פרסומות

כתבות אחרונות

 
עדיקה/ צילום: ערן סלם

"לעזור עם הבטן הנפוחה": הקמפיין שהרגיז את מנכ"ל עדיקה

סופהרב העלו קמפיין שצולם בחנות של עדיקה והציגו אותו כשיתוף-פעולה עם המותג - זאת ללא שסוכם על שיתוף-פעולה כלשהו ומבלי שסופרהב ביקשו אישור להציגו ככזה ■ הקמפיין עורר תגובות זועמות ברשת ועורר גם את זעמו של מנכ"ל עדיקה דדי שוורצברג, שמאיים בתביעה

ענת ביין-לובוביץ' 22.10.2017

לעומק התודעה ופרסום אלנבי זכו בפרסים בתחרות אפ"י אירופה

משרד הפרסום לעומק התודעה זכה במדליית כסף עבור מהלך למותג הסלולר הסיני וואווי, ובית הקונספטים אלנבי זכה במדליית ארד עבור מהלך לסודה סטרים

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2017
אסי שביט /צילום:איל יצהר

הקו הדק בין ניימינג לשיימינג

תם זמנו של הטון המתנצל על פרסומות פוגעניות. הגיע זמן התגובה

ענת ביין-לובוביץ' 14.09.2017
מנכ"לית שדולת הנשים / צילום: רן מלמד

שדולת הנשים: "לא נדבר יותר על המותג, רק על מי שמאחוריו"

פרסומת סקסיסטית לרשת יין עוררה את זעמה של השדולה, והיא החליטה לשבור את ריטואל המחאה סביב פרסומות כאלה - ובמקום לדון במותג, פרסמו את שמו ואת תמונתו של הפרסומאי אסי שביט והזמנה לכתוב לו למייל תגובות לקמפיין

ענת ביין-לובוביץ' 14.09.2017
מתוך "אצל הדודה והדוד". עולה בקנה אחד עם ערכי האמנה? / צילום מסך

"בעולם הנוער אין מבוגר אחראי. זו אחריות המפרסם והפרסומאי"

היום הושקה אמנה לפרסום אחראי והוגן לנוער, שנועדה להגדיר ולהסדיר כללי שיווק לצעירים - גם על רקע איום בהסדרה בחקיקה ■ בין הנושאים שהוסדרו: אי-הטעיה ושקיפות, תגמול הולם על השתתפות בפרסומת וייצוג גם לילדים שנמצאים מחוץ למעגל של "ילדים יפים שמקבלים מתנות באינסטגרם"

ענת ביין-לובוביץ' 11.09.2017
קמפיין בזק / צילום: מסך

זעם בפייסבוק על הפרסומת של בזק: "מעודדת נוער לאלימות"

הפרסומת, בה מככבות נועה קירל ואגם בוחבוט בקאבר לשיר "אצל הדודה והדוד", זכתה בפייסבוק לאלפי שיתופים ותגובות - רבות מהן שליליות ■ אחד הגולשים: "תתביישו לכם - לעודד התנהגות מחפירה כזאת אצל בני-הנוער" ■ בזק: "אין סיבה לפרש את הקליפ אחרת ממה שהוא"

ענת ביין-לובוביץ' 11.09.2017

קמפיין פרסום ראשון לצ'ק פוינט: תפרסם מוצר נגד תוכנות כופר

מתקפות הכופר האחרונות שכנעו את צ'ק פוינט לפרסם את קו מוצרי האבטחה שלה למשתמשים פרטיים, ובראשם מוצר הנלחם בתוכנת כופר בשם "ZoneAlarm Anti-Ransomware" ■ הקמפיין, באמצעות פרסום אלנבי, יכלול סרטוני רשת ויעלה בכל העולם

ענת ביין-לובוביץ' 24.08.2017

בורגראנץ' בקמפיין ב-2.5 מיליון שקל לארוחת הקומבינה

הקמפיין יעלה למשך 3 שבועות ויכלול פרסום בטלוויזיה, באתרי אינטרנט וברשתות החברתיות

