מכוניות שיתופיות הן המוביל הארצי החדש, ולא תושבי תל אביב צריכים לממן אותו
בלי לשרוף צמיג אחד הוא עצר את "אובר" והביא סיכוי לפתרון בעית התחבורה היהודית
שר התחבורה בוועדת הכלכלה: "לא יודע מאיפה המיתוס על כוחם של נהגי המוניות, זה לא ציבור חזק. התפקיד שלי לאפשר להם התמודדות בתנאים שווים. מי שמשלם עבור רישיון מונית לא יכול להתמודד מול מישהו עם רכב פרטי"
הררי הכספים שישראל כץ שופך על פרויקטים חסרי תועלת בפריפריה לא לכדו את תשומת-הלב הציבורית ■ הכאוס בת"א, שעוד יבוא, יביא איתו זעם ציבורי ■ זה עוד לא אבוד עבורו: מה יכול כץ ללמוד מדנקנר ותשובה? ■ דעה
שר התחבורה: עכשיו זה זמן שנוסעים פחות בגלל חודשי הקיץ. כמו כן, אנשים נדרכו היום ונבהלו. אבל יהיו קשיים ■ ראש העיר רון חולדאי: זה רגע היסטורי
אם ישראל כץ היה רק רוצה, הוא יכול היה לחסוך לכם אלפי שקלים
החברה תתחיל את העבודה על הקמת התחנה כבר בחודשים קרובים ■ במהלך העבודות ייסגר הצומת המרכזי למשך חמש שנים, ובמקומו יוקם מעבר משוקע מרחוב יצחק שדה ללינקולן וקרליבך
שר התחבורה טוען כי אין ביקוש לתחבורה ציבורית בשבת - האמנם? ומה הוא עושה בשבת בזמן שיש לו רכב פרטי מפואר ונהג על חשבון המדינה? צפו בתיעוד במצלמה נסתרת
שר התחבורה מאיים בחריפות על עובדי הנמלים השובתים, אבל ניסיון העבר מלמד שהאיומים שלו לא שווים הרבה
ישראל כץ מתחנף לשותפים קואליציונים שלא סופרים אותו
שר התחבורה פוסל לחלוטין תחבורה ציבורית בשבת ומתייחס לדרישה כקמפיין של השמאל: "התסכול מתפרץ מכל עבר, כמו קן צרעות שהתעורר... הם לא לומדים כלום" ■ דעה / מירב מורן: רוצים תח"צ בשבת? פנו אליי
בתגובה ל"לוח טרמפים" שפורסם בעמוד הפייסבוק של ישראל כץ במחאה על היעדר תחבורה ציבורית בשבתות ובחגים, כתב השר כץ: "לפנות לבוז'י הרצוג, מפגן הצביעות של השמאל הוכח בבחירות האחרונות"
משרד התחבורה הוא "האוצר החבוי" של המערכת הפוליטית: משרד "שקט", שהעומד בראשו יחלוש על תקציבים של עשרות מיליארדים מקופת משלם המסים ■ עד כמה גדולים ה"קופונים" לחלוקה, ומה ממתין לשוק הרכב?
יוני גרייפמן לתוכנית "גיק שואו": "מקווים ששר התחבורה החדש יהיה מספיק פתוח כדי לקדם קונספט של תחבורה שיתופית עם נהגים פרטיים שמסיעים נוסעים בתשלום" ■ "אנחנו עובדים עם לא מעט מוניות - זה עסק טוב"
פרופ' ירון זליכה תוקף את שר התחבורה נוכח "סירובו לטפל בחוסר התחרותיות בענף הרכב" ■ במשרד התחבורה השיבו אש: "זליכה הוא פוליטיקאי כושל"
ישראל כ"ץ מסמן את היעד הבא, אבל עדיין לא מוכן לחשוף לגמרי את שאיפותיו הפוליטיות ■ בינתיים הוא רוצה שתעריכו את העובדה שהוא בולדוזר ("אני עובד מתחת לרדאר") ■ רכבת קלה בת"א? תאמינו, יום יבוא, בקרוב
בצלאל סמוטריץ'ישראל כ"ץמטרומירי רגבמשרד התחבורהעמירם ברקתרכבת ישראלתחבורה ציבוריתתשתיותתשתיות תחבורה