מחיר 30 שניות פרסום היה היקר ביותר אי-פעם בסופרבול - 5 מיליון דולר ■ את מרב הציוצים קיבלה חברת ביטוח שפשוט הגרילה בין המצייצים 250 אלף דולר ■ אחרות הלכו על הומור מזעזע, אך המנצחת הייתה כנראה באדוויזר, שאפילו לא שילמה על כך
צביקה נטר, מייסד ומנכ"ל אינוביד שגייסה באחרונה 28 מיליון דולר, מדבר על הקושי בגיוס עובדים בארץ, ומתאר מה מייחד את הפלטפורמה ליצירת פרסומות אינטראקטיביות בתכני וידאו של החברה
ג'וני ספינדלר, מנהל החדשנות של BBDO אירופה, אינו מאוים מהטכנולוגיה המתחדשת במהירות ■ מבחינתו, היא גורמת למשרדי הפרסום לחזור לעשות קריאייטיב מבריק, אחרי יותר מדי שנים של פרסום גרוע
עומר שי, סמנכ"ל השיווק של WIX, מספר איך נוצר הקשר עם אולפני דרימוורקס שהפיקו את הסרטון, מי משניהם אחראי לקריאייטיב, ומה הם עונים לחברות שאומרות להם שהם "מבזבזים" 5 מיליון דולר על פרסום
בתוך עשור קפץ המחיר הממוצע לפרסומת של 30 שניות כמעט פי שניים ■ סופרבול 2015 היה האירוע הנצפה בהיסטוריה של הטלוויזיה האמריקאית
מבין 3 פרסומות בעלות תוכן זהה, פרסומת טלוויזיונית זכתה לשיעורי צפייה גבוהים יותר, אך הזכירות של סרטון ההדרכה בווידאו היה גבוה פי 2 אצל בנות 18-24
חברה יפנית חשפה לאחרונה מוצר מהפכני, ובכדי להוכיח עד כמה הוא יעיל, שלחה שחקן מערבי להתחיל עם בחורות מקומיות ■ אלא שהסרטון, שהיה אמור להיות משעשע, הפך למשהו אחר לחלוטין ■ צפו בווידאו
כחודשיים וחצי לאחר שפורסם סרטון הפרסומת מעורר המחלוקת של חברת הנדל"ן, פנה בא-כוחה בדרישה להסיר ידיעות חדשותיות שבהן הוא נכלל - בטענה לפגיעה בזכויות יוצרים ■ חדשות 2: "נעשה שימוש הוגן בהתאם לחוק"
החברה תנסה לקדם מסר סביבתי הנוגע לבזבוז מים בזמן שמצחצחים שיניים
WIX פרסמה לראשונה בגמר הפוטבול בארה"ב אשתקד, ולדבריה מאות מיליונים ברחבי העולם נחשפו לפרסומת
חברת "באמונה" פרסמה היום פרסומת גזענית שמבטיחה לדתיים מגורים בשכונה נקייה מחילונים מזרחים ■ הגולשים התנפלו על החברה, ומנכ"ל החברה מנסה למזער נזקים: " הבדיחה הזו לא מצחיקה, זה הופק במהירות"
הפרסומת הוסרה מפייסבוק, והחברה כתבה בתגובה: "הורדנו את הסרטון ההומוריסטי כדי לא לפגוע ברגשותיהם של אלה שנפגעו ממנו" ■ גולשים זועמים: "תתביישו לכם! תתנצלו!"
בית המשפט לתביעות קטנות הורה לחברת "התעשייה פרסום וטלוויזיה בע"מ" להחזיר כסף להורים המתוסכלים, לאחר שבתם נותרה חצי שנה ללא הצעת עבודה
לפי מומחים בתחום, חברות רבות כבר משגרות מסרים תפורים לפי מידה לעיתונאים בגופים כמו ה"וול סטריט ג'ורנל", ה"ניו יורק טיימס" ו"יו.אס.איי. טודיי"
ליאת אזר משחקת בפרסומות כבר 12 שנים, יפתח קמינר תמיד מגלם את החנון, יאיר ראופמן מעדיף דמויות קומיות, לי קוזניק וינר הכירה את בעלה על הסט לפרסומת לרכבת, ועומר בורשטיין עושה פרצופים גם בחו"ל
מיטל וניב כהן, הצמד המוזיקלי KNOB, הופיעו על הבמות החמות ביותר בארה"ב ובאירופה, הוציאו 3 אלבומים ואפילו השתתפו בקדם-אירוויזיון, אבל לא הצליחו לפרוץ בארץ ■ ואז הם עברו לפרסומות
9 מיליוןFREE TVבנק הפועליםבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמזרחי טפחותפרסוםפרסום בטלוויזיהקמפיין