הוט מובייל הביא לה 3,529 לקוחות נוספים, ולמעט דצמבר, היא תופסת את ההובלה בשוק מאוגוסט 2015 ■ גולן טלקום איבדה 2,000 לקוחות ■ סלקום איבדה 2,790, פרטנר איבדה 2,775, ופלאפון גייסה 1,239
לאור הפרידה מהמותג אורנג', החברה תחליף את הצבע הכתום המזוהה עם המותג ותחליף את שם המותג מאורנג' לפרטנר
אבי גבאיבזקגיאוקרטוגרפיהדוחות כספייםהפרסומות הזכורות והאהובותחברות סלולרחברות תקשורתסלקוםפרטנר TVפרסומות