פרסומות

כתבות אחרונות

 
בר רפאלי / צילום: אייל נבו

צפו: בר רפאלי רוקדת סביב עמוד סטריפטיז בקמפיין חדש

קמפיין חדש של קרולינה למקה בכיכובה של בר רפאלי בהיקף של 5 מיליון שקל ישטוף בקרוב את ישראל

שירות גלובס 10.09.2014

גם עולם הפרסום נפרד מהשחקן רובין וויליאמס

וויליאמס, שחקן הקולנוע המוערך שהתאבד השבוע, כיכב לאורך השנים בפרסומות של מותגים שונים, ובאחרונה אף הוביל סיטקום על תעשיית הפרסום

אדוורטייזינג אייג' 14.08.2014
הרשות השנייה | לפני כולם

הרשות השנייה לסלקום: תקנו את הקמפיין לדור 4.5

קיבלה את הטענה כי האמירה בפרסומת "סלקום מביאה לכם את דור 4.5" היא מטעה, שכן סלקום אינה יכולה להציע בשלב זה את השירות לציבור ■ סלקום: "הפרסומת משקפת במדויק את המצב העובדתי; נכניס שינוי קל"

‎‎ענת ביין לובוביץ'‏ 13.08.2014
חדשות 2

הפקירו את התקשורת תחת אש

לאן נעלמו הקמפיינים של רשתות השיווק, יצרניות המזון והבנקים

ליאת זנד 07.08.2014

הפסקת האש נכנסה לתוקף - והמפרסמים חוזרים למסך

כבר הערב, בשעת צפיית השיא, צפויה תפוסה של 75% מזמן הפרסומות, שמשמעותה כ-30 דקות פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 05.08.2014

האם המציאות הווירטואלית תשנה את פני תעשיית הפרסום?

קוקה-קולה, HBO וניסאן מנסות להיות החלוצות בפרסום בעולם המציאות הווירטואלית ■ אם המהלך יצליח, עשוי הפרסום לעבור שינוי משמעותי - מעבר מפרסומות שרק מפריעות לצרכן, לחוויות שיותירו אימפקט אמיתי על המשתמשים

אדוורטייזינג אייג' 05.08.2014

88% מהציבור: לגיטימי לשדר פרסומות במהלך המלחמה

כמעט כל המפרסמים עצרו את הפרסום בטלוויזיה במבצע "צוק איתן" - אבל מה הציבור חושב? ■ סקר פאנלס עבור "גלובס" מגלה כי 88% מהציבור דווקא סבורים כי לגיטימי להמשיך לפרסם - במיוחד בקטגוריות שרלוונטיות בימים אלה

ענת ביין-לובוביץ' 05.08.2014

הקליפ של שאקירה: הפרסומת שזכתה להכי הרבה שיתופים ברשת

הפרסומת היא למעשה קליפ של הזמרת שנעשה בשותפות עם מותג היוגורט אקטיביה ■ הקליפ שותף עד כה יותר מ-5.3 מיליון פעמים

אדוורטייזינג אייג' 31.07.2014

קשת מציעה למפרסמים פינה על תמיכת החברות בדרום

למרות ההפסדים, זכייניות הטלוויזיה לא הורידו את מחירי הפרסום ■ מצפות לפיצוי כספי מהמדינה לאחר שמבצע "צוק איתן" ייגמר

ענת ביין-לובוביץ' 30.07.2014
גרי יומאן  / צילום: איל יצהר
ועידת MAD | ועידת MAD

"מקוריות תוביל לכך שהפרסומת תהפוך לחלק מהשיח"

גרי יומאן, מנהל קריאייטיב עולמי בסוכנות Ogilvy & Mather's, בוועידת MAD: "קצת יצירתיות וחשיבה יכולה להגדיל את הערך שלך בפרסום"

מיכל רז-חיימוביץ' 16.07.2014

הפרסומות הזכורות והאהובות: בזק האהובה; מזרחי טפחות הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין ברנפלקס תלמה מדורג אחרון בדירוג הזכורות, אך משתלב במדד האהובות במקום הרביעי

ענת ביין-לובוביץ' 03.07.2014
סקס / צלם: טינקסטוק

הצופים התלוננו - וקשת תוריד פרסומת לאתר בגידות

עשרות צופים זועמים פנו בימים האחרונים לנציב תלונות הציבור ברשות השנייה בדרישה להוריד את הפרסומת של אתר "אשלי מדיסון" ■ מדובר בפרסומת שמלכתחילה נפסלה לשידור ע"י רשת וערוץ 10 ועלתה רק בשידורי קשת

לי-אור אברבך 30.06.2014

טורפים את הבריף: גדעון עמיחי מסכם את פסטיבל הפרסום בקאן 2014

פרסי האריות שהוענקו לשפגאט של קלוד ואן דאם ולמתנות האגואיסטיות של רשת הכלבו הארווי ניקולס, ממחישים שגם אם יש היום טכנולוגיות מפותחות ורשתות חברתיות, הכישרון לספר סיפור הוא הכלי האפקטיבי ביותר עבור מותגים

גדעון עמיחי 25.06.2014
The Social Swipe

פסטיבל הפרסום בקאן: מבט מחדר השופטים

כדי לעבור את סף הריגוש של השופטים בפסטיבל הפרסום בקאן, הקמפיינים צריכים להוות סמן ליצירת עולם טוב יותר

עמי דרור 23.06.2014
מרקו ברטוצ'י / צילום: תמר מצפי

"מפרסם חכם יודע לא לעשות אובר טרגטינג לאנשים"

מרקו ברטוצי, מנכ"ל VIVAKI לפתרונות פרסום דיגיטליים, השיק בארץ מערכת מתקדמת שתציג לכל גולש פרסומות מותאמות אישית ■ "מי שלא ימהר לאמץ את הטכנולוגיות יישאר מאחור", הוא מזהיר - ועל הדרך שולח עקיצה לפייסבוק

דביר בר 19.06.2014

   313233343536373839404142434445   

   נמצאו 909 כתבות   |   עמוד 38 מתוך 57