הגידול המתמשך בנתח השוק של טרה בא בעיקר על חשבון נתח השוק של תנובה ■ בכירים בשוק: הגידול של טרה נובע ממבצעי מחיר אגרסיביים שמשמעותם הפסדים של מיליוני שקלים
זאת עקב מחסור בחומר הגלם שומן חלב ■ תנובה היא הספקית היחידה של חומר גלם זה בארץ ■ מועצת החלב אחראית כעת לקצוב לכל מחלבה שומן חלב, אך יצרנים חוששים כי בפועל תהיה אפליה לטובת תנובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק דיסקונט עם בר-און וקטורזה היא גם המושקעת ביותר השבוע מבחינה תקציבית
מחזיקי אג"ח ב' של מבטח שמיר מבקשים דחיית פירעון ■ השעיית המסחר במניית החברה לא מאפשרת את המרת האג"ח למניות, ופירעון האג"ח יגרום להם הפסדי הון
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק נכנסה לדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות למרות שלא שודרה בשבוע האחרון
"להעביר את דביר" של מזרחי-טפחות, קמפיין "הבורר" של HOT והבתים של תנובה מובילים את הימורי המפרסמים לטקס קקטוס הזהב 2010 ■ מי ייקח את הגרנד קקטוס? סמנכ"לים ומנכ"לים מפרגנים לקולגות
7 חודשים אחרי ההשקעה המאסיבית במיתוג מחדש, זוגלובק מכוונת גבוה: תתחרה מול תנובה בקטגוריית הבשר הטרי ותגדיל את היקף היצוא ■ היו"ר אלי זוגלובק: "המטרה שלנו היא להיות חברה של מיליארד שקל תוך 3 שנים"
ב-4 החודשים הראשונים השנה תנובה מאבדת נתחי שוק גם בגבינה לבנה, בקוטג' ובחלב, לטובת שטראוס וטרה
גיאוקרטוגרפיה: הקרב על שבועות מציב בראש הדירוג את דוד וגוליית של ענף החלב ■ הבתים הקריאטיביים של תנובה עדיין הזכורים ביותר, אבל מנשה נוי והשיר "ארץ זבת חלב וחלב" של טרה הם האהובים ביותר
מעולם לא היתה עדנה כזו לצרכנים בשוק החלב: מבצעים, מבצעים ועוד פעם מבצעי מחיר אגרסיביים, עשרות מיליוני שקלים לפרסום ומתחרה קטן אחד (טרה) שגרם לסחרור חסר תקדים ■ מי ימצמץ ראשון?
יוזם החרם על בד"ץ העדה החרדית לערוץ 10: "הייתי שותף כבר לתנועה אחת שהצליחה - הקמת גדר ההפרדה - כי העיתוי היה נכון. מקווה שגם הפעם יצליח לי, כי גם הפעם זה בעיתוי נכון" ■ "לא עומד מאחוריי גוף פוליטי"
ביום שישי הודיעה מבטח שמיר כי היא מבטלת את עתירתה נגד דרישת רשות ני"ע לחייב אותה להציג את דו"חות תנובה וכי תפעל למכירת מניותיה בתנובה לצד ג' - אולם מאז לא התנהל כל מו"מ בין מבטח לאיפקס בנוגע למניות
גיאוקרטוגרפיה: לקראת חג השבועות, הפרסומות של תנובה וטרה הגיעו למקום הראשון והשני בדירוג האהובות
מדובר בתקציב בהיקף של מיליוני שקלים בודדים ■ למעשה התקציב "נשאר בבית" - מאחר שמקאן מטפל כיום גם בתדמית תנובה
מצטרפת לעליות מחירים של מוצרי חברות אחרות בתחום ■ בין המוצרים שיתייקרו - גבינה צהובה, קוטג', מעדני טום וג'רי, יוגורט מולר ועוד
ימכור גבינה לבנה, שמנת מתוקה ופסטה בשקל ■ גם שופרסל, רבוע כחול והרשתות הפרטיות יוצאות במבצעים לחג ■ לוי: "עקב ההסכם בין תנובה לרבוע כחול, הוריתי לחזק את מחלבות גד על חשבון הספקים הגדולים"
העלאת מחיריםיוקר המחיהישראל במלחמהמוצרי חלבמחיר מופרזמחירי המזוןקמעונאותשטראוסתביעה ייצוגיתתעשיית המזון