תנובה, שטראוס וטרה חושפות את האסטרטגיה שלהן לקראת שבועות ■ בתקופת החג מכר מוצרי החלב רושם עלייה כוללת של קרוב ל-50%
מישהו האמין שמשהו יאיים אי-פעם על 'ידיעות'? עכשיו נשמו עמוק וחשבו על שוק החלב והסלולר
שיעור הצמיחה הכספית ברבעון הראשון של 2009 מעיד על גידול אפסי מבחינה כמותית במכירות, וזאת לאור עליות המחיר שחלו בשנה החולפת שטראוס נחלשת, ואילו מולר מחזק את טרה
תנובה פופולרית גם בקרב הנוער, ושאר החברות יצטרכו לעבוד קשה כדי למוסס את ההגמוניה שלה בקרב הצעירים גם המותגים שטראוס, יטבתה וטרה מתחזקים לעומת 2007
העלאת מחיריםחלביבואיוקר המחיהמועצת החלבמוצרי חלבמוצרים בפיקוחמכסמשרד האוצררפתנים