פרסום בטלוויזיה

כתבות אחרונות

 

איגוד חברות הפרסום: למנות נציג משלנו לוועדת שכטר

‎הפרסומאים מבקשים למנות נציג מהענף לוועדה לבחינת הרגולציה בתקשורת ■ אחד הנושאים בהם תעסוק הוועדה הוא פתיחת הפרסום בכבלים ובלוויין

ענת ביין-לובוביץ' 29/04/2014

הצעד הבא של יו-טיוב: קמפיין לקידום התכנים המקוריים באתר

המנכ"לית החדשה של יו-טיוב, סוזן ווג'יטסקי, מנסה לנגוס בשוק הפרסום בטלוויזיה ■ בדרך לשם היא ממתגת את יוצרי התוכן המקורי באתר כ"כוכבים"

אדוורטייזינג אייג' 16/04/2014

חצי שנה אחרי ההשקה: רשת אל ג'זירה ארה"ב לא מתרוממת

מפרסמים אמנם מתחילים להביע אמון בתחנה, אך אחוזי הצפייה עדיין נמוכים

אדוורטייזינג אייג' 06/03/2014

NBC נערכת למכירת מלאי הפרסום לאולימפיאדת ריו 2016

ברשת NBC טוענים כי עמדו בציפיות הרייטינג לתחרויות בסוצ'י ■ את עיקר העניין משכו משחקי ההוקי קרח

אדוורטייזינג אייג' 25/02/2014

יעקב שחם על המתקפה האישית נגדו: "לא פחדתי מאף אחד"

אחרי הסערה והלחצים, יעקב שחם משוכנע ששוק הטלוויזיה עומד בפני עתיד טוב יותר ■ מי שעמד בראש הוועדה שנועדה לבחון את שוק הטלוויזיה המסחרית, בטוח שהגבלת רכש המדיה בזכייניות ל-25% תעשה טוב לכל הצדדים

ענת ביין-לובוביץ' 05/02/2014

סופר אירוע: המספרים מאחורי הסופרבול

מפרסמים ששפכו יותר מ-2 מיליארד בתוך עשור, צפיית שיא בטלוויזיה, עשרות מיליוני אמריקאים שמנצלים את המשחק כדי להזמין טייק-אווי, ועוד

מערכת גלובספורט 02/02/2014
יוניון מדיה | לפני כולם

הישג לערוץ 10: חתם על שתי עסקאות פרסום מראש

העסקאות, בהיקף מוערך של 10-12 מיליון שקל כל אחת, נחתמו מול מקאן-אריקסון ויוניון מדיה ■ נציג של "אנטנה" היוונית יגיע לפגישות לקידום ההשקעה בערוץ

לי-אור אברבך וענת ביין-לובוביץ' 27/01/2014
הרשות השנייה | לפני כולם

חברת מדיה תהווה עד 25% מהכנסות זכיינית הטלוויזיה

מועצת הרשות השנייה: ‎ההגבלה תחול על הפרסום בכל שעות היום ובכל זכיינית בנפרד ■ הנפגעת העיקרית מההחלטה: יוניברסל מקאן

ענת ביין-לובוביץ' 26/01/2014

סקר עולמי של נילסן: 45% מאמינים לפרסומות בטלוויזיה

הסקר מלמד כי כמעט מחצית מהצרכנים בישראל מאמינים לפרסומות בטלוויזיה ובעיתונות ■ עם זאת, הישראלים יותר ספקטים מהצרכן הממוצע בעולם ■ ומה אנחנו אוהבים? בעיקר פרסומות הומורויסטיות המבוססות על סיטואציות יום-יומיות

ענת ביין-לובוביץ' 22/01/2014

הערכות: עלייה של 30% בביקוש לפרסום בטלוויזיה בחודש ינואר

‎אנשי המדיה טוענים כי השנה נפתחה בסערה עקב לוח השידורים האטרקטיבי ובשל היערכות נכונה של המפרסמים

ענת ביין-לובוביץ' 22/01/2014

אחרי 12 שנה: AT&T מפסיקה את החסות ל"אמריקן איידול"

זהו סממן נוסף להיחלשות התוכנית, שרושמת ירידה מתמדת בשיעורי הרייטינג

אדוורטייזינג אייג' 16/01/2014

יוצאים מהמשבר? עוגת הפרסום ב-2013 תפחה ב-4%

הוצאות הפרסום בישראל עמדו ב-2013 על 3.6 מיליארד שקל ■ הטלוויזיה התחזקה והפכה לכלי משמעותי יותר, העיתונות נחלשה, והאינטרנט צמח מאד

ענת ביין-לובוביץ' 12/01/2014

מחקר: 80% מהפרסומות בסופרבול לא מביאות לגידול במכירות

במחקר נטען כי עקב הדגש על הקריאייטיב הייחודי של הפרסומות בסופרבול, הצרכן אינו מקשר ביניהן לבין המוצר

אדוורטייזינג אייג' 07/01/2014
הרשות השנייה | לפני כולם

המלצה להגבלת פרסום חברות המדיה בטלוויזיה

חברי ועדת שחם לא הצליחו להגיע לרף הגבלה מוסכם וגלגלו את הכדור למועצת הרשות השנייה: ההגבלה תיגזר מתוך הכנסה של כל זכיין וזכיין ולא מתוך מלאי הרייטינג

ענת ביין-לובוביץ' 24/12/2013

"תוכן שיווקי הוא אחד המודלים שיחזיקו את התקשורת הקורסת"

ד"ר תהילה שוורץ-אלטשולר מהמכון הישראלי לדמוקרטיה גיבשה דוח המלצות לגבי תוכן שיווקי, אשר עשוי לשנות את פני התעשייה ■ לדבריה, הפתרון טמון בחינוך של הציבור לדעת לזהות פרסום בכל מקום שבו הוא נמצא

לי-אור אברבך 19/12/2013

בכירי ענף המדיה והפרסום יגיעו מחר לשימוע בוועדת שחם

עד כה הביעו בכירים בענף התנגדות למסקנות המתגבשות של הוועדה

ענת ביין-לובוביץ' 15/12/2013

   789101112131415161718192021   

   נמצאו 360 כתבות   |   עמוד 14 מתוך 23