טוענת בפנייתה למבקר המדינה כי דחב"ש מצוי בניגוד עניינים לכאורה על רקע ייצוגו את אייפקס, שותפתו של מאיר שמיר בתנובה ■ דחב"ש: "נושא הדו"חות הכספיים של תנובה אינו מדוברר על-ידי אלא ע"י דוברת תנובה"
(עדכון) - מבטח שמיר נמנעה מפרסום הנתונים בעקבות דרישת שותפתה, קרן אייפקס ■ שמיר: "העדפנו לנסות לפתור זאת בהסכמה, אך ניאלץ ללכת לביהמ"ש"■ תנובה הרוויחה ב-2009 כ-435 מיליון שקל
מהדוחות עולה שתנובה הרוויחה אשתקד כ-435 מיליון שקל ■ פונה לבית המשפט על מנת שיתיר לפרסם נתונים מפורטים מתוך דוחות תנובה
בתביעה נטען כי החברות המציאו סוג חדש של חלב וקראו לו "מפוסטר על", על מנת שציבור הצרכנים יסבור בטעות כי מדובר בחלב עם פסטור בריא יותר - ומכרו אותו במחיר הגבוה בכ-20% ממחיר חלב מפוסטר רגיל
עיתונאית הצרכנות הוותיקה שושנה חן נעה בין העולם החרדי לחילוני ■ בראיון בלעדי ל"פירמה" היא אומרת: "אני לא צדיקה, אני מתפרנסת מתרבות הצריכה" ■ "בקמפיין תנובה אין נציגות ל-50% מעם ישראל"
גיאוקרטוגרפיה: הזכירות לקמפיין מגה בול מבוססת על העובדה שהוא התנגח באופן ישיר עם המתחרה שופרסל
מישהו האמין שמשהו יאיים אי-פעם על 'ידיעות'? עכשיו נשמו עמוק וחשבו על שוק החלב והסלולר
במכרז, שהיקפו מוערך ב-6 מיליון שקל, מתמודדים גם משרדי הפרסום של תנובה: מקאן-אריקסון, גיתם BBDO וגליקמן-נטלר-סמסונוב
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לתנובה היא המושקעת בשבוע החולף ביותר תקציבית
טרה מספקת גם גבינות ומוצרים נוספים לשתי הרשתות של שטראוס - עלית קופי ומקס ברנר ■ מדובר במכירות מוצרים בהיקף של מיליוני שקלים בשנה
באיגוד הגיעו למסקנה כי אין טעם בבקשה, לאור העובדה שרוב יצרני המזון - ובראשם תנובה ושטראוס - הגיעו להסכם עם הרשת בנושא הסדרנות
ישלמו עמלה שעומדת על פחות מ-3% מהמחזור ■ סדרנות מוצרי החלב של תנובה לא תעבור בשלב זה לשופרסל
תשווק תחת המותג גם שקיות חלב מועשר ששווקו עד כה בקרטון ובכד 2 ליטר ■ המהלך ילווה בקמפיין בהשקעה של כמיליון דולר
המבצעים האגרסיביים הביאו לגידול בנתח השוק של טרה, שפגעה בתנובה בקטגוריות הליבה: חלב, גבינות לבנות וקוטג' ■ טרה נערכת לקרב ענקים בקטגוריית המעדנים מול שטראוס ובקטגוריית הגבינות הצהובות מול תנובה
שוק החלב לא צומח, והקרב על המכירות ונתחי השוק הולך ומחריף ■ עשרות מוצרים של כל החברות הגדולות נמכרים במבצע - חלקם במחירי הפסד ■ בכיר בענף: "אני לא מכיר תופעה כזאת בהיסטוריה של החלב"
בתביעה הייצוגית נטען להטעיית צרכנים באשר ליעילותם של המוצרים אקטימל ואקטיביה ■ עם זאת, מומחה מטעם ביהמ"ש קבע כי ההיגדים על גבי המוצרים הפרוביוטיים מבוססים היטב על מחקרים מדעיים, ואין בהם הטעיה
העלאת מחיריםיוקר המחיהישראל במלחמהמוצרי חלבמחיר מופרזמחירי המזוןקמעונאותשטראוסתביעה ייצוגיתתעשיית המזון