פרסומות

כתבות אחרונות

 

"משרדי הפרסום גזענים, מנהלים דה-לגיטימציה למזרחים 60 שנה"

רון כחלילי, האיש שמאחורי הסדרה "ערסים ופרחות - האליטות החדשות", טוען כי יש כלכלה וצרכנות מזרחיות שהפרסומות מתעלמות מהן

עינת טורס 20.11.2014
הפרסומת של ההסתדרות

תלונה נגד קמפיין של ההסתדרות: מנציח סטראוטיפים

יו"ר המועצה הארצית לפיתוח חברתי, פרופ' שמעון שטרית: כל העובדים במקצועות המוחלשים המוצגים בקמפיין ההסתדרות הם בני עדות המזרח - בעוד שעובדת המוצגת כחלק מענף ההיי-טק היא ממוצא אשכנזי

לי-אור אברבך 18.11.2014
גוגל

שרת הפרסום של גוגל נפל לשעה - מודעות באינטרנט נעלמו

DoubleClick חזר לפעול לאחר שהיה "למטה", מה שהביא להפסדים לחברות בכל רחבי האינטרנט

שירות גלובס 12.11.2014

עוברת למגרש של הגדולים: WIX תעלה פרסומת בסופרבול

החברה, שמספקת פלטפורמה לבניית אתרים, תהיה החברה הישראלית השנייה אחרי סודהסטרים שתעלה ספוט בליגת הפוטבול האמריקאית

שירי חביב-ולדהורן 12.11.2014
סופרבול 2014 NFL / צלם: רויטרס

רשת NBC מכרה 90% מזמן הפרסום בסופרבול 2015

מחיר ספוט של 30 שניות בסופרבול 2015 עומד על 4.5 מיליון דולר - עלייה לעומת נתוני השנה שעברה ■ המשחק ייערך ב-1 בפברואר

אדוורטייזינג אייג' 11.11.2014
אריק שמידט / צילום: רויטרס

הפרזנטור של מגזין "האקונומיסט": יו"ר גוגל אריק שמידט

שמידט מככב בפרסומת חדשה למגזין, שמרמזת כי כדאי לכולם להרחיב אופקים

אדוורטייזינג אייג' 10.11.2014

הפרסומאי הצרפתי רפאל אפללו מספר על החיבור בין אמנים למותגים

בראיון ל"גלובס" מסביר אפללו למה די.ג'יי דיוויד גואטה לא מתאים לפרסם את פורשה, מדוע השימוש בשאקירה בקמפיין של אורל בי מפוספס, ולמה המוזיקאים צריכים היום יותר מתמיד לייצר תוכן בידורי-שיווקי

ענת ביין-לובוביץ' 03.11.2014
סופיה קופולה / צילום: רויטרס

הבמאית סופיה קופולה תביים פרסומת לרשת האופנה GAP

הפרסומת תעלה בארה"ב ובבריטניה ע"י משרד הפרסום Wieden & Kennedy

אדוורטייזינג אייג' 02.11.2014

הסלוגן החדש של רשת מקדונלד'ס מושך אליה אש

בחברה לא אישרו כי הקמפיין החדש אכן ילווה בסיסמה "'lovin' beats hatin", שיצרה סערה ברשת עם חשיפתה

רועי גולדנברג 02.11.2014

רוצה להיות ביג אין ג'פאן: קמפיין ראשון לפייסבוק ביפן

הקמפיין יעלה תחת הסלוגן "You Are Someone's Friend" ■ ענקית המדיה החברתית אינה נוהגת לפרסם בהיקפים נרחבים

אדוורטייזינג אייג' 19.10.2014

סנאפצ'אט מתחילה לעשות כסף: החלה לשלב פרסומות

הפרסומות יופיעו בפיד העדכונים האחרונים באפליקציית המסרים הנעלמים, ותהיה בחירה אם לצפות בהן או לא ■ באחרונה עלה שמה של יאהו כאחת המועמדות להשקיע בסנאפצ'אט לפי 10 מיליארד דולר

רועי גולדנברג 19.10.2014

מסר גלובלי אחיד: קמפיין עולמי ראשון ל-eBay

בשנת 2013 הוציאה חברת eBay כ-51 מיליון דולר על פרסום בארה"ב

אדוורטייזינג אייג' 12.10.2014
 משולש גג גט טקסי / צילום: רונן בוידק
מוניות | לפני כולם

גט טקסי תתחיל להציב פרסומות על גג המוניות

בתמורה להצבת המתקן על גג המונית, תוותר גט טקסי לנהגים על דמי הקופסה בגובה כ-250 שקל לחודש שהיא גובה מהם כיום

רועי גולדנברג 07.10.2014
ניצבים / צילום: כפיר זיו

מאיפה אנחנו מכירים? הצצה לעולם של הניצבים המקצועיים

הם נמצאים בתחתית השרשרת של עולם הבידור, אבל בלעדיהם כמעט כל סצנה הייתה נראית כמו בית ללא ריהוט ■ הכסף לא משהו, התהילה מזערית, אבל החיכוך בסלבריטאים מספיק להם

שחר סמוחה 25.09.2014

הקרב על לב הצרכניות: מפרסמים מאמצים את ה-Girl Power

דמות האישה בפרסומות עברה גלגולים רבים, וכעת הגיע העידן שבו מושם דגש על הכוח הנשי ■ האם המסרים החדשים לצרכניות יעברו את מבחן המדיה החברתית?

אדוורטייזינג אייג' 18.09.2014
יוסי ירקוני  / צילום: מתוך אתר חברה

מפרסמים, שימו לב: כך תוציאו את המקסימום מתקציב הפרסום

חברות שנפגעו ממבצע "צוק איתן" זקוקות למהלך מהיר ומדויק שיגביר את המכירות, ועל כן הן צריכות קמפיין רזה יחסית ואפקטיבי מאוד

יוסי ירקוני 15.09.2014

   303132333435363738394041424344   

   נמצאו 909 כתבות   |   עמוד 37 מתוך 57