פרסומות

כתבות אחרונות

 
קמפיין של jet.com / צילום: מסך

פסטיבל הפרסום בקאן: חזרה לפשטות לצד שימוש גובר בבינה מלאכותית

רוב עבודות המדיה הנבחרות נעו בין הקצוות - מגילום המחיר הנמוך בקריינות של גוגל טרנסלייט לשימוש בווטסון של IBM כדי לצייץ רק בציטוטים תנ"כיים

אילנה מונקה 27.06.2017
תאגיד השידור כאן / צילום: שלומי יוסף
לפני כולם

תקלת הפרסום ברדיו כאן: מועצת התאגיד תבצע בדיקה סביב הכשל במערכת

הפרסום היה אמור להכניס 1.5 מיליון שקל בשבוע, אך המערכת מושבתת ■ בתאגיד בטוחים שהפתרון קרוב, אך בגופי מדיה אחרים פסימיים יותר

ענת ביין-לובוביץ' 25.06.2017
שירות המייל של גוגל Gmail / מתוך: צילום מסך

גוגל תפסיק לסרוק לכם את המיילים לצורכי התאמת פרסומות אישית

ענקית החיפוש תמשיך לבצע התאמה אישית של פרסומות שתתבסס על פעילויות המשתמשים בשירותים אחרים של גוגל - אבל לא בג'ימייל

שירות גלובס 24.06.2017
גזענות בעולם הפרסום / צילום: רון קדמי

החשוכים והגזענים יישארו מאחור

הדרה וגזענות בעולם הפרסום? יצאנו לדרך חדשה וטובה יותר

יוסי לובטון 14.06.2017
הנשיא ראובן ריבלין (צילום מסך מ-youtube)

על הגוונה בפרסום: הנשיא ריבלין טועה ומטעה בקמפיין ילדי הגן

פרסום הוא הד התרבות והחברה - לא מוביל דרך חברתית. הוא לא המציא את האידאולוגיה ולא יכול לתקן אותה, אלא אם כן ישלמו לו כסף לעשות זאת

עטרה בילר 12.06.2017
אורי נצר. נזק גם לטרגט ספיריט / צילום: תמר מצפי

טרם נפתרה התקלה המונעת שידור פרסומות ברדיו התאגיד

עפ"י הערכות יעברו כמה שבועות עד שהתקלה תיפתר - ובינתיים מפסיד התאגיד כ-1.5 מיליון שקל בשבוע ■ המרוויחה הגדולה: קבוצת שפ"א, שתחנות הרדיו האזורי שלה נהנות משפע חסר תקדים של פרסומות שמוזרמות אליהן

ענת ביין-לובוביץ' 04.06.2017
תאגיד השידור כאן / צילום: שלומי יוסף

בשל תקלה: שידורי התאגיד עלו בלי פרסומות ברדיו

התקלה גרמה לתאגיד ולזכיין הפרסום החדש טרגט מרקט אובדן הכנסות של מאות אלפי שקלים

ענת ביין-לובוביץ' 16.05.2017
שמואל האוזר / צילום:איל יצהר

בגלל פרסומת מטעה: רשות ני"ע קנסה את איטרייד ב-150 א' ש'

לטענת הרשות, בפרסומת של זירת הסוחר איטרייד "היה כדי להטעות לקוחות פוטנציאליים לחשוב שרישיון הזירה שניתן ע"י רשות ניירות ערך נותן להם הגנה על כספם מפני נפילות בשוק ההון"

שירות גלובס 09.05.2017

כך יצר הכפיל של ג'ורג' קלוני סכסוך גדול בשוק הקפה בארץ

קמפיין אספרסו קלאב הישראלית, בו השתתף כפיל של הפרזנטור של נספרסו, גרם לענקית הקפה העולמית להגיש תביעה שנדחתה לאחרונה ■ כעת עולה הסכסוך מדרגה - ונספרסו לא מוותרת ומערערת לעליון

מיכל רז-חיימוביץ' 07.05.2017
סקרים של פלייבאז / צילום מסך
לפני כולם

פלייבאזז ואפסטר יציעו בישראל שילוב של פרסומות בתוכן

פלטפורמות התוכן האינטראקטיבי יציעו למפרסמים ולפבלישרים לשלב פרסומות, בהן פרסומות וידאו, בסקרים ובחידונים שלהן ■ שתי החברות מנהלות מגעים עם חלק מהפבלישרים המקומיים לגבי אפשרות להתקשרות בלעדית

ענת ביין-לובוביץ' 04.05.2017

חופש הלגלוג: כמה הערות על פס"ד העליון בעניין קמפיין שוקה

פרופ' מיגל דויטש מבקר את הכרעת העליון שהפך את החלטת המחוזי והתיר את פרסום "קמפיין שוקה" של "9 מיליון"

פרופ' מיגל דויטש 03.05.2017
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין

העליון הפך החלטת המחוזי: התיר את פרסום "קמפיין שוקה"

ניצחון לביטוח ישיר על לשכת סוכני הביטוח: שלושת שופטי העליון שדנו בערעור ראו בקמפיין של 9 מיליון את מה ששופט המחוזי סירב לראות בו - פרודיה ברורה ושקופה

ענת ביין-לובוביץ' 30.04.2017

לא תאמינו איך צילמו את פרסומות הרכב המרהיבות ביותר

כולנו מכירים את הפרסומות המושקעות לרכבים שחוצים את הסהרה תוך שהם מותירים מאחוריהם עננות אבק, או רכבים שנוסעים במהירות מסחררת בתוך העיר ומחוצה לה ■ תהיתם פעם כיצד הן מצולמות? קבלו הצצה אל מאחורי הקלעים

איתן בייגל 18.04.2017
פרסום דיגיטלי אייפד טכנולוגיה / צילום: shutterstock

"יצרנו מודל חדש של פרסום שבו החוויה היא הפרסומת"

הסטארט-אפ Winni פיתח פלטפורמה חכמה לפרסום במובייל באמצעות משחקי תוכן חווייתיים, וגולת הכותרת – זכייה בפרסים בזמן אמת

שירות גלובס 16.04.2017
תנובה

ניתוח קמפיין: מי בכלל רוצה או צריך קוטג' ישראלי?

מותגים שממשיכים לנסות להיות "ישראלים" קצת התנתקו מאותם ישראלים ■ לדוגמה, תנובה וטרה בסיבוב הנוכחי על הקוטג'

אבי זיתן 27.03.2017
פרלינסרים דיסקונט / מתוך יו טיוב

ניתוח קמפיין: בנק דיסקונט מדבר פרילנסרית שוטף

בעידן הנוכחי, בו הצרכנים מצפים לקבל שירותים מותאמים אישית, דיסקונט יצרו סיפור שיווקי חכם ונכון שמשלב קידמה טכנולוגית עם זיהוי צרכים רגשיים ואנושיים

אבי זיתן 15.03.2017

   192021222324252627282930313233   

   נמצאו 905 כתבות   |   עמוד 26 מתוך 57