הפרסומת של HOT חוזרת לראש הדירוג עם 22.7% אהדה - שיעור הגבוה ב-10% מממוצע האהדה החצי-שנתי ■ הפרסומת של תנובה מדורגת בפעם השלישית ברציפות בראש דירוג הפרסומות הזכורות
רשות ני"ע: הנושא בבדיקה ואינו נוגע לפסיקת בית המשפט העליון שלשום
Twisted Fly: השיחה ברשת אודות הפרסומת התחוללה ב-4 זירות: פורומים, בלוגים, פייסבוק וטוויטר, כאשר השיחה בפייסבוק היתה הנרחבת ביותר (37%)
תנובה השקיעה בפרסום כ-1.2 מיליון שקל במהלך השבוע החולף ■ במקום השני - שקם אלקטריק
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של תנובה היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית במהלך השבוע האחרון
Twisted Fly: כ-82% מהגולשים הביעו סנטימנט חיובי בקשר לפרסומת, ורבים מהם טענו כי היא "מקסימה ומעוצבת"
בנק דיסקונט במקום השני בטבלת המותגים המושקעים בשבוע החולף עם השקעה של כ-1.9 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של HOT עם כוכבי "הבורר" מובילה את דירוג האהובות זה השבוע השלישי ברציפות
מדובר בהארכה נוספת לאחר שלפני כשבועיים הוארכה התקופה ב-14 יום והיתה אמורה לפקוע מחר ■ השוק הסיטונאי נמצא בבעלות תנובה (60%), עיריית ת"א (25%), עו"ד שרגא בירן (6%) וסוחרים שפעלו במתחם
עם 125 אלף בתי-אב וקצב גידול אוכלוסייה של כ-6.7% בשנה, המגזר החרדי הופך לגורם משמעותי במפת הצרכנות ■ מה מניע אותו? בלעדי ל"גלובס" - סקר של העיתון החרדי "המבשר" ■ וגם: 9 טיפים לחדירה למגזר
מותגי שטראוס שולטים ב-71.6% מקטגוריית מעדני החלב ■ מעדן שטראוס וקרלו של תנובה מדורגים במקום הרביעי והחמישי כמותגים הנמכרים ביותר
מקימה תשלובת מזון בראשות דוד לרון ■ פעילות מאמא עוף, שעד היום היתה שייכת לתנובה גליל, תכונס תחת חטיבת מותגים אחת יחד עם סנפרוסט, מעדנות ואוליביה ■ פעילות הביצים תכונס בחטיבת "קומודיטיס"
4 החברות הן שותפות ליוזמת איגוד המזון להתאגד למו"מ משותף מול שופרסל להסדרת העמלה על הסדרנות בסניפים וליצירת אמנת שירות כוללת מול הרשתות
הסיבה? ההצעה שהגישה הקבוצה בראשון שיכון ובינוי ויורוקום נדל"ן נמוכה ממה שציפו המוכרים ■ ההצעה הסופית עומדת על כ-856 מיליון שקל, בתוספת אפסייד של 40% עד 50% על 600 יחידות הדיור
נסיונה של תנובה 'לחשוב בגדול' לגבי עסקת המכירה של השוק הסיטונאי, עמד בעוכריה
למרות ההצעות הנמוכות על מתחם השוק הסיטונאי בת"א, מאיר שמיר לא מוטרד: "אני בפירוש לא מאוכזב מתוצאות המכרז, ציפינו שנקבל מחירים נמוכים בשלב הראשון", הוא אומר בראיון ל"גלובס" - ומעריך כי למרות הכל הסיכוי שהעסקה תצא לפועל הוא גבוה
העלאת מחיריםיוקר המחיהישראל במלחמהמוצרי חלבמחיר מופרזמחירי המזוןקמעונאותשטראוסתביעה ייצוגיתתעשיית המזון