פרסומות

כתבות אחרונות

 
העובר באולטרהסאונד מושיט ידו לדוריטוס / צילום מתוך הפרסומת

המפרסמות בסופרבול הלכו השנה על בטוח

מחיר 30 שניות פרסום היה היקר ביותר אי-פעם בסופרבול - 5 מיליון דולר ■ את מרב הציוצים קיבלה חברת ביטוח שפשוט הגרילה בין המצייצים 250 אלף דולר ■  אחרות הלכו על הומור מזעזע, אך המנצחת הייתה כנראה באדוויזר, שאפילו לא שילמה על כך

שירות גלובס 08.02.2016
צביקה נטר וטל חלוזין / צילום: ג'ף פולבר

"אנו עושים מבחני מיון עד צאת הנשמה, נראה לי שלא הייתי עובר"

צביקה נטר, מייסד ומנכ"ל אינוביד שגייסה באחרונה 28 מיליון דולר, מדבר על הקושי בגיוס עובדים בארץ, ומתאר מה מייחד את הפלטפורמה ליצירת פרסומות אינטראקטיביות בתכני וידאו של החברה

טלי ציפורי 05.02.2016
ג'וני ספינדלר / צילום: לנס הפקות

המו"לים בעולם כבר איבדו 80 מיליארד ד' בגלל חוסמי הפרסומות

ג'וני ספינדלר, מנהל החדשנות של BBDO אירופה, אינו מאוים מהטכנולוגיה המתחדשת במהירות ■ מבחינתו, היא גורמת למשרדי הפרסום לחזור לעשות קריאייטיב מבריק, אחרי יותר מדי שנים של פרסום גרוע

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2016
פרסומת סופרבול WIX / צילום: מהוידאו

30 שניות: הפרסומת של WIX בסופרבול נחשפת

עומר שי, סמנכ"ל השיווק של WIX, מספר איך נוצר הקשר עם אולפני דרימוורקס שהפיקו את הסרטון, מי משניהם אחראי לקריאייטיב, ומה הם עונים לחברות שאומרות להם שהם "מבזבזים" 5 מיליון דולר על פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 03.02.2016
סיאטל סיהוקס וניו אינגלנד פטריוטס בסופרבול 2015 / צילום: רויטרס

הפרסום בסופרבול: מ-40 אלף ד' לפרסומת ל-4.8 מיליון ד' תוך 50 שנה

בתוך עשור קפץ המחיר הממוצע לפרסומת של 30 שניות כמעט פי שניים ■ סופרבול 2015 היה האירוע הנצפה בהיסטוריה של הטלוויזיה האמריקאית

שירות גלובס 27.01.2016

מחקר גוגל: פרסומות מושקעות למוצרי טיפוח מושכות יותר

מבין 3 פרסומות בעלות תוכן זהה, פרסומת טלוויזיונית זכתה לשיעורי צפייה גבוהים יותר, אך הזכירות של סרטון ההדרכה בווידאו היה גבוה פי 2 אצל בנות 18-24

אדוורטייזיג אייג' 27.01.2016
פרסומת ויראלית תיעוד של הטרדות מיניות, מתורגמן אוניברסלי Logbar / צילום: וידאו

מיליוני צפיות: סרטון ויראלי פרובוקטיבי מעורר זעם ברשת

חברה יפנית חשפה לאחרונה מוצר מהפכני, ובכדי להוכיח עד כמה הוא יעיל, שלחה שחקן מערבי להתחיל עם בחורות מקומיות ■ אלא שהסרטון, שהיה אמור להיות משעשע, הפך למשהו אחר לחלוטין ■ צפו בווידאו

