עזיבתו הפתאומית של מנכ"ל תנובה, ליעד כהן, גרמה לאנשים רבים להרים גבה ולשאול מי היא באמת זהבית כהן, יו"ר אייפקס ישראל ויו"ר תנובה, ולאן היא לוקחת את תאגיד המזון הגדול ביותר בישראל
תנובה פופולרית גם בקרב הנוער, ושאר החברות יצטרכו לעבוד קשה כדי למוסס את ההגמוניה שלה בקרב הצעירים גם המותגים שטראוס, יטבתה וטרה מתחזקים לעומת 2007
תנובה יוצאת במהלך רחב לקידום צריכת הארוחות המשפחתיות בבית, בהשקעה של 7 מיליון שקל שטראוס משיקה מארז מיני דני הכולל 10 מעדנים במחיר של 12.9 שקל בלבד
סמנכ"ל הכספים של תנובה, אלי סנדרוביץ', מונה לתפקיד במאי 2008 לאחר גל העזיבות שהיה בחברה מנכ"ל תנובה ליעד כהן התפטר שלשום מתפקידו, ואילו אתמול דווח כי קבוצת תנובה מבצעת רה-ארגון
את יערי יחליף אלי בן-לולו, שכיהן בעבר כמנכ"ל חברת "תנובה גליל - מאמא עוף" וכמנכ"ל חברת אוליביה גם מנכ"ל קבוצת תנובה, ליעד כהן, התפטר השבוע מתפקידו
פעילות הקבוצה תרוכז בשתי חטיבות מרכזיות - חלב ומזון החברה החליטה שלא למשוך דיבידנד אלא להשתמש ברווחים לצורך רכישות נוספות כמו כן מתכוונים בתנובה למנות מנהל לתחום הנדל"ן של הקבוצה
בשנת 2008 דומה כי המכרז על שטחי השוק הסיטונאי תפס את הכותרות הגדולות ביותר במדורי הנדל"ן, עד להקפאתו בתחילת 2009
הרקע להחלטה הוא חילוקי דעות ניהוליים עם יו"ר תנובה ויו"ר אייפקס, זהבית כהן לפי שעה לא ברור עדיין מי ימונה כמחליפו של ליעד כהן, שצפוי לסיים את התפקיד רק בנובמבר 2009
תצא מתחומים שאינם בעסקי הליבה המגעים מתנהלים מול סלטי מיקי שבבעלות האחים קאופטייל ומול סלטי שמיר שבשליטת וילי-פוד תנובה בתגובה: "החברה נדרשת להתאים את עצמה לשינויים בשוק ולתקופת המיתון"
הניסיון למכירת עסקי הביצים הוא חלק מהאסטרטגיה שהתגבשה בחברה, לפיה תנובה תצא מתחומים שאינם בעסקי הליבה שלה
החברות הכחישו את קיומו של ההסדר וטענו כי המחירים שגבו היו הוגנים וסבירים בדיון המקדמי ציינה השופטת כי אין בסיס לכאורי לתביעה, וכי גם אם קיימת עילת תביעה - אין לכאורה בסיס לנזק
ל"גלובס" נודע כי מנהלי אדלר-חומסקי נפגשו עם בכירים בתנובה: עם זהבית כהן, מנכ"ל אייפקס, ועם ענת גרוס, מנהלת חטיבת השיווק בתשלובת החלב באחרונה הועברו מספר תקציבי פרסום של הקבוצה מגיתם למקאן
שוק המזון והמשקאות המבורקד רשם ב-2008 צמיחה כספית של 14.4% תנובה הובילה את הצמיחה בשוק, כמו גם בשוק החלב - ואילו שטראוס איבדה נתחי שוק בשני השווקים בשוק הנון-פוד נרשמה צמיחה מינורית בלבד
בדיקה בשירות הלקוחות של 10 מחברות המזון הגדולות מפתיעה לטובה: הנציגים אדיבים, הבירור מהיר ומקצועי והפיצוי נדיב חבל רק שלא כולן מאפשרות פנייה לשירות הלקוחות דרך אתר האינטרנט שלהן
היקף התקציב מוערך ב-4-5 מיליון שקל בימים הקרובים תחליט תנובה היכן יטופל תקציב הפרסום של המותג טירת צבי, המטופל כיום בגיתם BBDO
בתום 2008 שטראוס עדיין המפרסמת הגדולה בישראל, ואילו אסם ותנובה קיצצו את תקציבי הפרסום שלהן רבוע כחול, לאומי, פרוקטר ואלקטרה הגדילו תקציבי פרסום, ואילו חברות הסלולר עברו ליותר פרסום מתחת לקו
העלאת מחיריםיוקר המחיהישראל במלחמהמוצרי חלבמחיר מופרזמחירי המזוןקמעונאותשטראוסתביעה ייצוגיתתעשיית המזון