פרסום בטלוויזיה

כתבות אחרונות

 

כפי שנחשף ב"גלובס": נבחנת העלאת כמות הפרסומות בפריים-טיים

מועצת הרשות השנייה יוצאת לשימוע ציבורי על מנת להעביר דקות פרסום מהלילה לשעות הפריים-טיים ■ המשמעות: עוד 8 דקות פרסום בשעות צפיית השיא

לי-אור אברבך 11/08/2013

אופרה ווינפרי יכולה לחייך: רשת השידור שלה עברה לרווח

רשת השידור OWN חתמה באחרונה על חוזים עם כ-30 מפרסמים חדשים

אדוורטייזינג אייג' 31/07/2013

"תשלחו אליי נציג כלכלי של ועדת שחם ונציג לו את המספרים הקדושים"

ועדת שחם "להצלת הטלוויזיה המסחרית" עוררה ויכוח על העמלות שמשלמים הזכיינים לחברות המדיה ■ "גלובס" חושף תכתובות בין פרסומאים לחברי הוועדה

ענת ביין-לובוביץ' 11/06/2013

הכנסות NBC מפרסום באולימפיאדת החורף 2014: 800 מיליון דולר

באולימפיאדת קיץ 2012 שנערכה בלונדון, רשמה רשת NBC הכנסות של מיליארד דולר מפרסום - הגבוהות בתולדותיה ממשחקים אולימפיים

אדוורטייזינג אייג' 19/05/2013

ארה"ב: הדיגיטל מזנק אך רחוק מלהדביק את הפרסום בטלוויזיה

eMarketer: השנה צפוי הפרסום בטלוויזיה בארה"ב לגלגל 66.35 מיליארד דולר, לעומת 42.52 מיליארד דולר בדיגיטל

רועי גולדנברג 04/04/2013

נוצץ יותר: עלייה של 3% ברייטינג של טקס אוסקר 2013

על-פי נתוני רשת ABC, כ-40.3 מיליון איש צפו בטקס האוסקר ששודר השבוע ■ מחיר חצי דקת פרסומת במהלך הטקס: כ-1.7 מיליון דולר

אדוורטייזינג אייג' 26/02/2013
חסויות | לפני כולם

קשת הכניסה כ-66 מיליון שקל מ"מאסטר שף"

זאת מפרסום וחסויות ■ ההערכות הן כי ההכנסות של קשת מפרק הגמר שישודר מחר יסתכמו ב-8 מיליון שקל נוספים ■ סקר: 17% מהציבור נוהגים לאכול בזמן הצפייה ב"מאסטר שף"; 21% ניסו לבשל בעצמם מנות שראו בתוכנית

לי-אור אברבך 28/01/2013

הגישה המסורתית חוזרת: מארס לא תחשוף את הקמפיין לסופרבול

החברה טוענת כי חשיפת הקמפיין רק בערב הסופרבול תייצר ציפייה בקרב הצופים

אדוורטייזינג אייג' 13/01/2013

האם רצועת שידורי היום בארה"ב סיימה את תפקידה ההיסטורי?

הימים שבהם עקרות-בית הצטופפו סביב המסך הקטן בין 10:00 ל-16:00, כדי לצפות באופרת הסבון האהובה עליהן, חלפו עברו

אדוורטייזינג אייג' 09/01/2013

חודש וחצי לפני סופרבול 2013: רשימת המפרסמים נסגרת

יצרנית המשקאות Anheuser Busch צפויה להיות המפרסמת הגדולה באירוע ■ עלות ספוט של 30 שניות: כ-3.8 מיליון דולר

אדוורטייזינג אייג' 20/12/2012

הסופרבול ה-50 בשנת 2016 - האירוע הפרסומי הגדול בהיסטוריה?

המשחק, שישודר ברשת CBS, כבר זכה לכינוי "The L" - וזאת במטרה למתג את האירוע כגדול ביותר בתולדות עולם הפרסום והמדיה

אדוורטייזינג אייג' 04/12/2012

לראשונה: חברה ישראלית - סודה סטרים - תפרסם בסופרבול

הספוטים למשחק הגמר של ליגת הפוטבול נמכרים ב-3.7 מיליון דולר ל-30 שניות

ענת ביין-לובוביץ' 04/12/2012

ירידה של 30% בהיקפי הפרסום בטלוויזיה בסופ"ש האחרון

עקב הרייטינג הגבוה, הפגיעה בהכנסות של זכייניות הטלוויזיה נמוכה יחסית

ענת ביין-לובוביץ' 18/11/2012

טוויטר מהדקת את הקשרים עם משרדי הפרסום

החברה גייסה לשורותיה את מאט דרלה, אשר ישמש כאחראי על הפרסום בחברה

אדוורטייזינג אייג' 23/10/2012

"סאנדיי נייט פוטבול" - השידור הכי יקר למפרסמים בארה"ב

ספוט של 30 שניות בתוכנית של רשת NBC נמכר עבור 545 אלף דולר; הדיח מהפסגה את "אמריקן איידול" אחרי 5 שנים

מערכת גלובספורט 23/10/2012
בזק | לפני כולם

בזק תהיה נותנת החסות המרכזית של "The Voice"

בזק תשקיע בתוכנית כ-2 מיליון שקל, בדומה להשקעתה בעונה הראשונה ■ הפורמט המצליח של זכיינית ערוץ 2 רשת צפוי לשוב לאוויר לפני סוף השנה

לי-אור אברבך 11/10/2012

   91011121314151617181920212223   

   נמצאו 360 כתבות   |   עמוד 16 מתוך 23