אילן גלר, וואלה NEWS 22.01.2016
ישראל זעירא / צילום: איל יצהר

"באמונה" לחדשות 2: הסירו הפרסומת בשל פגיעה בזכויות יוצרים

כחודשיים וחצי לאחר שפורסם סרטון הפרסומת מעורר המחלוקת של חברת הנדל"ן, פנה בא-כוחה בדרישה להסיר ידיעות חדשותיות שבהן הוא נכלל - בטענה לפגיעה בזכויות יוצרים ■ חדשות 2: "נעשה שימוש הוגן בהתאם לחוק"

אתר חדשות ערוץ 2 19.01.2016
קולגייט / צילום: רויטרס

לראשונה: קולגייט קנתה זמן פרסום באירוע הסופרבול

החברה תנסה לקדם מסר סביבתי הנוגע לבזבוז מים בזמן שמצחצחים שיניים

אדוורטייזינג אייג' 27.12.2015

גם השנה: פרסומת של WIX הישראלית תשודר בסופרבול

WIX פרסמה לראשונה בגמר הפוטבול בארה"ב אשתקד, ולדבריה מאות מיליונים ברחבי העולם נחשפו לפרסומת

שירי חביב-ולדהורן ואדוורטייזינג אייג' 16.12.2015
סרטון "באמונה" / צילום: מהוידאו

מנכ"ל החברה שהציעה מגורים ללא מזרחים: "בדיחה גרועה"

חברת "באמונה" פרסמה היום פרסומת גזענית שמבטיחה לדתיים מגורים בשכונה נקייה מחילונים מזרחים ■ הגולשים התנפלו על החברה, ומנכ"ל החברה מנסה למזער נזקים: " הבדיחה הזו לא מצחיקה, זה הופק במהירות"

שירות גלובס 30.11.2015
סרטון "באמונה" / צילום: מהוידאו

חברת נדל"ן לדתיים הציעה: קנו דירה בלי שכנים מזרחים

הפרסומת הוסרה מפייסבוק, והחברה כתבה בתגובה: "הורדנו את הסרטון ההומוריסטי כדי לא לפגוע ברגשותיהם של אלה שנפגעו ממנו" ■ גולשים זועמים: "תתביישו לכם! תתנצלו!"

שירות גלובס 30.11.2015

בת 8 עשתה "בוק", נותרה מובטלת - הוריה תבעו וקיבלו החזר

בית המשפט לתביעות קטנות הורה לחברת "התעשייה פרסום וטלוויזיה בע"מ" להחזיר כסף להורים המתוסכלים, לאחר שבתם נותרה חצי שנה ללא הצעת עבודה

ספיר כלפון 23.11.2015
פייסבוק / צילום:  thinkstock

השיווק והיח"צ מגיע לעיתונאים דרך דף הפייסבוק הפרטי שלהם

לפי מומחים בתחום, חברות רבות כבר משגרות מסרים תפורים לפי מידה לעיתונאים בגופים כמו ה"וול סטריט ג'ורנל", ה"ניו יורק טיימס" ו"יו.אס.איי. טודיי"

שירות גלובס 22.11.2015

"נועצים בנו מבטים": שחקני הפרסומות על התעשייה

ליאת אזר משחקת בפרסומות כבר 12 שנים, יפתח קמינר תמיד מגלם את החנון, יאיר ראופמן מעדיף דמויות קומיות, לי קוזניק וינר הכירה את בעלה על הסט לפרסומת לרכבת, ועומר בורשטיין עושה פרצופים גם בחו"ל

שירי דובר 18.11.2015
מיטל וניב כהן /צילום: איל יצהר

פסקול למותג: "מוזיקה למשחת שיניים - כמו לכתוב לביונסה"

מיטל וניב כהן, הצמד המוזיקלי KNOB, הופיעו על הבמות החמות ביותר בארה"ב ובאירופה, הוציאו 3 אלבומים ואפילו השתתפו בקדם-אירוויזיון, אבל לא הצליחו לפרוץ בארץ ■ ואז הם עברו לפרסומות

ספיר כלפון 18.11.2015

   252627282930313233343536373839   

   נמצאו 907 כתבות   |   עמוד 32 מתוך 57