שירות גלובס 02.08.2017
פרסומת לאתר WOBI עם נלי תגר/ צילום מסך

ייצוג הולם בפרסומות? מס' הפרזנטורים - פי 3 מהפרזנטוריות

לצד מספרן הנמוך של הפרזנטוריות בפרסומות nתקיימת בעיה גדולה לא פחות - הצגת הנשים בצורה סטריאוטיפית וסטיגמטית ■ מחקר שערכה יפעת בקרת פרסום עבור "גלובס" מראה כי בפרסומות בטלוויזיה נשים עדיין ממלאות תפקידים מסורתיים כמו ניקיון ובישול

ענת ביין-לובוביץ' 01.08.2017
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין

העליון קבע סופית: לא יהיה דיון נוסף בקמפיין "שוקה"

בסוף אפריל קיבל העליון את ערעור חברת איי.די.איי ביטוח ישיר נגד פסק הדין של בית המשפט המחוזי, שהורה להוריד מהאוויר את קמפיין הפרסום ההומוריסטי בכיכובה של שני כהן

ענת ביין-לובוביץ' 30.07.2017
אפל פרסומת לשירי / צילום: מתוך הוידאו

צפו: הסרטון הוויראלי החדש של אפל שכובש את הרשת

דווין "דה רוק" ג'ונסון, המוכר בעיקר מסרטי אקשן הוליוודיים עתירי תקציב, מככב בסרטון חדש ומושקע במיוחד שהפיקה אפל, אשר הפך ביומיים האחרונים ללהיט ויראלי ברשת ■ צפו בווידאו

עמית ברנשטיין 26.07.2017
תאגיד השידור כאן / צילום: שלומי יוסף
טרגט ספיריט | לפני כולם

הפרסום חוזר לתחנות הרדיו של תאגיד השידור "כאן"

לפני כחודשיים, כששידורי התאגיד יצאו לדרך, התברר כי במערכת שנבחרה לצורך שיבוץ הפרסומות ברדיו קיימת תקלה שאינה מאפשרת את השיבוץ בפועל ■ כעת נראה כי התקלה תוקנה ■ ההפסד עד כה מאי-שידור פרסומות ברדיו: כ-12 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 17.07.2017

ימי הסטורי-טלינג

היורש העיקרי של הפרסום המסורתי מחזיר למרכז הבמה את הסיפור, כאמצעי השפעה מוביל על בני אדם

שמחה סיגן 16.07.2017

צפו: הסיפור סביב הפרסומת הישראלית שכובשת את הרשת

סודה סטרים מפצחת את הקוד לפרסום ויראלי: אחרי ששני סרטוני הפרסומת הבינלאומיים הקודמים של החברה צברו עשרות מיליוני צפיות, שוחרר השבוע לרשת סרטון חדש ■ צפו בסיפור

איתן בייגל 13.07.2017

שונאים לצפות בפרסומות? הכירו פיתוח ישראלי חדשני

יותר מפרסמים מחפשים דרכים יצירתיות להגיע לקהל בצורה אפקטיבית ולספק לו ערך לצד המסר הפרסומי ■ מנקודת המוצא הזו נולד הסטארט-אפ "וויני", שפיתח פלטפורמה חכמה לפרסום במובייל באמצעות משחקי תוכן הכוללים זכייה בפרסים

איתן בייגל 12.07.2017
ילדים צופים בטלוויזיה /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
טלוויזיה | ועידת MAD

פרסומות מותאמות אישית בטלוויזיה: מפנטזיה למציאות

הטלוויזיה הפרגורמטית היא כבר הרבה מעבר למוצר עתידני ורחוק - היא כבר כאן

גל תורג'מן 06.07.2017

   181920212223242526272829303132   

   נמצאו 905 כתבות   |   עמוד 25 מתוך 57