פרסומות

כתבות אחרונות

 
פרסומת דוגמניות maelys /צילום: מהוידאו

"אות הקלון": אלה הפרסומות הסקסיסטיות ביותר לשנת 2016

דירוג ויצו: הפרסומת של מותג הקוסמטיקה מאליס (maelys), שבה 4 דוגמניות מובילות מרביצות זו לזו, היא הפרסומת הסקסיסטית ביותר ■ צפו בחמישייה הראשונה

שירות גלובס 07.03.2017
גלית גוטמן / צילום: גיא כושי ויריב פיין
בלעדי

נדחה ערר לשידור פרסומת העוסקת בזכות להינשא למי שבוחרים

המשפטים שבעטיים נפסל התשדיר הם משפט שאומרת מירה עוואד, זמרת ושחקנית ערביה, לגבי הזכות לדבר ערבית בלי לחשוש; ומשפט שאומר סלב נוסף המתייחס לזכות להתחתן עם מי שרוצים, גם אם מדובר בהומו ■ התשדיר נפל על קולות נציגי המגזר הערבי והמגזר הדרוזי

ענת ביין-לובוביץ' 05.03.2017

קמפיין סמינר הקיבוצים: פרסום שיכול לשנות את העולם

יש משהו מעורר תקווה בפרסומת הזו, שגורם לכולנו לחשוב על צעירים בעלי שליחות, שונים מהתפיסה החומרנית והצרכנית שאנו מייחסים לדור ה-Y ■ אולי כולנו טועים?

אבי זיתן 27.02.2017
בן אל וסטטיק קמפיין ALS

האם מחלות הן סוג של מותגים? על קמפיין "אפקט ה-ALS"

בקמפיין הנוכחי אנו שומעים שיר שאנחנו אוהבים ורגילים לשמוע. באמצע השיר, כשאנחנו כבר "בתוכו", מתעוות הצליל כמו טייפ סלילים שנחלשה הסוללה שלו ■ האנלוגיה ברורה

עטרה בילר 26.02.2017
דידי הררי / צילום: איל יצהר

דידי הררי עושה ג. יפית - ישתתף בפרסומות שימליצו על מוצרים

במסגרת "חוכמת ההמונים", פורמט שפיתחו אולפני מימד ומשרד הפרסום סולומון מדיה, יציג הררי המלצות המבוססות על סקרים של מוצרים ושירותים

ענת ביין-לובוביץ' 12.02.2017
גל גדות פרסומת וויקס / צילום: מתוך הוידאו

גנבה את ההצגה: גל גדות היא הזוכה הגדולה בסופרבול

עפ"י סקר שערכה Taykey הישראלית, גל גדות היא המנצחת הגדולה עם הפרסומת האהובה ביותר, בהתבסס על התגובות באינטרנט שהורכבו מכ-58% גברים ו-42% נשים בגילאי 13-34

אורן הראל 07.02.2017

הרשות השנייה לא חוזרת בה מפסילת תשדיר האגודה לזכויות האזרח

במכתב ששלח ליועץ המשפטי של האגודה לזכויות האזרח, כתב מנכ"ל הרשות השנייה, ניר שוויקי, כי ההחלטה לפסול את התשדיר בנוסח המקורי נותרת בעינה

ענת ביין-לובוביץ' 06.02.2017
יו"רית מועצת הכבלים והלוויין יפעת בן חי שגב / צלם: תמר מצפי

האגודה לזכויות האזרח עתרה לבג"ץ נגד הרשות השנייה

טוענת כי פסילת משפטים מתשדיר הפרסומת שלה מהווה התערבות קיצונית ופסולה בתוכן התשדיר, שבא לעורר מודעות לנושא זכויות האדם

ענת ביין-לובוביץ' 05.02.2017
קמפיין יס / צילום מסך

יוצאים השוקה: 9 מיליון האהובה, סלטי צבר הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה והאהדה של שתי הפרסומות נמוכים ב-5% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות

ענת ביין-לובוביץ' 02.02.2017
אוה מדז'יבוז' / צילום: ענבל מרמרי, באדיבות הרשות השנייה

הסכסוך בין הרשות השנייה והאגודה לזכויות האזרח יגיע לבג"ץ?

הרשות החליטה כי זכויות האדם אינן נמצאות בקונצנזוס - ופסלה לשידור סרטון של האגודה לזכויות האזרח בהשתתפות מייקל לואיס, גלית גוטמן, דפני ליף ועוד

ענת ביין-לובוביץ' 26.01.2017
פרסומת סופר פארם/ צילום: מתוך הוידאו

סערת קמפיין סופר-פארם: הדתיים זעמו, הלהט"בים עוד יותר

פרסומת חדשה של סופר-פארם מראה סוגים שונים של משפחות, ובין היתר הורים מאותו מגדר ■ הרשת בתגובה לאתר הדתי "סרוגים": "הפרסומת רק בפייסבוק ובקולנוע, ממש בקטנה" ■ אגודת הלהט"ב: "ראוי שחברי הקהילה ידירו רגליהם מסופר-פארם"

וואלה! NEWS ושירות גלובס 25.01.2017

צפו: קמפיין ויראלי ופרובוקטיבי לג'ינסים חכמים

ספק אם הייתם שומעים על Spinali לולא הקמפיין הפרובוקטיבי של החברה שהצליח להרגיז לא מעט גולשים, ובו מככבות נשים בתנוחות סקסיסטיות ובעירום חלקי, תוך שפריטי הג'ינס החכמים הם הביגוד היחיד שמכסה את גופן

אילן גלר, וואלה! NEWS 22.01.2017
גל גדות/ צילום: רויטרס

5 מיליון דולר לחצי דקה: פרסומת הסופרבול של גל גדות

צפו בגל גדות מככבת בפרסומת השלישית ברציפות של WIX הישראלית שתשודר במהלך משחק הסופרבול - אירוע הגמר של ליגת הפוטבול האמריקאית, שהוא גם אירוע השיא עבור שוק הפרסום העולמי

ערוץ התרבות, mako 18.01.2017
פרסומת בישראל היום

פרסומת ב"ישראל היום": "שרה, יש עוד יינות חוץ משמפניה ורודה"

מודעה מפתיעה של רשת חנויות יין פורסמה הבוקר בעיתון "ישראל היום" המזוהה עם רה"מ ■ בפרסומת הופיעה ההתייחסות ל"תיק 1000" בו נחשד נתניהו בקבלת טובות הנאה, בהן גם שמפניה ורודה לרעייתו שרה

אתר חדשות ערוץ 2 12.01.2017
שרון פרי / צילום: שלומי יוסף

רגע האמת: זה מה שקורה כשהפרסום פוגש את המציאות

מטיסת השוקולד, דרך השחרור של שולה זקן מהכלא ועד גניבת הטלפון של שרון פרי - הז'אנר, שנקרא Real Time Marketing, צובר תאוצה, אבל יש בו גם סיכון

ענת ביין-לובוביץ' 28.12.2016
קמפיין הוט   / צילום מסך

9 מיליון בראש הפרסומות האהובות, הוט הפרסומת הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין להוט, שהיה אהוב בעיקר על גברים, הוא גם המושקע ביותר השבוע - 1.9 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 15.12.2016

   202122232425262728293031323334   

   נמצאו 905 כתבות   |   עמוד 27 מתוך 57