זאת לאחר שמצאה כי תשדירי הרדיו מפנים לתוכניות של הוט ללא אישורה, באופן שעלול לעודד שימוש פיראטי באינטרנט ■ TAKE: "צעד מצער מאד"
בענף הפרסום רגילים שהלקוח מגיש בריף, ואחרי כמה שבועות כבר יש קמפיין באוויר ■ במקרה של אבן קיסר, שביקשה קמפיין שיתאים גם לחו"ל, העבודה נמשכה כשנה ויצרה פרסומת מיוחדת שצולמה כולה ממצלמת רחף
ועדת השיפוט: הקמפיין, שנוצר בבאומן-בר-ריבנאי, "מגלם גישה מיושנת של יחסי הכוח בין גברים ונשים" ■ מנכ"ל באומן: "אין סתירה בין פמיניזם לחוש הומור"
במפעל הפיס דורשים מטונה סטארקיסט להוריד קמפיין המאזכר את "אראלה", בטענה כי הסלוגן בו הוא שיבוש קל של הסלוגן שלהם ■ מנגד, בסטארקיסט אומרים כי מדובר במחווה הומוריסטית לפרסומת של הפיס
חברת artimedia תחל בקרוב בפיילוטים שיוסיפו לתכני הווידיאו רכיב אינטראקטיבי המאפשר לצופים לדלג על הפרסומת בתחילת הווידיאו ■ חתמה על הסכמים עם מספר אתרים ישראליים מובילים
במבחן של כוונות הקנייה, כלומר עד כמה הפרסומת הניעה את הצרכן לרצון לקנות את המותג, דורגה מקדונלד'ס במקום הראשון
בפרסומת של חברת הבנייה נעשה שימוש במותג התוכנית "Here we are", והחינוכית טוענת כי הדבר נעשה ללא אישור ■ משולם לוינשטיין: הסדרנו את הנושא מול אקו"ם
קמפיין "Like a girl" של המותג Always זכה למעורבות הגבוהה ביותר מצד הגולשים
משרד הפרסום יהושע TBWA יעלה עבור רשת פתאל תשדיר שיבוסס על המסר: בסופרבול אנחנו לא מבינים - אבל באירוח כן
החברה הוצפה בתגובות שליליות לפרסומת המקורית, והחליטה לגנוז אותה
הכניס בשנה שעברה 93 פעמים פרסומות שלו לדירוגים ■ הקמפיין הזכור ביותר ב-2014 הוא קמפיין בזק לשדרוג האינטרנט, והקמפיין האהוב מכולם הוא של מכבי שירותי בריאות שמתמקד ברופאים המומחים של הקופה
טוענת כי החברה עשתה שימוש מבלבל במונח "מחיר מטרה" בקמפיין לפרויקט כרמי גת ■ גינדי: "לא נתקלנו באי-הבנה הנובעת מאזכור המושג מחיר מטרה"
ביהמ"ש דחה את בקשת נספרסו, שזעמה על השימוש בכפיל של ג'ורג' קלוני בפרסומת של אספרסו קלאב
יבואנית סוני מובייל, ברס אלקטרה, החליטה לשים בקדמת הפרסומת את המצלמה האיכותית של ה-Z3, המגיעה עם חיישן 20.7 מגה פיקסל, וכיתוב: "הסמארטפון היחיד עם מצלמת 20.7 מגה פיקסל" - דבר שכמובן לא נכון
חברת StartApp הישראלית בדקה עד כמה הפרסומות במובייל הן אפקטיביות - וגילתה כי כ-8.6% ממי שנחשפים למודעות של רשתות חברתיות בישראל, אכן מקליקים על הפרסומת כדי לקבל מידע נוסף
הציגה בכנס CES כלי חדש שיבדוק אם הגולשים אכן צפו בפרסומת הווידיאו ביו-טיוב
9 מיליוןFREE TVבנק הפועליםבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמזרחי טפחותפרסוםפרסום בטלוויזיהקמפיין