האסון בכרמל גרם למפרסמים להתלבטויות: חלק החליטו מיד לחזור לשדר פרסומות כרגיל, אחרים עברו לפרסומות "אמפתיות", והיו שהפסיקו קמפיינים מחשש לפגיעה במותג
רשת מגה של רבוע כחול הפסיקה לאחרונה את הפרסום בערוץ 10 עקב סיקור אוהד מדי לטענתה לרמי לוי ■ ערוץ 10: "לתחקיר שישודר בתוכנית 'המקור' אין קשר לחרם שהיה או לא היה"
עפ"י הערכות, במגה טוענים כי בערוץ 10 ניתנה במה רחבה מדי לרמי לוי, בעלי הרשת המתחרה
מחירי הפרסום בטלוויזיה ירדו ב-6.6%, מספר ההפקות החדשות על המסך צנח, והביקוש לעובדים בענף נמצא בירידה ■ החדשות הטובות: ההוצאה הכללית לפרסום נמצאת בעלייה
סילברמן, "ילד הפלא" של הטלוויזיה האמריקנית, מספר איך לא מכר את נשמתו לשטן כשבנה שיתופי תוכן מנצחים עם מפרסמים כמו אפל וסאבווי לסדרות "המשרד" ו"לרדת בגדול"
הרייטינג הנמוך של "הישרדות" לא בא לידי ביטוי בקופת ערוץ 10, שרשם ביוני רווחיות מפתיעה של 5 מיליון שקל ■ איך? בזכות הביקוש הגבוה לפרסום בטלוויזיה ועלויות ההפקה הזולות
התחזית ל-2011 אופטימית יותר: צפי לצמיחה ב-4.7% ■ הטלוויזיה היא עדיין מדיום הפרסום העיקרי, עם כ-45% מסך ההוצאה על פרסום וצמיחה צפויה של כ-6% בשנתיים הקרובות
הרייטינג לא גבוה, ההכנסות מפרסום נמוכות יחסית, ועלויות ההפקה יקרות ■ מדוע אם כן מהווה הסדרה "מד מן" מודל כלכלי חדש עבור ערוצי הכבלים בארה"ב, ואיך מגדירים מהי "תוכנית חשובה" שכדאי להשקיע בה?
מחקר של PWC חושף תחזיות לשוק הטלוויזיה בשנים הקרובות ■ יחד עם העלייה בתשלום על התוכן, יגדל מספר המנויים בטלוויזיה הרב-ערוצית ■ נתח הפרסום של הטלוויזיה המסחרית יקטן אם יהיה פרסום בטלוויזיה הרב-ערוצית
לפי תחזיות של זניט, הפרסום באינטרנט יגיע ב-2012 לנתח שוק של 17% ויעמוד על 82 מיליארד דולר ■ גם הטלוויזיה ממשיכה להתחזק וצפויה להגיע לנתח שוק של 41% מעוגת הפרסום
תחזיות הצמיחה מסוף 2009 התממשו, והמדד עולה ב-9.6 נקודות ל-139.73 ■ הטלוויזיה שומרת על דומיננטיות, והאינטרנט מתבסס במקום השלישי ■ מודי כידון, יו"ר איגוד הפרסום: "העלייה בביקושים חוצה את כל צינורות המדיה"
בשנים האחרונות, עם חדירת האינטרנט, מגבלות התוכן שיווקי בטלוויזיה הפכו למיושנות ומגוחכות
ערוץ 10 השקיע 1.5 מיליון שקל במכירת משקפי תלת-מימד לציבור במחיר סמלי
הזכיינים קיבלו השנה החלטה לשבץ מול המונדיאל, שרובו ישודר בערוץ 1, את תוכניות הדגל שלהם - קשת את "כוכב נולד" וערוץ 10 את "הישרדות" ■ מקורות בענף: מדובר בהימור - אך זה הזמן להוציא את התותחים הכבדים
זאת במהלך החודשיים האחרונים ■ ההימנעות אינה חלק ממהלך כולל של קבוצת אי.די.בי - אלא מהלך שמוביל עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום, בהקשר לתנאים המסחריים לפרסום בערוץ
שר האוצר אמר את הדברים בתוכנית הרדיו "הנבחרים" של דוד בן-בסט ■ מדובר בשינוי של עמדת האוצר לעומת מה שהוצג ביום שני האחרון בוועדת הכלכלה
9 מיליוןבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותהרשות השנייהערוץ 14פרסוםפרסומותשטראוסתאגיד השידור "כאן"