פרסומות

כתבות אחרונות

 

כלכלה ורודה: 63% מהקהילה הגאה יעדיפו פרסום ייעודי להם

קהילת הלהט"בים בישראל, מעל גיל 18, מונה כ-500 אלף איש ואישה ■ למה כדאי למשווקים לייצר שיווק ופרסום ייעודי עבורם?

מיכל רז-חיימוביץ' 09.06.2014

צופים התלוננו על הקמפיין של פאנטה: "מעודד בריונות"

מדובר בתשדיר בו מכונה אחד הילדים "ילד כאפות המרטיב במיטה" ■ הרשות השנייה טוענת כי הקמפיין ירד משידור בשל התערבותה, אולם בחברה המרכזית למשקאות טוענים כי מסע הפרסום בא לסיומו כבר לפני חודש

לי-אור אברבך 27.05.2014

מנכ"ל אלגומייזר: "מאמין שנהפוך לעוד הצלחה ישראלית"

שנה אחרי שמוזגה לתוך השלד של "מעריב", החברה שפיתחה תוכנה שמייעלת ניהול של תקציבי פרסום באינטרנט, מתקרבת לרגע בו תשיק אותה באופן מסחרי ■ נועם בנד: "חובת ההוכחה היא עלינו"

טלי ציפורי 15.05.2014

קפצו על עגלת הפרסום של פינטרסט: גאפ, נסטלה, קראפט ועוד

12 חברות יריצו בחודשים הקרובים נעיצות ממומנות ברשת החברתית מבוססת התמונות, שלה 40 מיליון גולשים בארה"ב

רועי גולדנברג 14.05.2014

צופים בפרסומות? האפליקציה הזו תשלם לכם כסף על זה

האפליקציה הישראלית ADmi מציעה לגולשים 25-35 אגורות לכל פרסומת שבה הם צופים ■ המפרסמים זוכים במיקוד רב של קהל יעד מפולח ומדוייק שהזין את תחומי העניין שלו ובהתאם נחשף לפרסומות רלוונטיות

יוסי ניסן 03.04.2014

הפרסומות האהובות: קפה טורקי הכי אהובה; טרה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: השבוע בולטות במדד פרסומות בהשתתפות פרזנטורים קבועים של החברות השונות ■ קמפיין בזק הוא הכי מושקע השבוע מבחינה תקציבית

ענת ביין-לובוביץ' 27.03.2014

אחרי 4 שנים: פינטרסט תשלב פרסומות החל מהרבעון הקרוב

הרשת החברתית מבוססת התמונות גייסה עד כה 338 מיליון דולר ושוויה המוערך הוא כ-4 מיליארד דולר ■ עד היום, מותגים יכלו לפרסם פוסטים שנוגעים ישירות למותג שלהם ואלה נחשפו רק עבור משתמשים שעקבו אחרי אותו מותג או שחבריהם שיתפו אותו

רועי גולדנברג 25.03.2014

הקרב על המסך: yes הכי אהובה, הוט - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: חמש מתוך עשר הפרסומות במדד הנוכחי הן פרסומות מבית מקאן אריקסון

ענת ביין-לובוביץ' 20.03.2014

ענף יצוא? שוק הפרסום הטורקי מעדיף את הלוק הישראלי

בטורקיה מעדיפים כוכבי פרסומות בעלי מראה שנע בין מקומי לאירופי, כלומר - ישראלי ■ כך משגשג לו ענף יצוא השחקנים והדוגמנים למדינה העוינת לפרקים ■ היחס נהדר, רק צריך להבין למה אומרים "קאט"

שירי דובר 19.03.2014

הפרסומות הזכורות והאהובות: הקשישה של yes מובילה

גיאוקרטוגרפיה: הוט ו-yes ניהלו השבוע "קרב" פרסומות על המסך, והיו צמודות מבחינת רמת הזכירות אליהן

ענת ביין-לובוביץ' 13.03.2014

לקוחות אומניקום יפרסמו באינסטגרם בהיקף של 40 מיליון דולר

באתר Adweek מעריכים כי היקף העסקה בין הצדדים נאמד ב-40 מיליון דולר

רועי גולדנברג 10.03.2014

ויצ"ו: הפרסומת לסנו JET - "אות הקלון למפרסם הסקסיסטי"

ארגון ויצ"ו עורך מדי שנה דירוג של הפרסומות הסקסיסטיות ■ במקום השני - הקמפיין של קרולינה למקה עם בר רפאלי ואוזני השפנפנה ■ הקמפיין הפרובוקטיבי "תשמרי על הכוֹס שלך" במגזין "טיים אאוט" דורג במקום החמישי

ענת ביין-לובוביץ' 05.03.2014

"אם יאפשרו ל-yes לשדר פרסומות - נוריד מחירים"

מיכל רפאלי-כדורי, סמנכ"לית הרגולציה של yes, בריאיון ל"פירמה": "הכי מטריד אותי אם סלקום ואורנג' ייכנסו לטלוויזיה" ■ "כל הציבור צריך לשלם את אגרת רשות השידור, גם חרדים. שזה יהיה מס על כל הציבור"

לי-אור אברבך 19.02.2014

בובת ברבי תככב בגיליון בגדי-הים של "ספורטס אילוסטרייטד"

ענקית הצעצועים מאטל רכשה פרסומות במגזין תחת הסלוגן "לא מתנצלת", כדי להשיב לביקורות על גזרתה הלא מציאותית של בובת הברבי

אדוורטייזינג אייג' 12.02.2014

התגובה של שברולט לפוטין: קמפיינים עם זוגות חד-מיניים

הקמפיינים עלו במהלך טקס הפתיחה של אולימפיאדת סוצ'י ■ דובר החברה: "הפרסומות משקפות את מגוון הלקוחות שלנו"

אדוורטייזינג אייג' 10.02.2014
גלעד ארדן | לפני כולם

ארדן לרשות השנייה: לאשר כל תשדיר ממשלתי לפני השידור

זאת על מנת למנוע מבוכה ציבורית למשרדי הממשלה כאשר תשדירי הפרסומת שלהם אינם עומדים בכללי הרשות השנייה ואינם הולמים

לי-אור אברבך 04.02.2014

   323334353637383940414243444546   

   נמצאו 909 כתבות   |   עמוד 39 מתוך 57