שר התחבורה ישראל כץ מסתייג מרפורמה ברכבת ישראל, אבל דרושים שינויים מרחיקי לכת ■ שינוי ההסכמים הקיבוציים ברכבת ישראל הוא הנושא הבוער ביותר
עובדי הרכבת יכולים כבר כעת להשבית את פעילות הרכבות מבלי לחכות 14 ימים עד שייכנס לתוקף סכסוך הבודה החדש ■ מוקדם יותר כץ תקף באופן אישי את עובדי הרכבת ונהליה
(עדכון) - במסיבת עיתונאים דרמטית תקף השר באופן חסר תקדים את רכבת ישראל על רקע רצף התאונות לאחרונה ■ כץ: "תא הקטר הוא לא מועדון בילויים - זה אחד המקומות הרגישים והחשובים; הנהלים הקיימים ברכבת לא סבירים" ■ הורה לגבש תוכנית תחבורה אלטרנטיבית
במסגרת התוכנית יופחתו נסיעות שמחירן 36-63 שקל ל-45 שקל לכל היותר ■ כץ: "החלטתי לאפשר לבני משפחה לחגוג את הפסח עם קרוביהם ברחבי הארץ"
החברה הלאומית לדרכים תוציא מחר את המכרז להקמתו, בו מתכוונות להשתתף דניה סיבוס ושיכון ובינוי
היקף המכרז - מעל 100 מיליון שקל ■ בין המשתתפות: סולל בונה, שפיר ודניה סיבוס ■ שר התחבורה: תכנון ראשוני של הארכת הרכבת לקריית שמונה יוגש לות"ל תוך מספר חודשים
שר התחבורה הודיע על כוונתו להעביר ביום א' בממשלה הצעת החלטה שתחייב את החברה להמשיך ולאבטח את ארקיע וישראייר, אף שהודיעה כי תפסיק זאת בסוף החודש
שר התחבורה ישראל כץ החליט להקדים את מתן ההוזלה בחודש ימים ■ ההנחה הגלומה בכרטיסי המנוי "חופשי חודשי" תגדל ל-42.5% לעומת 35% כיום
המשרד ביקש מהממונה על ההגבלים העסקיים לבחון התנהלות יבואני הרכב בפעולה משותפת, לכאורה, עם היצרנים בחו"ל כדי למנוע ייבוא מקביל לישראל
שר התחבורה, ישראל כץ, בראיון לגלי צה"ל: "ראש הממשלה מאוד מודע לנושא. צריך למצוא דרך לנוסחא שתהיה מקובלת על כולם, כולל משרד האוצר"
עלות ההנחות נאמדת במיליוני שקלים בודדים ■ בשלב הראשון מתוכננת הרחבתו של כרטיס המנוי הסמסטריאלי, המגלם הנחה של 50%, לאזורים עירוניים ופרבריים נוספים בכל הארץ
ועדת הכלכלה אישרה היום תקנה חדשה של שר התחבורה ישראל כץ: נהג שייפסל רישיונו יהיה חייב לעמוד בבדיקות רפואיות ובמבחן עיוני (תיאוריה) ומעשי (טסט) כתנאי לחידוש הרישיון
החברה הלאומית לדרכים (מע"צ לשעבר) חנכה הבוקר מקטע בן 18 ק"מ לאורך כביש האורך הארוך במדינה ■ מדובר בחלק בין מחסום הכניסה לאילת בדרום לצומת מכרות תמנע בצפון
שר התחבורה: התוכנית נועדה להוריד מהכביש כלי רכב מזהמים ■ כל בעל מכונית ישנה משנת יצור 1990 ומטה למסור את רכבו למגרש גריטה ולקבל פיצוי של 3,000 שקל
נכון להיום, אף אחד לא לוקח אחריות על אבטחת הנוסעים שלהן החל מסוף חודש מארס, ממש בעוד 3 חודשים
הנתיב המהיר לת"א לקראת פתיחה: המחיר ינוע בין 7 ל-75 שקל ■ מהתשלום יהיו פטורים אוטובוסים ומוניות שירות, רכב נכה, ורכבים המסיעים 4 נוסעים (או 3 בשעות השפל)
בצלאל סמוטריץ'ישראל כ"ץמטרומירי רגבמשרד התחבורהעמירם ברקתרכבת ישראלתחבורה ציבוריתתשתיותתשתיות תחבורה