ניתוח צרכני של קבוצת "פרופיל": "הישראלי החדש" יצא מהאדישות - לא חושש לוותר על המותגים החזקים, ונאמנותו מסתמכת בעיקר על אינטרסים אישיים ■ רמי לוי הוא המרוויח הגדול - זוכה להתעניינות רבה של הגולשים כמעט בכל ענף
תנובה סוגרת את פעילותה בשוק החלב הרומני ■ הפסידה עשרות מיליוני אירו בפרויקט הכושל, לאחר שהמכירות היו אמורות להגיע ל-70 מיליון אירו בשנה
סטורנקסט: נתח השוק של תנובה ירד השנה ל-17.4% ■ מתחילת 2011 רשם שוק המזון המבורקד צמיחה כספית של 5.9% ■ נתח השוק של שטראוס ואסם עלה
(עדכון) - העליון: תנובה תשלם פיצוי של 38.5 מיליון שקל במסגרת התביעה הייצוגית שהוגשה נגדה בגין פרשת הסיליקון בחלב, ולא 55 מיליון כפי שקבע המחוזי
המיתון הקשה ברומניה והעלות הגבוהה של ייצור חלב בהשוואה למחלבות המקומיות הקשו על החברה הישראלית לפעול - והיו"ר החדש נדרש לטפל בעניין ■ מכירותיה השנתיות של תנובה במדינה עומדות על כ-100 מיליון שקל בלבד - רחוק מהיעדים
גורמים בענף: "מאוד קל לתנובה לחתוך מחירים כתגובה למחאה, כשכל השנה מוכרים שם אפונה ב-18 שקל" ■ סנפרוסט בתגובה: "המוצרים שלנו איכותיים יותר"
(עדכון) - ערב כנס הצעירים צלצלו לאלרוב, לדבריו, מפיקי הכנס ואמרו: "אינך מוזמן, ונאומך בוטל" ■ שמו אף הוסר מהתוכנייה ■ המשרד לפיתוח הנגב והגליל: הוא מוזמן
לפי נתוני סטורנקסט לאוקטובר, תנובה מתחזקת בגבינות המלוחות - אך ממשיכה להיחלש בקטגוריות החלב הניגר והגבינות הרכות ■ מובילי חרם הקוטג': "שוק החלב שחור מרוב עושק, החברות מסרבות להפנים את דרישת הצרכנים למחירים הוגנים"
מאיר שמיר מתכנן לגייס גופים מוסדיים שירכשו יחד איתו את מניות תנובה לפי שווי של 6-5.5 מיליארד שקל ■ הערכות: אייפקס תסכים להצעה, המשקפת תשואה אדירה השקעתה בתנובה
את המחלקה תקים ותנהל איילה צורף, עד לאחרונה עורכת מדור הדיגיטל ב"דה מרקר"
גם הפעם הסיבה, לדברי המוכרות - עיריית ת"א, תנובה וסוחרי השוק - היא חוסר הוודאות במשק ■ בפעם הקודמת נדחה המועד האחרון לקבלת הצעות בסוף יולי ■ לא ננקב המועד הבא לקבלת הצעות
הבוקר פרסמה החברה את המסלול, "אבני הדרך", שמימושן יאפשר את החזרה למסחר באחד העם
שווי הקרקע מוערך ב-28 מיליון שקל ■ המחלבה הושבתה לפני כ-7 שנים והפעילות הועברה לאלון תבור ■ בשנות השיא סיפקה המחלבה את כל צריכת החלב של האזור
מה בין שפע הדלועים בגינה שלי, לזרעי דלעת מוברחים ולהתפטרות של זהבית כהן
בשעת משבר, בהתגייסות נשית אופיינית, כהן הייתה הפנים היחידות של תנובה בפני הציבור
השבוע החולף התאפיין כצפוי בווליום פרסומי נמוך ■ במקום השני - המותג ניקול עם כמיליון שקל
העלאת מחיריםיוקר המחיהישראל במלחמהמוצרי חלבמחיר מופרזמחירי המזוןקמעונאותשופרסלשטראוסתביעה ייצוגית